Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten te muut aspat selviätte?

Vierailija
09.06.2022 |

Olen aloittanut uudessa työssä ja vaikka teen ihan tavallista varaushommaa niin nyt jo alkaa tuntua siltä että olen viime päivien kuluessa ottanut todella monen ihmisen harmitukset niskaani. Ymmärrän että olen se ensimmäinen ihminen johon saa yhteyden kun jokin asia hatuttaa, mutta silti. Olen nyt jo henkisesti kulunut ja alan epäillä ettei tämä työ sovikaan minulle. Tänään kun pääsin töistä ja riisuin kotona neutraalin työminäni, myönnän että pääsi itku.

Itse tätä työtä hain ja olin todella onnellinen kun minut valittiin ensimmäisten joukossa koulutukseen. Nyt kuukautta myöhemmin mieli on hieman mustempi. En voi lopettaa työsuhdetta, koska pelkään karenssia. Millä eläisin? Ahdistaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä tein aiemmin aspa-työtä.

Olen ehkä outo, mutta minulle oli ok ottaa vastaan palaute, kun ihmistä hatutti. Kuuntelin aluksi aivan rauhassa ja vasta sen jälkeen kerroin firman puolelta vastauksen. Siitä minulle maksettiin ja en ottanut asioita henkilökohtaisesti, kun en niitä ollut edes aiheuttamassa. Työni oli vain vastaanottaa asiakaspalaute, josta lähes 100 % oli negatiivista (koska kaikki 1000 + ihmistä jotka olivat tyytyväisiä, eivät ikinä ottaneet yhteyttä aspaan)., Se oli työni. Ja ihan keskeinen ja tärkeä työ.

Mut joo, ymmärrän, että eri ihmiset ottaa tuon työn eri tavalla.

Tsemppiä ap!

Vierailija
2/3 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelen, aloittaja.

Tuntuu ikävältä ottaa vastaa syytöksiä asiasta, mille et voi yhtään mitään.

Teen psyykkisesti erittäin raskasta työtä moniongelmaisten ihmisten parissa. Olen auttavainen ja empaattinen, mutta en ymmärrä hulluja huutajia. Kyse on HEIDÄN ongelmastaan, ei minun. 

Autan kaikkia parhaalla mahdollisella tavalla. Toisaalta minulle on neuvottu, että voin päättää puhelun, jos asiakas on täysin asiaton. "Pyydän, että soitatte uudelleen, kun olette rauhoittunut."

Sinä et ole syyllinen heidän ongelmiinsa, vaan autat heitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minä tein aiemmin aspa-työtä.

Olen ehkä outo, mutta minulle oli ok ottaa vastaan palaute, kun ihmistä hatutti. Kuuntelin aluksi aivan rauhassa ja vasta sen jälkeen kerroin firman puolelta vastauksen. Siitä minulle maksettiin ja en ottanut asioita henkilökohtaisesti, kun en niitä ollut edes aiheuttamassa. Työni oli vain vastaanottaa asiakaspalaute, josta lähes 100 % oli negatiivista (koska kaikki 1000 + ihmistä jotka olivat tyytyväisiä, eivät ikinä ottaneet yhteyttä aspaan)., Se oli työni. Ja ihan keskeinen ja tärkeä työ.

Mut joo, ymmärrän, että eri ihmiset ottaa tuon työn eri tavalla.

Tsemppiä ap!

Kaikki työhön liittyvä on OK, olen siellä niitä asioita selvittämässä. Mutta tänäänkin yksi alkoi etunimeäni haukkua, uhkaili hommaavansa minulle potkut ja lopuksi jätti yhteydenottopyynnön esimiehelle. Tämä vain yksi monista. Myös se herättää vihaa kun kuulevat puhelimessa olevan naisääni, työni liittyy miespainotteiseen alaan.

Kaikki firmaa tai ongelmia koskeva negatiivinen on minulle yhtä neutraalia kuin muutkin työasiat. Mutta se että otan vastaan itseeni kohdistuvan hatullisen p shkaa vähintään kerran päivässä on alkanut verottaa.

ap