Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä helvetistä johtuu vittuilu kun laihtuu??

Vierailija
15.10.2006 |

Ärsyttää niin hemmetisti! olen 170cm ja 60 kiloa, lapsien jälkeen olin vuositolkulla lähes satakiloinen tankkeri. Nyt sain itseäni niskasta kiinni ja tuttujen ihmisten reaktiot ovat aivan älyttömiä. " hyi olkoon mikä luukasa" tai anorektikko tai onko sulla syömishäiriö? alkavat olla jokapäiväistä kuultavaa. Olen ainakin painoindeksin mukaan normaalipainoinen, salilla mitattiin rasvaprosenttini joka on 21, vaatekoko 36. Mielstäni olen oikein hyvän ja terveen näköinen. Kateusko kanssasiariani vaivaa vai mikä? Ei tulisi mieleenikään laukoa tuollaista sontaa kenellekään! Täytyy ilmeisesti opetella.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen saanut vain kehuja ja ihasteluja. No, en olekaan vielä ihan timmissä kunnossa ja lievä ylipainokin vielä on. ole ylpeä saavutuksestasi, itse kyllä sanoisin suoraan kuinka pahalta tuntuu tuommonen arvostelu, nyt kun itselläsi on vihdoinkin hyvä olo.

t. Entinen lähes 100 kilon tankkeri, nyt 70kg :)

Vierailija
2/11 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän, että itsekin välillä joidenkin kohdalla syyllistyn tuohon. Tosin en noin rankkaa tekstia suolla kuitenkaan...

Syynä on ihan rehellinen kateus kun itse on niin saamaton ihris jolle karkki maistuu (ennen olen olut hoikka).

Tsemppiä vaan sinulle ja nauti uudesta ulkomuodostasi ja anna kateellisten kalkattaa. Jospa vaikka joku kade ystäväsi saisi sinusta motivaation:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laihdutin noin 50 kiloa kolmessa vuodessa. Ihan normaaleja kommentteja on, että " kyllä sä ne kohta takaisin lihot" ja " turhaan sä ostat uusia vaatteita kun ei ne tee susta yhtään paremman näköistä" .

Taitaa vaan porukkaa v****taa kun olenkin se jota miehet tulee ravintolassa jututtamaan =)

Vierailija
4/11 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka ne kehtaa.

Vierailija
5/11 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

anorektikon näköseksi. Ja olen kyllä kaverille sanonutkin, että jos näyttää mulla laihduttaminen menevän sairauden puolelle, niin sano heti. Mutta se on sitten taas asia erikseen, jos oikeesti sairauden puolelle asiassa mennään.

Mites ap, onko tuttava miehet kommentoineet mitenkää? Mun lähipiirissä oman miehen lisäksi vain yksi mies on " uskaltanut" kommentoida laihtumisestani. muut ovat vaimoilleen asiasta sanoneet, ja vaimojen kautta olen kuullut kommeteista. Onkohan miehille vähän arka paikka kommentoida naisen painoa :)

t. karkkia mussuttava kolmonen

Vierailija
6/11 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin sain kommentteja siitä kuinka pudotustahti oli aivan liian nopea jne.. Yleensä nää kommentit tulee juuri niiltä ylipainoisilta. :D

Vierailija
7/11 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikseivät ikinä ole huolissaan silloin, kun on ylipainoa hirveesti....

Vierailija
8/11 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että näytän niin sporttiselta nykyään. Ei mitään negatiivista. Kovin nopeasti en laihtunut vaan 40 kilon pudottaminen vei lähes 2 vuotta. Painon pudotus pysähtyi puolisen vuotta sitten. Enempää en todellakaan halua laihtua, nyt jo on niin pieni olo:) Todella paha mieli tuli eilen kun näin parhaan ystäväni pitkästä aikaa (viimeksi näimme noin vuosi sitten, hän on hieman pullea) ja kun hän nousi autosta niin ensimmäiset sanat olivat että hyi helvetti.. meinasi itku tulla:( Työpaikalla jutut ihan samanlaisia.. Minun syömisiäni kytätään suorastaan. Esim. kun joku on tuonut kakkua kahvihuoneeseen niin supina käy jos menen vessaan kahvin jälkeen, kuulemma uskovat että oksennan ruokani! mikä nyt ei todellakaan ole totta.

Vierailija
9/11 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sanoisin ja sanonkin, että olen sinulle mielettömän kateellinen, mutta todella onnellinen että onnistuit! Itse repsahdan vähän välilä herkkuihin. 74kiloa painoa ja pituus 170 ja edes 10 kiloa ku lähtis...

Vierailija
10/11 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki, imetys on ollut suuri apu. Ja säännöllinen liikunta. Imetys jatkuu vielä ainakin tammikuulle (jos vauva haluaa) kunnes vauva täyttää vuoden. Loput ylimääräset yritän saada pois viimestään imetyksen loputtua tiukemmalla reenillä ja ruokavaliolla.

Todella paha mieli ap:n puolesta, sinulla on kyllä ikäviä kavereita ja työkavereita. Minun työkaverit (joita olen sattunut äippälomalla näkemään ) ovat vaan kehuneet muuttunutta ulkonäköäni. Paljon on kyllä niitä, jotka eivät ole kommentoineet laihtumistani mitenkään, mutta miksi olisi edes pitänyt, eivät he ole kommentoineet lihomistakaan.

Minä pelkään eniten, että repsahdan ja paino alkaa taas nousta...sitten saattaa olla joillakin kommentoitavaa.

t.3

Vierailija
11/11 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä pudottanut jotain 40 kiloa painosta niin jotkut ei komntoi mitään, kaippa ne odottaa että paino nousee uudelleen ylös, toiset nakkaa kait sinä älyät lopettaa ettei tule anoreksiaa. Ja sitten on voi kauhea, mitä olet tehnyt, eihän sinua tunnekkaan, plaapplaap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän