Love island UK kausi 8
Jee, love island UK alkaa 20.6 , on mun kesäsarja.
Tässä maailmantilanteessa, jota kevyempää hömppää välillä.
Kommentit (274)
Briteillä tunteet käy kuumina, mutta maturiteettiakin löytyy.
Ei kiinnosta älyvapaat muhinointiohjelmat.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sitä näkee?
Ainakin c morelta ja luullakseni katsomosta 20 päivä kesäkuuta.
Vierailija kirjoitti:
No se on sinun mielipiteesi.
Eikä ole pakko katso,
mutta se on jännä, että piti sinun kuitenkin saada kertoa ( ettet ole kiinnostunut), eli ilmeisesti tiedä ohjelman.
Minusta on ollut mukavaa katsoa, kun aitoja ihastumisiakin on syntynyt.
Ja kaipaa tähän synkkään aikaan, jotain todella kevyttä höttöä.
Olen täynnä maailman pahuutta.
Vierailija kirjoitti:
UK versiota on odotettu.
Ja onko nyt niin, ette ole Koronan vuoksi ollutkaan viime vuonna ?Tuntuu kuin olisi ikuisuus viimeisestä kaudesta.
Love islandia varjostaa kyllä vielä juontaja kuolema. Vai johtuuko tauko siitä ?
( voi myös olla, että muistan väärin, mitään taukoa ei olisi ollutkaan).Australian versio on myös hyvä.
Ruotsin, Norjan, USA ja suomen versiot ei sytytä - ovat niiiiiii n tylsiä.
Kyllä Love Island UK:ta tehtiin myös viime vuonna, seitsemäs kausi alko pyörimään brittitelevisiossa kesäkuun 2021 lopulla. Edellinen kuudes kausi näkyi tammi-helmikuussa 2020 ennen koronapandemiaa.
Katsoin esittelyä osallistujista, lähes kaikki oli yli parikymppisiä reilusti.
Eli, voi syntyä ihan oikeita pareja.
Hauskinta on ollut moottori vauvat ja jännitä Csamore.
Alku on myös mielenkiintoista kun ovet käy aika tiheään. Loppukausi yleensä on niin ennalta arvattavaa, ettei siinä ole juurikaan jännittämistä.
Vierailija kirjoitti:
Nämä muka paremmat ihmiset on jotenkin säälittäviä. Jotka käy kommentoimassa en katso .
Aivot narikkaan,
Tänään siis on nähty ensimmäinen jakso.
Sitä saattoi katsoa/ kuunnella, siinä kun teki kotitöitä. Ei mitään sykähdyttävää ainakaan vielä ollut nähtävissä.
Osallistujat oli tavallista vähemmän puunattuja, verrattuna edellisiin jaksoihin. Alkaako luonnollisuus tulla muotiin.
Ei edelleenkään mitään muuta kuin himmailua.
Se että yleisö oli saanut valita ekat parit, esittelyjen perusteella, alkoi muistuttaa ensitreffit alttarilla.
- Jokseenkin huonompi kausi
- Sarjasta ei ole jäänyt varmaankaan yhtään paria yhteen muutenkaan
Vierailija kirjoitti:
- Jokseenkin huonompi kausi
- Sarjasta ei ole jäänyt varmaankaan yhtään paria yhteen muutenkaan
. Jossain mainittiin että toi kausi mikä nyt parhaillaan tulee ei tarvii ees olla c More , on vain 2 vkoa reaaliaikaa perässä ..eli brittien kausi ei oo päättynyt. Oon kattonut aussien ja jenkkien tuoreimmat kaudet mutta yhtäkään paria niistä ei oo jäännyt jälelle. Veikkaan että tuo Gemman ja Daviden juttu ei myöskään tuota suhdetta. Kaikki alussa eli onkohan meille näytetty vasta vajaa vkon. Mun mielestä villassa on jo tapahtunut paljon.
Vaikkka kausi on kesken ja todellakin vain kaksi viikkoa jäljessä brittien lähetysajasta,
niin Erikin-Sun on jostain syystä minulle ärsyttävin tytöistä. Joukossa on myös pari todella tylsää tyttöä.
Pojista toivon heipat pian sanovan italias-pojan Daviden. On vain niin täynnä itseään.
Vierailija kirjoitti:
Ekini-Su vaikuttaa vedättäjälle
Vanhin eli Ekin-Su ja nuorin eli Gemma vaikuttavat pikkuvanhoilta. Davidesta ei juu ota selvää ...mun mielestä pelasi kans alussa Ekin Suun kanssa. En arvosta Daviden tyyliä toss saari elämässä. Tasha ja Andrew taitavat olla suosikkiparini.
Oma suosikkini pojista oli liam joka lähti. Vaikutti sympaattiselta ja hyväsydämiseltä, ehkä siksi tuntuikin liian kuormittavalta tuo koko tilanne ja päätti jättää kesken
Davide ei takuulla ole oikeasti kiinnostunut Ekin-Susta
Tänään oli uusi parin valinta ja Danica Taylor, sai valita ensin.
Kutkuttavan kohtaan jäätiin, jospa hän vallitseekin Ekin-Sustan valmiiksi katsotun pojan ja Ekin-susta jää nuolemaan näppejään.
Vierailija kirjoitti:
Tänään oli uusi parin valinta ja Danica Taylor, sai valita ensin.
Kutkuttavan kohtaan jäätiin, jospa hän vallitseekin Ekin-Sustan valmiiksi katsotun pojan ja Ekin-susta jää nuolemaan näppejään.
Eipä käynyt noin, vaan koitti laittaa kiilaa toisen parin väliin.
Ärsyttävään kohtaan jäi taas, kuka tippuu ?
UK versiota on odotettu.
Ja onko nyt niin, ette ole Koronan vuoksi ollutkaan viime vuonna ?
Tuntuu kuin olisi ikuisuus viimeisestä kaudesta.
Love islandia varjostaa kyllä vielä juontaja kuolema. Vai johtuuko tauko siitä ?
( voi myös olla, että muistan väärin, mitään taukoa ei olisi ollutkaan).
Australian versio on myös hyvä.
Ruotsin, Norjan, USA ja suomen versiot ei sytytä - ovat niiiiiii n tylsiä.