Masked singer suomi kausi 4
Kommentit (5161)
Piti hetken miettiä kenen toi siilin lauluääni tai laulutyyli muistuttaa niin maustetytöt laulajan ääntä. Mutta ei ole kuitenkaan kumpikaan heistä, siis ainoastaan muistuttaa. En osaa sanoa siilistä kuka hän on.
Vierailija kirjoitti:
Kuka Hodari on!? Kuulosti niin tutulta tänään! En saa päähän nimeä :D
Äänen perusteella Anne Mattila, muuten ei taida vihjeet sitten sopiakaan
Hodari ja Siili ei ole ihan itsestäänselvät toisin kuin Ukkonen = Miitta. Sarvikuono pienellä varauksella lienee se Köpi.
Banaani= Tomi Tuominen
Siili = Tuija Pehkonen
Party Animal = Joalin Loukamaa
Sarvikuono = Juuso "Köpi" Kallio
Ukkonen = Miitta Sorvali
Loput on hieman vielä hakusessa.
Luitteko te tuon uutisen. Mies pisti kahvinkeittimen likomaan jotta kalkki irtoo ja vaimo joka ei juo kahvia luuli että laitteessa on vettä ja juotti sitä korjaajalle.
Lindholm tai Hakulinen.
En ole ihan varma.
Vierailija kirjoitti:
Luitteko te tuon uutisen. Mies pisti kahvinkeittimen likomaan jotta kalkki irtoo ja vaimo joka ei juo kahvia luuli että laitteessa on vettä ja juotti sitä korjaajalle.
Miten tää liittyy tähä ohjelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Hodari on Nelli Matula, saaristolaivuri.
Miten noin äkkiä tuon kekkasit, osaako matula laulaa aariaa. Jos matula on tässä nii kaskinen ei ole örkki koska ne seurustelee. Mutta toisaalta aika äkkiä kekkasee, tällänen vanha paska ei varmaa äkkiä mitää keksikään.
Vierailija kirjoitti:
Sarvikuono on Musta Barbaari
Mä olen ollut alusta asti tuota mieltä. Suurin osa ihmisistä tuntuu taas olevan sitä mieltä, että kyseessä on Köpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten noin äkkiä tuon kekkasit, osaako matula laulaa aariaa. Jos matula on tässä nii kaskinen ei ole örkki koska ne seurustelee. Mutta toisaalta aika äkkiä kekkasee, tällänen vanha paska ei varmaa äkkiä mitää keksikään.
Matulalta kuulostaa ja vihjeet täsmää hyvin.
Siili annekukkohovi, siinä esittelyssä ne leivoksetkin vertaus leipomisohjelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sarvikuono on Musta Barbaari
Mä olen ollut alusta asti tuota mieltä. Suurin osa ihmisistä tuntuu taas olevan sitä mieltä, että kyseessä on Köpi.
Jep. Pitkä ja lihaksikas mies, afrikkalainen eläin (sarvikuono), räppäri ihan selvästi, sama ääni ja aksentti, "suuri maanisäkäs", lätkä... Kaikki täsmää. Olin keittiössä kun kuulin biisin ja mietin et missä ohjelmassa MB on.
Vierailija kirjoitti:
Siili annekukkohovi, siinä esittelyssä ne leivoksetkin vertaus leipomisohjelmaan.
Anne on jo ollut jollain kaudella.
Kylläpäs nyt moni on jo paljastunut. Olin varma, että ukkonen putoaa, kun on niin selvä Miitta. Siili on Tuija Pehkonen.
Tällä kertaa kuuli selvästi, että Sarvikuono on Musta Barbaari. Siilistä jäi epävarmuus.
Vierailija kirjoitti:
Voisko hodari olla Karita Mattila? Huikeaa sopraanoa esitti viime kerralla. Muutenkin älyttömän hyvä. Karitan pituus mietityttää, kun on 177cm...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko hodari olla Karita Mattila? Huikeaa sopraanoa esitti viime kerralla. Muutenkin älyttömän hyvä. Karitan pituus mietityttää, kun on 177cm...
Ei ole Mattilaa nähnytkään Hodari. Ei ollut ammattilaisen laulua se Yönkuningattaren aaria viime viikolta.
Rookie pokaali.
"Hyökkäävä Rookie Trophy on jääkiekon pokaalin"