IVF/PAS viikolla 41
Huhuilen tässä kuluneella viikolla IVF:ssä olleita. Piinailukavereita lähinnä etsiskelen. Itselläni oli siirto eilen, onko tänään siis pp 1 vai pp2? En ole ihan perillä näissä termeissä.
Inssiin alunperin tähdättiin, mutta munarakkuloita syntyi liikaa ja vaihtoehtoina olivat hoidon keskeytys tai IVF. Valittiin siis IVF ettei hoitokierto vallan hukkaan mene. Minulta saatiin kerättyä kolme munasolua joista yksi oli siirtokelpoinen.
Nyt vain jännäillään.
ruu.
Kommentit (63)
Karmee keli!
Kiitos toivo2:llekin onnitteluista. Epäuskoisuuteni jatkuu. Eilen ostin marketista halvan kahden kappaleen liuskatestin ja tein toisen eilen illalla ja toisen tänä aamuna. Kyllä niihin viiva tuli, mutta olivat tosi vaaleita. No minä tietenkin siitä hermostun, kun mun mielestä niiden pitäisi olla jo tummempia ja varsinkin tämä aamuisen tummempi kuin eilis iltaisen... Eka clear bluen plussakin oli vaalea, mutta varmasti plussa (arkistoitu vessan kaappiin :) ). Nyt tuntuu siltä, että pitäisi hakea uusi clear blue, että saisi verrata onko plussa tummentunut. Torstain veritestiin niin tuskallisen kauan! Edelleenkään ei ole ilmaantunut mitään oireita. Ehkä mä sen veritestin jälkeen uskon plussaan ja alan panikoimaan onko plussa(t) oikeassa paikassa kohdussa.
Onnea toivo2 hyvästä hcg-arvosta! Mä tuun toivottavasti sitten perässä sinne odotus-puolelle. Olis ehkä kivempi tuo plussanneet lapsettomat kuin normaalisti raskautuneet odottajat... tuntisi olonsa kotoisammaksi...
Oikku
:) Tämän aamun verikokeessa hcg 373 IU eli kaik ainakin vielä hyvin. Molemmat siirretyt tuskin ovat kyydissä, mutta ihanaa, että jotain on! Eilen clear bluekin oli vahvistunut :) Eka ultran sain vasta kuun loppuun rv8, kun edellisellä viikolla en pääse ns. työmatkan takia. Taitaapi olla niin, että nyt voisi uskaltaa siirtyä tuonne toiselle puolelle (edes joksikin aikaa). Mennäänhän Toivo2 Ruun seuraksi plussanneet lapsettomat heinäkuisiin?
Oireena nälkä koko ajan.
Oikku
Hurjasti onnea Oikku72!!! Yhdessä odotellaan ja jännäillään ehkä sitten tuolla odotus-puolella, ruu oli sinne jo tainnut siirtyäkin.
Toivo taasen..