IVF/PAS viikolla 41
Huhuilen tässä kuluneella viikolla IVF:ssä olleita. Piinailukavereita lähinnä etsiskelen. Itselläni oli siirto eilen, onko tänään siis pp 1 vai pp2? En ole ihan perillä näissä termeissä.
Inssiin alunperin tähdättiin, mutta munarakkuloita syntyi liikaa ja vaihtoehtoina olivat hoidon keskeytys tai IVF. Valittiin siis IVF ettei hoitokierto vallan hukkaan mene. Minulta saatiin kerättyä kolme munasolua joista yksi oli siirtokelpoinen.
Nyt vain jännäillään.
ruu.
Kommentit (63)
Perhana tytöt, se oli plussa ja ihan vahva sellainen.... Ollaan ihan hämmentyneitä, eikä oikein osaa iloitakaan vielä. Jos se on kemiallinen, onko hcg noussu jne jne epävarmuutta...
Aamulla verikokeeseen ja odotellaan rauhassa... hymy kuitenkin herkässä eikä kellekään uskalla vielä hihkuakaan ja miten tällasen asian voi pitää salassa...
Onnea sinulle testaukseen Martsu; tulethan kertomaan uutisia..
Toivo taas...
Toivoooo - IHANAA JA ONNNNEEEAA! ja vielä vahva plussa!
Mäkin tein äsken testin mieheni kanssa ja sellanen haalean haalea plussa siihen pärähti. On HIEMAN sekava fiilis mutta huomenna menen siihen verikokeeseen niin sitten ainakin ollaan varmoja että ollaanko raskaana vai ei, huh huh.
Martsu ja pp13
Paljon paljon paljon onnea!!! Ihanaa, että olet samassa veneessä! :D
Martsulle myös tsemppiä testaamiseen ja huomiseen verikokoeeseen! Minäkin menen aamulla testauttamaan että ovatko arvot kohdillaan. Jänskättää pirskatisti.
Annastiina pahoittelen negaa :((
ruu.
Anteeksi, että " tunkeudun" tähän pinoon, mutta itse olen vkon 42 pinossa, eikä siellä ole jäljellä meitä kuin kaksi piinailijaa ja apua tarvisin... Minulla menossa PP9 ja usko alkaa loppua! PMS-oireet kiukutteluineen, siivousintoiluineen ja makeanhimoineen vaivaavat ja vaisto sanoo, ettei kolmaskaan ICSI onnistunut. Olo on aivan samanlainen kuin aiemmissa pettymyksissä. Please! Kertokaa te plussanneet, oliko teillä minkäänlaista, edes pienen pientä aavistusta, että plussaa tulee? Lueskelin teidän jutuista, että oireita ei lie teilläkään ollut, mutta oliko sitä aavistusta? Auttakaa negan varmuuteen vaipunutta naista mäessä...
Oikku
teretulemast vaan kirjoittelemaan tähän pinkkaan.
itselläni ei ennen plussaa ollut mitään oireita. Pari päivää ennen testaamista rinnat turposivat ja kipeytyivät, mutta arkuus lähti melko nopeasti pois, turvotus ei aivan täysin. Nyt on rinnat tuolta sivuilta arat, aivankuin rintsikat olisivat painaneet rautoineen...ja hiukan välillä etoo. Mutta se voi olla myös mielikuvituksen aiheuttamaa " vitsiolenraskaana" etomista.
Mutta muuten ei mitään oireita, siksi olinkin aivan varma, että ei tärpännyt tästä kierrosta.
Nyt odottelen verikoetuloksia. Saan soittaa niiden perään tunnin päästä. Vitsi että jännittää!
Palaillaan:
ruu.
ONNEA MARTSU!!!!! Vau, sinäkin sait plusssaa. Hieno juttu että meitä näin monta onnistunutta!!
Kävin myös aamulla verikokeessa mutta kuten kerroin saan tuloksen vasta ma. Tein jo neljännen kotitestin ja kyllä ne vaan plussia ovat, hip hei!!
Tulkaahan RuuPikkuinen ja Martsu kertomaan hcg-arvonne kunhan saatte ne.
Olo on edelleen epätodellinen tämän raskauden suhteen. Rinnoissa pinkeyttä, lievät alavatsanippailut edelleen.. Onneksi olette te joille voi tuulettaa tunteitaan kun ei muille vielä miehen lisäksi voi..
Oikku 72: Itselläni oli reilut menkkakivut ja jonkin verran kirkasta verenvuotoakin tuossa pp9-12. Älä heitä kirvestä kaivoo, raskaus voi alkaa ihan " puun takaa" ..
