Olen vihainen miehelle mutta
Kommentit (13)
onhan se rasittavaa, kun akka taas kiukuttelee. sitä voi joko vetää turpaan tai sitten yrittää keskittyä muihin asioihin. ap:n mies valitsi jälkimmäisen.
Vierailija kirjoitti:
Olisko välinpitämätön?
Oletko ilmaissut vai pitääkö osata arvata tuntemuksesi?
Ilmaisen tunteet herkästi, olen viimeaikoina ollut räjähtävällä päällä. Silloin suutun helposti. Ap
Olen silloin yleensä yksin.
Vierailija kirjoitti:
onhan se rasittavaa, kun akka taas kiukuttelee. sitä voi joko vetää turpaan tai sitten yrittää keskittyä muihin asioihin. ap:n mies valitsi jälkimmäisen.
Näin juuri. Helpoimmalla pääsee kun antaa akan keuhkota ja itse miettii sillä välin omia asioitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko välinpitämätön?
Ilmaisen tunteet herkästi, olen viimeaikoina ollut räjähtävällä päällä. Silloin suutun helposti. Ap
Olen silloin yleensä yksin.
Mitä miehen sitten pitäisi mielestäsi tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Me akat ollaan tosi hirveitä 😁 ap
Jos ei osata kommunikoida, niin kiukutellaan.
Mistä oot vihainen ja miten miehen pitäis reagoida ?
Vierailija kirjoitti:
Siitä, että mies ei ole vässykkä.
Tai sit nimenomaan on väsykkä joka menee paniikkiin jos joku hermostuu.
ehkä t.rskaa kiinnostaa jokin toinen?
Mies ei reagoi, mistä se kertoo
--> saattaa johtua siitä että ei halua riidellä. Olet luultavasti niin ailahtelevainen, että keskustelu on mahdotonta kanssasi.
Mies ei halua sanoa mitään ettei heittäisi bensaa liekkeihin, mutta sekös sua vasta kiukuttaa, eikö ?
Koita purkaa aggressiota hallitusti johonkin, mutta ei mieheen. Ehkä se helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei reagoi, mistä se kertoo
--> saattaa johtua siitä että ei halua riidellä. Olet luultavasti niin ailahtelevainen, että keskustelu on mahdotonta kanssasi.
Mies ei halua sanoa mitään ettei heittäisi bensaa liekkeihin, mutta sekös sua vasta kiukuttaa, eikö ?Koita purkaa aggressiota hallitusti johonkin, mutta ei mieheen. Ehkä se helpottaa.
En ole aggressiivinen nainen, ihmettelen näitä mielialoja. Ne saattavat mennä yhtäkkiä alas ja taas ylös. Tuntuu jos joku sanoo jotakin, niin räjähdän siitäkin. Ap
Olisko välinpitämätön?