Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vieläkö joku kehtaa käyttää Thermacelliä tai muita hyönteisentappolaitteita?

Kommentit (425)

Vierailija
141/425 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle hyönteisiä tärkeämpi on allerginen lapseni, joten todellakin kehtaan. Jokainen voisi antaa omansa minulle, jos ei kehtaa käyttää.

Mille allerginen? Hyttysille?

Vierailija
142/425 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun otit puheeksi. Täytyy käydä ostamassa se vekotin ja myrkkytyynyjä reilusti varastoon ennenkuin niuhottajat kieltävät sen. En jaksa enää niitä sääskejä tänä kesänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/425 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko ämmät ovat kieltämässä jotain mikä oikeasti toimii? Rakastatteko te niitä helvetin hyttysiä niin paljon ettei niitä saisi omalta tontiltaan edes hävitää?

Vierailija
144/425 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käytän. Mä saan itikan pistostakin aivan kamalat paukamat ja kutian niin etten voi nukkua. Laite pelastaa minun alkukesän. Kainuussa on näitä inisijöitä ihan kiitettävästi vaikka kaikki puskatkin on mökkirannasta raivattu.

Vierailija
145/425 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle hyönteisiä tärkeämpi on allerginen lapseni, joten todellakin kehtaan. Jokainen voisi antaa omansa minulle, jos ei kehtaa käyttää.

Mille allerginen? Hyttysille?

No mitäpä pahvi kuvittelet?

Vierailija
146/425 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän. Tosi hyvä. Kesällä tarve noin 1kk aikana 3-5 päivää. En vietä erityisen paljoa aikaa pihalla pahimpaan hyttysaikaan.

Vierailija
147/425 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset eivät välitä ennen kuin seisovat nälissään kauppojen tyhjien ruokahyllyjen edessä. Silloin on jo liian myöhäistä.

Uuh kuulostaa yhtä mahtipontiselta, kuin mun ylioppilasaine. Hävettää vielåkin se paatos ja maailmantuska

Onneksi teinivuosissa hävettää moni muukin asia. Terv Tiedostava Vegaani -95-98.

😅 Pelastuiko se maailma? Mä en häpeä mitään, en teinivuosilta enkä aikuisuudessa. Mahtaa olla ikävä tunne hävetä itseään ja historiaansa.

No ei, mutta yritys oli kova 😄 aikansa kutakin, onpahan eletty. Eivätpä ne takaumat mitenkään menoa häiritse.

Vierailija
148/425 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taasko ämmät ovat kieltämässä jotain mikä oikeasti toimii? Rakastatteko te niitä helvetin hyttysiä niin paljon ettei niitä saisi omalta tontiltaan edes hävitää?

Kyse ei edelleenkään ole pelkistä hyttysistä, laite ei erittele mitkä hyönteiset se tappaa.

Sulla on muuten jännä telepaattinen kyky, kun näet tuolla tavalla kirjoittajan sukupuolen.

Vierailija
149/425 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa se aine olla jo vaikuttanut muutamien kirjoittajien aivotoimintaan 😂

Vierailija
150/425 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako vanhemmat tuntea piston omassatunnossaan kun aineen pitkäaikaisvaikutuksista saadaan tarkempaa tietoa?

Olihan se DDT:kin aikanaan upea tehokas keksintö hyönteisiä vastaan.

Vierailija
151/425 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei edelleenkään ole pelkistä hyttysistä, laite ei erittele mitkä hyönteiset se tappaa.

Sulla on muuten jännä telepaattinen kyky, kun näet tuolla tavalla kirjoittajan sukupuolen.

Telepaattinen kyky? Linkeissä mainitaan pelkästään naisia jotka tuosta laitteesta rutisee ja ovat sitä vastaan. Mielestäni linkeistä selaileminen ei ole mitään telepatiaa. Ja minun tontiltani saa kuolla kaikki hyönteiset, minä en niitä tarvitse mihinkään. Metsässä on hyönteisten paikka.

Vierailija
152/425 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vika vanhassa kunnon Off:ssa on? Torjuu sekin muttei ole tuollainen myrkky.

Vierailija
153/425 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Telepaattinen kyky? Linkeissä mainitaan pelkästään naisia jotka tuosta laitteesta rutisee ja ovat sitä vastaan. Mielestäni linkeistä selaileminen ei ole mitään telepatiaa. Ja minun tontiltani saa kuolla kaikki hyönteiset, minä en niitä tarvitse mihinkään. Metsässä on hyönteisten paikka.

Ai niin kuin ekan linkin kemian professori Petri Pihko 😅

Vierailija
154/425 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä vika vanhassa kunnon Off:ssa on? Torjuu sekin muttei ole tuollainen myrkky.

Vanhaa kunnon offia, neliskanttinen pikkupullo, ei ole saanut myydä enää eu-aikoina. Räkkäaikaan nykyisillä voi vaikka heittää sääskiä.

Vierailija
155/425 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetken miettisin noita tutkimuksissa todettuja hematologisia ja mutageenisiä vaikutuksia jos lapsia lähistöllä. Aikuiset toki vastaavat itse omasta terveydestään.

Vierailija
156/425 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai. Meillä on mökillä sellainen iso 11 kg kaasupullolla toimiva joka putsaa hehtaarin verran ilmatilaa pinniäisistä.

Kaasupullolla toimiva on hieman eri asia kuin myrkynlevittäminen.

Vierailija
157/425 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan käytä, rakastan ja kunnioitan luontoa sen verran, että en oman mukavuuteni takia kylvä sinne hermomyrkkyä. Pölyttäjillä menee muutoinkin heikosti, ja hyttynen on myös tärkeä pölyttäjä (mm. metsämarjoille). Jos ei kestä pihallaan tai mökillään ilman myrkkyä niin tarviiko siellä kamalassa luonnossa sitten edes olla? Kunnon kermaperseilyä.

Vierailija
158/425 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kookosöljyä iholle. Hyönteinen ei voi pistää ihoa koska imuputki menee tukkoon öljystä.

Vierailija
159/425 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan käytä, rakastan ja kunnioitan luontoa sen verran, että en oman mukavuuteni takia kylvä sinne hermomyrkkyä. Pölyttäjillä menee muutoinkin heikosti, ja hyttynen on myös tärkeä pölyttäjä (mm. metsämarjoille). Jos ei kestä pihallaan tai mökillään ilman myrkkyä niin tarviiko siellä kamalassa luonnossa sitten edes olla? Kunnon kermaperseilyä.

Jos ei kestä minun hermomyrkkyjäni tarviiko minun tontilleni tulla? Minäkin olen osa luontoa ja kohtelen muita elukoita kuten minulle on luontaista. Sitäpaitsi myrkkyjä ne monet elukatkin kylvää ympäristöön. V'ttu että te ituhipit olette erkaantuneet luonnosta.

Vierailija
160/425 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piiperokiimaa. Käytän aina kun tarvitsee.