Palaillaan ja lämpimin ajatuksin toivo
myös verikokeet. Hcg arvo oli 157. Mitä tämä tarkoittaa? Hoitaja sanoi, että on juuri sen verran kun pitääkin tässä vaiheessa olla.
ruu. 3+6 :D
Mun HCG-arvo oli vain 32 joten ei ole kuulemmat kuin toivon ripe jäljellä. Aika ilkeä oli musta se hoitaja kelle soitin tuloksesta..:((
Eli meillä on siis ilmeisesti alkio yrittänyt kiinnittyä sen vuoksi arvo oli koholla mutta ei tarpeeksi...Maanantaina uudestaan verikokeeseen.
Sulla Ruupikkuinen sen sijaan on arvot kohdallaan, Onnea sinulle vielä tuhannesti!!
Mites Toivon hcg-arvot?
Täällä vähän suru puserossa mutta joka tapauksessa Hyvää viikonloppua kaikille!!
No voi harmi Martsu.. Kuitenkin mikäli toivon ripe ei kanna pidemmälle voitte ajatella positiivisesti että yritystä kiinnittymiselle on ollut ja siten jatkossa onnistumismahdollisuudet tosi hyvät. Ainakin minulle näiden vuosien aikana sanottu että juuri tästä syystä on jatkojen kannalta hyvä otattaa hcg vaikka kotitestillä saisi negankin koska kohonnut hcg antaa aina toivoa jatkoihin ja nostaa onnistumistodennäköisyyttä. Itse en milloinkaan lukuisista hoidoista lukuunottamatta ole saanut hcg:tä kohoamaan... Paitsi tietysti luomuihmeemme yhteydessä 2004.
Mutta nyt meillä jännitettävää riittää maanantaihin koska saan tämänpäiväisen hcg-tuloksen vasta silloin.
Vielä kerran ruulle onnea ja iloa jatkoon..
T. Toivo
Mulla siis tänään pp9 ja menin TAAS testailemaan. Hullu mikä hullu.... Progesteronin aiheuttamia oireita on sitten todella paljon. Illalla rupee aina palelemaan.
Olikos toivo2 sulla sen vuodon seassa mitään riekaleita vai oliko vaan ihan kirkasta verta?
Mullahan alko vuoto pp12 ja seassa on ollu sellasia riekaleita.. Selkäkivut ja kaikki menkkaoireet loppu kuitenki ku seinään tänään ja vuotokin on tosi vähäistä.. Ne riekaleet tuo sellasen fiiliksen et ei tod. olla raskaana.. Ja se kun testasin negaa melkein koko viikon.. Nyt en ole torstaiaamun (pp13) jälkeen testannu kertaakaan ku ei huvita...
Lugetkin lopetin keskiviikkona illalla kun ne alko olemaan tosi ällöt...
Sellanen olo et aivan sama onnistuko vai ei... :(
MUt toisaalta on kamalan hyvä olo.. Ku tietää et ens vuoden alkuun on mahiksia kun on niitä pikkuveijareita pakkasessa..
Onnea siis teille plussanneille...
Martsu ettei kiinnittyminen onnistunut, mutta kuten toivo sanoi, antaa se tulevaisuutta varten toivoa.
Tervetuloa mukaan ohhoh!
Toivo, ja muutkin, miten kauan noita lugeja pitää ottaa? Hoitaja sanoi että 14 päivää siirron jälkeen, mutta sitten taas paketin ohjeessa lukee että keinohedelmöityshoidon yhteydessä tukihoitoa jatketaan 9.-11. rv:lle saakka. Nyt olen ymmälläni. Otanko siis viikonloppuna lugeja vai en? Kumpaan luotan enemmän...?
ruu.
Kiitos, että sain ängetä tähän pinoon! Ja tervehdys taas ohhoh. Hullu olin minäkin ja menin testaamaan tänään pp10. Negaa tietty kuten odotinkin, hermot ei vaan kestäny odottamista! Nyt sitten jään odottamaan tädin tulemista viikonloppuna.
Onnea kovasti teille Ruu ja Toivo plussista! Martsulle pahoittelut ja oikein paljon positiivista onnea seuraavaan yritykseen kuten myös muille neganneille. Tää on rankkaa!!!
Vastoin kaikkia ennakko-odotuksia... hoitourani ja elämäni ensimmäinen PLUSSA!
Nyt aamulla PP 12 tein testin Clear Bluella ja ihmetys oli suuri. Eihän mulle voi käydä näin! Mä vaan olen odotellut menkkoja, kun kaikki on viitannut niihin. Mies on saanut kärsiä aivan kamalia kiukuttelukohtauksia, eilen lenteli jo pyöräilykypäräkin kun purin suruani ja kiukkuani luulemastani tulevasta negasta. PP 10 testaus herkällä liuskatestillä oli mun mielestä nega kun siinä näkyi mun mielestä vain viivan paikka, muttei värillistä viivaa. Tänä aamuna mietin uskallanko edes testata, kun en enää halua sitä negaa nähdä, mutta päätin sitten tehdä testin tänään, niin ei mene sitten heti maanantai aamu pieleen.
