Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä uskollisuus parisuhteessa merkitsee sinulle?

Vierailija
10.06.2022 |

Mitä kaikkea siihen kuuluu?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä samaa harmaata jyystöä vuodesta toiseen.

Vierailija
2/29 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle se on itsestään selvää ja oleellinen osa parisuhdetta. Siihen kuuluu että toista ei petetä ihmissuhteessa tai muutenkaan, lojaalius kuuluu myös uskollisuuteen, ei setvitä omia ongelmia ulkopuolisten kanssa (korkeintaan tunnistamattomana ja yleisellä tasolla)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsyyttä.

Olisin valinnut mieheni huonosti, jos hän ei muille kelpaisi.

Vierailija
4/29 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskollisuus on sitä, että pyritään toimimaan niin, että luottamus kumppanin kanssa säilyy.

Olen sitä mieltä, että jos on epävarmuutta siitä, mitä asioita uskollisuuden piiriin kuuluu, asiasta kannattaa keskustella oman kumppanin kanssa, ja sopia, mitä ei tehdä muiden kanssa, ja mikä on OK.

Vierailija
5/29 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, että kunnioitan toista ja kohtelen häntä kuten toivoisin itseäni kohdeltavan. Koskee kaikkea toimintaa. Uskollisuus itsessään ei ole asia jota mietin erikseen, se tulee tuon muun mukana automaattisesti. En halua loukata, huiputtaa, saada toista tuntemaan itseään tyhmäksi tai arvottomaksi. Ei ole pienintäkään syytä sellaiseen, edes vaikka tiet joskus erkanisivat.

Tiedän mistä puhun, koska tein nuorena virheitä, virheen jota kadun edelleen. Ei siksi, miten asiat menivät lopulta. Vaan siksi, etten voi uskoa miten itsekäs ja törkeä olin minulle läheistä ihmistä kohtaan. Satutin. En koskaan aio kohdella ketään enää niin huonosti, tuota tekoa en voi takaisin ottaa.

Vierailija
6/29 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea. Sitä, mitä sovitaan.

Vierailija
7/29 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle se on itsestään selvää ja oleellinen osa parisuhdetta. Siihen kuuluu että toista ei petetä ihmissuhteessa tai muutenkaan, lojaalius kuuluu myös uskollisuuteen, ei setvitä omia ongelmia ulkopuolisten kanssa (korkeintaan tunnistamattomana ja yleisellä tasolla)

Huhhuh! Onneksi et ole minun kumppanini. Minun kumppanilleni on OK, että minä käyn setvimässä omia ongelmiani psykologin kanssa.

Vierailija
8/29 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kuin Dannylle, vaihtelu virkistää.

Vierailija
9/29 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea. Siihen kuulu luottamus, rehellisyys ja rakkaus. Jos joku näistä puuttuu, suhde on turha ja sen voi lopettaa saman tien.

Vierailija
10/29 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakautta.

Vierailija
11/29 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh! Onneksi et ole minun kumppanini. Minun kumppanilleni on OK, että minä käyn setvimässä omia ongelmiani psykologin kanssa.

Tarkoitin omilla ongelmilla parisuhteen tai perheen ongelmia, en omia henkilökohtaisia.

Vierailija
12/29 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, niin kuin joku tossa jo sanoikin: kunnioitusta. Sitten kun se meni, ei sitä takaisin saa. Millään.

Vierailija
13/29 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan oikeasti kykenit ymmärtämään, ettei tuon kirjoittaja tarkoittanut, etteikö vaitiolovelvollisen ammattilaisen luona voisi käydä.

Oma isoäitini sanoi aina, että likapyykki pestään kotona ja tätä mieltä olen itsekin. Yhteisiä ongelmia ei puljata toisen selän takana yhteisten kavereiden ja tuttujen kanssa.

Vierailija
14/29 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjo44hki kirjoitti:

Tylsyyttä.

Olisin valinnut mieheni huonosti, jos hän ei muille kelpaisi.

Ai että olemme jotain tuotteita joita jokaisen on päästävä vapaasti maistelemaan?

Jep. 

Ihmiset naivat oikeasti lähes kaikkea liikkuvaa epätoivoaan, pitkästymistään ja ihan vaan, koska se on nyt mahdollista etenkin isoissa kaupungeissa. Puhumattakaan seksiaddiktien omista verkostoista.

Jokainen päättäköön sitten itse, sopiiko omalle luonteelle. Sillähän ei ole mitään tekemistä sen kanssa, nauttiiko seksistä.

Vierailija
15/29 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mitään. Mieheni kyllä on uskollinen, mutta toivoisin, että meillä olisi avoin suhde. En ole pettänyt häntä ainakaan vielä tässä 16 v. suhteen aikana.

Vierailija
16/29 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan oikeasti kykenit ymmärtämään, ettei tuon kirjoittaja tarkoittanut, etteikö vaitiolovelvollisen ammattilaisen luona voisi käydä.

Oma isoäitini sanoi aina, että likapyykki pestään kotona ja tätä mieltä olen itsekin. Yhteisiä ongelmia ei puljata toisen selän takana yhteisten kavereiden ja tuttujen kanssa.

Tuo on totta. Itselläni vaan on nyt omien henkilökohtaisten ongelmien setviminen nyt akuuttina päällä, joten en tullut ajatelleeksi asiaa tuosta näkökulmasta.

Vierailija
17/29 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, niin kuin joku tossa jo sanoikin: kunnioitusta. Sitten kun se meni, ei sitä takaisin saa. Millään.

Juuri kunnioitus motivoi sitoutumaan yhteen ja tavallaan tekee elämästä yksinkertaista, kun se yksi oikeasti riittää. Suhde ei perustu pelkästään seksiin, se on vain yksi alue ja muutenki n on hyvä olla toisen kanssa, voi olla itsensä ilman että siihen liittyy mitään kuvitelmaa täydellisestä yhtensopivuudesta. Kummallakin on kykyä keskittyä toinen toisiinsa, siksi uskollisuus ei tunnu uhraukselta, pikemminkin helpotukselta. Ei tarvitse enää etsiä mitään.

Vierailija
18/29 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vieras mies pyllistää edessä ja sen karvainen pylly vilkkuu, niin ei tee mieli katsoa, koska oma karvapylly odottaa kotona :3

Vierailija
19/29 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskollisuus on sitä, ettei ole merkittävästi kiinnostunut muista kuin omasta kumppanistaan. Uskottomuus taas on sitä, että harrastaa seksiä jonkun toisen kanssa. Välissä on sitten sellainen harmaa alue, joka ei ole varsinaisesti kumpaakaan vaan jotain siltä väliltä.

Vierailija
20/29 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä että vaikka kuinka panettaa ja haluaa seksiä niin ei voi lähteä sitä muualta hakemaan vaan pitää ensin muuttaa pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi