Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vieläkö joku kehtaa käyttää Thermacelliä tai muita hyönteisentappolaitteita?

Kommentit (425)

Vierailija
161/425 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko kesän puhisee termacellit terassin pöydällä. Mikäpä sen mukavampaa, kun voi nauttia lämpimistä illoista ilman pelkoa hyttysistä. Torjunta-aine patruunat kun tilaa ulkomailta saa halvalla. Olen valmis maksamaan euron tai kaksi päivässä siitä huvista, ettei hyttyset häiritse.

Vierailija
162/425 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verisoluvaikutuksista alkaa olla jo aika paljon tutkimustuloksia.

We tested chronically for three months exposure every day (continuously for 8-10 h per day by inhalation) of tetramethrin and prallethrin markedly available (MRP) repellents treated on male Wistar rats. Our results confirmed that tetrarmethrin and prallethrin treatment effect of plasma profile alterations, and lipid homeostasis mechanism in Red Blood cells (RBCs).

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/33304179/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/425 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille jotka rutisee jostain luonnon tuhoamisesta voin sanoa että minun kotini ympärillä on koskematonta luontoa johon minä en puutu. Minun kotiini ei tarvitse tulla yhdenkään luontokappaleen himoamaan vertani kun en minäkään heidän kotiinsa mene.

Vierailija
164/425 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnosta vieraantuneet vässykät täällä inisee. Menkää takaisin kaupunkiin jos luonto näin pelottaa ja tarvii myrkkyjä turvaksi. Mitä te ressukat syksyllä sitten teette kun on hirvikärpäsiä metät täynnä?

Vierailija
165/425 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teille jotka rutisee jostain luonnon tuhoamisesta voin sanoa että minun kotini ympärillä on koskematonta luontoa johon minä en puutu. Minun kotiini ei tarvitse tulla yhdenkään luontokappaleen himoamaan vertani kun en minäkään heidän kotiinsa mene.

Sinähän se olet tunkeutunut hyönteisten reviirille. Ne oli siellä ensin.

Vierailija
166/425 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivon vähintään syöpää jokaiselle thermacellin käyttäjälle :)

Vierailija
167/425 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ihan varma että ne oli siellä ensin? Oletko sinä ituhippi sitä mieltä että minulla ei ole paikkaa missään kun siellä kuitenkin joku oli mielestäsi ensin? Haluatko sinä että kuolen pois haittaamasta sinun luonnotonta maailmankuvaasi?

Vierailija
168/425 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset eivät välitä ennen kuin seisovat nälissään kauppojen tyhjien ruokahyllyjen edessä. Silloin on jo liian myöhäistä.

Jessus, miten vähä-älyistä moskaa. Kukaan ei käytä niitä thermacellejä misäsään muualla kuin pihapiirissään.

Vierailija
169/425 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä toivon vähintään syöpää jokaiselle thermacellin käyttäjälle :)

Minä toivon halvaantumista ja toisten armoille kitumaan jäämistä sinulle.

Vierailija
170/425 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti hyttysiä rakastavat ituhipit saavat jonkun parantumattoman taudin.

Vierailija
171/425 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just eilen semmoista terassilla tohotin. Ei kylpytynnyrissä voi olla, jos hyttyset inisee korvissa. Voin toki korvata jollain yhtä tehokkaalla, mutta ei ole tullut vastaan. Ehdotuksia otetaan vastaan.

Vierailija
172/425 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ihan varma että ne oli siellä ensin? Oletko sinä ituhippi sitä mieltä että minulla ei ole paikkaa missään kun siellä kuitenkin joku oli mielestäsi ensin? Haluatko sinä että kuolen pois haittaamasta sinun luonnotonta maailmankuvaasi?

Eihän sinun pois tarvitse muuttaa. Suosittelen rauhallista yhteiseloa 💞

Vierailija
173/425 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nou hätä. Thermacell sairastuttaa käyttäjänsä ja heikentää jälkeläistensä lisääntymiskykyä. Luonnonvalinta hoitaa 🤗

Vierailija
174/425 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myrkkytupruttelijoilla melkoisen puolustusreaktiot päällä, kolkutteleeko? :D

Eiköhän näille käy samoin kuin DDTlle, toivottavasti ennemmin kuin myöhemmin. Ruuantuotannossa käytetään jo ihan tarpeeksi myrkkyjä, ihmisten kermaperseilyn takia ei tarvis käyttää enää yhtään lisää. Ja pralletriinihän ei edes ole viljelykäytössä sallittu aine, kertoo sen myrkyllisyydestä.

Vierailija
175/425 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan muuten käyttäjät huomanneet tuon ohjeen ettei elintarvikkeita saa olla peittämättä lähistöllä kun laitetta käyttää? Ei voi siis käyttää samaan aikaan kuin ruokaa esillä.

Vierailija
176/425 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just eilen semmoista terassilla tohotin. Ei kylpytynnyrissä voi olla, jos hyttyset inisee korvissa. Voin toki korvata jollain yhtä tehokkaalla, mutta ei ole tullut vastaan. Ehdotuksia otetaan vastaan.

Voi herraisä, että ihan kylpytynnyrissä loikoilua häiritsee :DD miten me kaikki on selvitty ennen muinoin kesistä ilman kaikenmaailman myrkkytohottimia.

Vierailija
177/425 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan muuten käyttäjät huomanneet tuon ohjeen ettei elintarvikkeita saa olla peittämättä lähistöllä kun laitetta käyttää? Ei voi siis käyttää samaan aikaan kuin ruokaa esillä.

Elä kerro sitä näille, antaa ns Darwinin hoitaa

Vierailija
178/425 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi herraisä, että ihan kylpytynnyrissä loikoilua häiritsee :DD miten me kaikki on selvitty ennen muinoin kesistä ilman kaikenmaailman myrkkytohottimia.

En tiedä. Itse tykkään katsella tyyntä merta lämpimästä kylpytynnyristä ilman hyttysiä. Mutta kyllä sinä saat istua hyttysten kanssa missä haluat. Mutta ehdotuksia otetaan tosiaan vastaan korvaajista, jotka toimii niin, että ihminen on vedessä. Suhkutettavat ja öljyt ei käy.

Vierailija
179/425 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan käytä, rakastan ja kunnioitan luontoa sen verran, että en oman mukavuuteni takia kylvä sinne hermomyrkkyä. Pölyttäjillä menee muutoinkin heikosti, ja hyttynen on myös tärkeä pölyttäjä (mm. metsämarjoille). Jos ei kestä pihallaan tai mökillään ilman myrkkyä niin tarviiko siellä kamalassa luonnossa sitten edes olla? Kunnon kermaperseilyä.

Jos ei kestä minun hermomyrkkyjäni tarviiko minun tontilleni tulla? Minäkin olen osa luontoa ja kohtelen muita elukoita kuten minulle on luontaista. Sitäpaitsi myrkkyjä ne monet elukatkin kylvää ympäristöön. V'ttu että te ituhipit olette erkaantuneet luonnosta.

Jo on surkea provo tai vajaa älyinen kirjoittaja. Milloin ihmisen jalostama myrkky on luonnollinen?

Vierailija
180/425 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myrkkyä sisältävä hyttysansa on surkea ei toimi kunnolla. Paras on kaasulla toimiva ansa.