Mitään raskauteen viittaavaa en ole itsessäni havainnut, sormuskin on vain pyörinyt sormessa kun olen manaillut turvotuksenkin puutetta. Ainoastaan olen halunnut syödä herkkuja ja sen olen luullut myös enteilevän menkkoja. Sitä " vaistoa" , etta olisin raskaana ei todellakaan ole ollut! Vain se " itsesuojeluvaisto" , että hoito ei varmasti onnistunut. Onneksi olen ollut väärässä!
Torstaina vasta menen veritestiin, toivottavasti siinä on kaikki hyvin. Nyt on vain makusteltava ajatusta, että se onnistui sittenkin!
eli ONNEA oikku!!! Nyt peukut pystyyn masuasukille tarrasukkia!
ruu.
onnittelemaan OIKKU72:ta!!!!!! Aivan mielettömän hienoa, että teille vihdoin tuli plussaa!!!!! =)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=) Iso onnittelurutistus (((Oikkis))) täältä!
Kävinkin jo sua huhuilemassa tuolla aikaisemmassa ketjussasi mutta et ole tainnut huomata mun huhuiluja... mutta eipä hätää!
Mutta siis ihan MEGALOMAANISEN ISOT onnittelut ja turvallista ja rauhaisaa raskausaikaa Sinulle ja miehellesi.
Ja tietysti kaikille muillekin tässä ketjussa onnittelut plussista ja lohtuhalit negoista. Kyllä täältä vielä perässä tullaan kaikki, tavalla tai toisella!
Kiitos onnitteluista! Auringonkukalla oli osuutta minun plussaan ainakin 300 iu:n verran :) Kiitos Auringonkukka! Epäuskoinen olo vaivaa kyllä vieläkin, joten on pakko käydä kohta kaupan kautta hakemassa uusi testi. Ettei se clear bluen + ollut vaan harhaa... Torstaina varmistus verikokeella ja sitten jatkuu pelko meneekö kaikki oikeasti hyvin loppuun saakka. Vuosi ja kuukausi sitten aloitettiin insseillä ja niitä tehtiin kolme, sitten lyhyen ja pitkän kaavan icsit ilman passeja kun ei ollut mitään pakastettavaa! Tällä kertaa saatiin pakkaseenkin peräti kolme alkioita ja kaksi siirrettiin. Kuten kaikki meistä tietävät, kaikki on ollut henkisesti tosi rankkaa! Pitää nyt vain ajatella, että kaikella sillä kärsimyksellä on ollut tarkoitus, ehkä en pidä asioita niin itsestäänselvyyksinä. Kaikille lapsettomille toivon onnistumista vielä jonakin päivänä ja Auringonkukalle aurinkoista tulevaisuutta uusien hoitojen kanssa, sinulle aina peukut pystyssä.
Nyt kiirus kauppaan rt:n ostoon...
oikku
kuinkas ne sun hcg arvot olivat kehittyneet?
Oikulle peukkuja ja jaksamista torstain testiin saakka!
ruu.
Pitkästä aikaa.. olen ollut nettipimennossa muutaman päivän.
Juu, sain pe pp15 otetun hcg arvon ja se oli hurjat 730, joten raskaana ollaan vahvasti. Arvo oli kyllä tosi suuri; minullehan siirrettiin vain yksi alkio joten ei kai tuplaraskaudestakaan ole kyse.. 15.11 sain klinikalle varhaisultra-ajan joten se on nyt sitten seuraava etappi.
Luget sai virallisesti lopetella siis eilen mutta lopettelen nyt hiljalleen annosta laskien. Rinnat on toosi pinkeät mutta ei tässä muuta oiretta ole havaittavissa.
Onnellinen kyllä olen, päivä pvältä enemmän. Taidan piankin kurkkia jo tuonne odotuspuolelle koska ei tässä nyt kannata tätä raskautta pilata jatkuvalla pelolla ja murehtimisella vaan nauttia ja iloita vaan ja jos huonosti käy niin sitten on surun aika..
Terveisin toivo
Tosi mahtavaa - ONNEA ONNEA ONNEA!
Haalea viiva tai kapea viiva on plussa mikä plussa!
Toivo2:lla onkin jänskät paikat. Mulle on kerrottu että se ClearBlue:n raskaustesti (ei se digitaalinen) olis kaikkein herkin/paras testi (?).
Kannattaa testailla uudestaan ettei koko viikonloppu mene maanantaita hermoillessa. Mutta siis niikuin jo sanoin niin haalea viivakin on plussa d:))
Meille olis kanssa tänäiltana testipäiväilta - huomenna aamulla sitte verikokeeseen, HUH!
Palaillaan!