Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis häpeääkö nuoret murrosikäiset pojat sitä, että ovat muuttumassa mieheksi?

Vierailija
10.06.2022 |

Voisiko joku mies selittää, että miltä se tuntuu, kun ääni muuttuu ja viikset kasvaa. Nolottaako se? Olen huomannut, että omaa poikaani ehkä vähän nolottaa ja yrittää peittää sitä. Miten voi tukea ja kannustaa siinä, että on kasvamassa pojasta miheksi?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä sinusta tuntuisi jos tietäisit vähitellen muuttuvasi setämieheksi ja patriarkaatin jäseneksi?

Hyvältähän se tuntuu. Rautaa pojan huoneeseen ja kuningas Jaakon Raamattu pöydälle sekä Steven Andersonin videot tilaukseen.

Vierailija
22/32 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sama kuin ampiaisketjun aloittaja?

Joo, ampparit...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystäväni mukaan kuulemma ei juurikaan. Tai hän ei kokenut häpeää/paineita kehon muuttumisesta. Tytöillä taas on usein vaikeampaa. Ainakin mulla oli. En halunnut, että keho muuttuu ja rinnat kasvaa yms. kun mieli oli vielä lapsen mieli. 13-vuotiaana oli tosi vaikeaa. 15-vuotiaana siihen oli jo tottunut ja oli ihan eri meininki. Uskoisin kyllä, että joillakin pojilla on myös vaikeampaa. Jokainen on yksilö.

Vierailija
24/32 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin häpeää, kuannes keksin itsetyydytyksen salat. Sen jälkeen olin ylpeä muutoksista.

Vierailija
25/32 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu, että haluaa ottaa botoksit, silarit ja ripsien pidennykset.

Eiku yrittäkää nyt olla vakavia. Oikeasti sydän karrellaan seuraan poikaani, koska pelottaa, että sillä menee itsetunto jos en osaa olla oikein. Kiusasin leikilläni karvaisista jaloista, enkä osannut ollenkana ajatella, että se olisi jotenkin nolo juttu

No älä nyt ainakaan ulkonäköä pilkkaa. Edes leikilläsi. 🙄

Vierailija
26/32 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no kyllä mua nolotti, kun naamassa oli paljon finnejä, koko keho oli jotenkin epäsuhtainen ja rinnat alkoi kasvaa, enkä saanut rintaliivejä. Ihan kamalaa.

No pojalla rinnat ei oo kovin kiva juttu.

Vierailija
27/32 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on lähinnä outoa ja vaatii aikaa että siihen tottuu.

mutta hei ämmät, kukaan ei häpeä mitään eikä kenelläkään meistä ole huono itsetunto!

Vierailija
28/32 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt selvästi nähtävissä kun katsoo kuinka moni poika ja nuori mies pukeutuu esimerkiksi tyttöjen varrettomiin balettisukkiin ja kulkee nilkat paljaana kuin pikkutyttö-ballerina.

Vierailija
29/32 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun parrankasvun alkaminen joskus 17-18-vuotiaana ja ensimmäinen orgasmi 14-vuotiaana tuntu oudoilta. Lainasin äitini sheivausteriä parrankasvun alettua ennen kuin itse aloin ostamaan omia partateriä.:-D Iskän partateriä oon joskus myös salaa lainannu. En edelleenkään kovin tykkää omasta parrankasvusta mutta siihen oon tottunut ajan kanssa.

T: M28

Vierailija
30/32 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä nolottaa kun stondis voi tulla vaikka äidin tisuista

Vierailija
31/32 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä häpesin että häpykarvat alkoivat kasvaa. Viiksistäkään en pitänyt ja ajoin ne pois.

Vierailija
32/32 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mitä teet kunhan et yritä nähdä poikaasi alasti niinkuin oma äitini teki.