Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapuri tuli sanomaan että minun pitää ottaa kissani sisälle koska se kärsii. Kissa on lasitulla parvekkeella.

Vierailija
21.06.2023 |

Makaa selällään muttei suinkaan ole kuollut kuumuuteen,vaan nauttii. Käy välillä vesikupilla ja siirtyy sisälle jos on liian kuuma.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissoilla on hyvä lämmönsietokyky, jos halutessaan pääsee heti pois parvekkeelta niin mitä sen tekemiset naapurille kuuluu.

Vierailija
2/20 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurisi varmaan vertaa koiraan kuumassa autossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira ei tosiaan kuumaa kestä kovin hyvin. Meillä partsin ovi kesäisin lämpimällä auki melkein 24/7, mutta koira menee sinne vasta illalla ja makaa mahallaan tassut levällään viileällä betonilla.

Vierailija
4/20 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naapurisi katsoo parvekkeellesi? Toisten parvekkeille kurkkiminen on kotirauhan rikkomista.

Vierailija
5/20 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe, rento kissa :)

Vierailija
6/20 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ihana naapuri kun välittää kissan hyvinvoinnista.  Toivottavasti ap ymmärtää arvostaa.

Vierailija
7/20 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naapurisi katsoo parvekkeellesi? Toisten parvekkeille kurkkiminen on kotirauhan rikkomista.

Jospa katsoi tuleeko sieltä parveke se inhoittava tupakan savu,talossa jossa parveketupakointi kieto? Ihmiset todella tupakoivat parvekeilla  ja lasitukset kiinni,ettei kissa karkaa.. Kissa parat vieressä passivisena tupakoitisijoina.Saaden keuhko ongelmia,kuin silmä tulehduksia ja lopulta keuhko syövän. Sitä eläin rakkautta!

Vierailija
8/20 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa katsoi tuleeko sieltä parveke se inhoittava tupakan savu,talossa jossa parveketupakointi kieto? Ihmiset todella tupakoivat parvekeilla  ja lasitukset kiinni,ettei kissa karkaa.. Kissa parat vieressä passivisena tupakoitisijoina.Saaden keuhko ongelmia,kuin silmä tulehduksia ja lopulta keuhko syövän. Sitä eläin rakkautta!

Olipa tajunnanvirtaa!

Vierailija
9/20 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koira ei tosiaan kuumaa kestä kovin hyvin. Meillä partsin ovi kesäisin lämpimällä auki melkein 24/7, mutta koira menee sinne vasta illalla ja makaa mahallaan tassut levällään viileällä betonilla.

Meillä on niin kissa kuin koirakin parvekkeella. Ymmärrän kyllä, että kissa änkeää sinne mutta että koirakin. Noh, kait se itse tietää, milloin tulla pois.

Vierailija
10/20 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on niin kissa kuin koirakin parvekkeella. Ymmärrän kyllä, että kissa änkeää sinne mutta että koirakin. Noh, kait se itse tietää, milloin tulla pois.

Koirat ei kyllä tosiaan tajua paljonkaan. Sehän on siellä partsilla lämpöhalvaukseen asti ihan silkkaa tyhmyyttään. Käske se pois jos välität siitä.

Vierailija
11/20 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapa ittes trolli

Vierailija
12/20 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se betoni ei kyllä ole viileä. Mikä sen viilentäis?

Vierailija
13/20 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koirat ei kyllä tosiaan tajua paljonkaan. Sehän on siellä partsilla lämpöhalvaukseen asti ihan silkkaa tyhmyyttään. Käske se pois jos välität siitä.

Tuttavaperheellä oli iso koira, joka oli niin tyhmä ettei tajunnut mennä itse varjoon aurinkoisena päivänä. Läähätti vain auringossa kärsivän näköisenä, kunnes joku tajusi ottaa sitä pannasta kiinni ja taluttaa varjoon.

Vierailija
14/20 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat on kyllä omituisia. Mulla ne makasivat lämpimässä saunassa läähättäen. Minkäs tuolle teet kun itse valitsevat, niin kai ne sitten kestävät.

Vierailija
15/20 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se betoni ei kyllä ole viileä. Mikä sen viilentäis?

Et oli ikinä kokeillut betonia joka on ollut varjossa vähintään 8 tuntia? Kyllä se viileä on.

Vierailija
16/20 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissat on kyllä omituisia. Mulla ne makasivat lämpimässä saunassa läähättäen. Minkäs tuolle teet kun itse valitsevat, niin kai ne sitten kestävät.

Niin minäkin teen, ja kissa tulee välillä seuraksi korvat punaisina.

Vierailija
17/20 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri on ääliö. Kissat rakastavat lämpöä. Ne menevät ihan omaehtoisesti lämpimään saunaan, uunin päälle, aurinkoläikkiin ja vilttien sekä ihmisten päälle makaamaan. Mistä vain lämpimimmän paikan löytävät. Jos tulee kuuma, osaavat mennä viileämpään.

Vierailija
18/20 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissat on rasittavia

Right back at you.

Vierailija
19/20 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naapuri kävi sanomassa että en saa tupakoida parvekkeella. Siis miks, asun rivarissa ja mun yläpuolella on katto?

Vierailija
20/20 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun naapuri huolehtii. Tällä kertaa kaikki oli hyvin, mutta aina on paras tarkistaa. Liian moni on välinpitämätön. Älkää nyt alkako haukkua ihmistä joka välittää. Heitä ei ole tarpeeksi muutenkaan.