Yleinen asia, mitä sinulle ei ole koskaan tapahtunut?
En esim ole koskaan rikkonut puhelintani, esim tiputtamalla.
Eikä ole koskaan ollut tilannetta 'pää lyö tyhjää'
Kommentit (42)
En tiiä stana. Tämä nyt varsinaisesti mikään terveyslaitos ole että suhteellisuuudentaju tällaisessa mielen rkkaaamisessa voi vähän mennä vikaaan.
Mulle tapahtunut vai mitä itse en ole tehnyt? En oo ottanut tatuointia. Kait tatuointikin lasketaan yleiseksi kun niitä näkee niin monella.
En ole koskaan saanut seurustella ihmisen kanssa johon olen ollut rakastunut. Minuun kyllä on rakastunut monikin, mutta aina on mennyt tunteet ristiin. Olen jo 50-vuotias ja luopunut toivosta.
En ole ajanut autolla liikenteessä.
En ole ollut etelän matkalla.
En ole ikinä edes saanut tuntea aikuisten välistä intiimiä läheisyyttä.
En ole koskaan saanut lasta elossa olevan miehen kanssa , vaikka minulla lapsi on.
En oo koskaan ajanut moottoripyörällä. Kyydissä olen ollut mutta eihän se ole sama asia.
En ole saanut parkkisakkoa enkä mitään muutakaan sakkoa, paitsi kirjaston myöhästymismaksun.
En ole ikinä ollut poliisin kanssa tekemisissä. Autolla liikkunut keskimäärin 500 km viikossa kohta kymmenen vuotta, enkä ole koskaan saanut minkäänlaista sakkoa tai päässyt edes puhaltamaan.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan saanut lasta elossa olevan miehen kanssa , vaikka minulla lapsi on.
Lapsen isä kuoli kun olit raskaana? Voi ei, ihan kamalaa. Otan osaa.
En ole koskaan tarvinnut töistä sairauslomaa, työuraa yli 10v takana + kesätyöt
Kukaan ei ole ollut minuun rakastunut