Yleinen asia, mitä sinulle ei ole koskaan tapahtunut?
En esim ole koskaan rikkonut puhelintani, esim tiputtamalla.
Eikä ole koskaan ollut tilannetta 'pää lyö tyhjää'
Kommentit (42)
En ole ollut kunnolla humalassa (jos pientä hiprakkaa ei lasketa) enkä ole koskaan ollut krapulassa. En ole polttanut ensimmäistäkään tupakkaa, en edes maistanut.
Ei ole koskaan mennyt yhtään luuta poikki, joten ei ole koskaan ollut kipsiä.
Ei ole koskaan tullut yhtään reikää hampaaseen, joten ei ole porattu eikä tehty muitakaan hammasoperaatiota.
Ei ole koskaan mennyt hukkaan avaimia, puhelimia tai mitään muutakaan.
N50
En ole koskaan käynyt lomamatkalla Kanariansaarilla, Thaimaassa, Turkissa tai Kreikassa.
Nainen olisi tehnyt aloitteen.
Naiset aina jankuttaa, että kyllä he tekevät aloitteita. Noh, eivät todellakaan tee. -nuori mies
En kuulunut nuorena kaveriporukkaan, jonka kanssa olisi juhlittu, vietetty iltaa ja koettu asioita yhdessä.
En ole ollut kenenkään kaasona eikä minulla ollut kaasoa.
En ole kenenkään kummi.
Tapahtunut vai tehnyt?
Mielestäni tapahtuma on sana asialle, jossa ihminen on vain vapaamatkustaja, sivullinen ja siten voimaton vaikuttamaan siihen mitä tapahtuu. Sitten on taas tekeminen, jossa ihminen on aktiivinen toimija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan saanut lasta elossa olevan miehen kanssa , vaikka minulla lapsi on.
Lapsen isä kuoli kun olit raskaana? Voi ei, ihan kamalaa. Otan osaa.
Kyllä, olin silloin neljännellä kuulla. Kiitos, se oli kyllä silloin kamalaa , mutta siitä on selvitty ja elämä on mennyt kuitenkin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole murtunut yhtään luuta.
Sama. Ja suuri ihme, koska olen kännissäkin rymynnyt. Tosin humalaisille ei taida tapahtua näitä luiden murtumisia, koska kaatuilevat veltosti.
En ole koskaan saanut menkkoja.