Masked singer suomi kausi 4
Kommentit (5161)
Sammakko on Pirkka-Pekka Petelius!
Juontaja on Stan Laurel. Helppo.
Sami Sykkö tippuu varmasti tänään. Mitä järkeä tuollaisessa noin helpossa hahmossa?
Vierailija kirjoitti:
Sammakko on NikoLa, Cristal Snow tai Jorma Uotinen.
Joo, eipä olekaan kuin Sami Sykkö, jonka unohdin.
Eiköhän tää Sykkö putoa tänään. Olisi aika väsynyttä, jos roikotetaan pidempään mukana.
Voisko sammakko olla Antti Tuisku? Jotenki ääni oli vähän sama mutta onko paljastus suora lähetys, sittenhän se ei voi olla Tuisku.
Sammakolla karmea lauluääni ja ilmoselvä Sami Sykkö. Harmi että noin helposti tunnistettava.
Mistä Ile on tuollaiset mustat silmänaluset hankkinut!
Vierailija kirjoitti:
Voisko sammakko olla Antti Tuisku? Jotenki ääni oli vähän sama mutta onko paljastus suora lähetys, sittenhän se ei voi olla Tuisku.
Nämä on kuvattu kylläkin jo kevään aikana.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole todellakaan Tuisku eikä myöskään ole suora lähetys. Kesällä jo kuvattu.
Siili näyttää kyllä enemmän hiireltä.
Ihme valitusta sammakon tunnistettavuudesta. Itse tunnistin lauluäänestä, vihjeet ei sanoneet minulle mitään. Minkäs hän äänelleen voi.
Onks tää siili ny Boelius sit?
Vierailija kirjoitti:
Ihme valitusta sammakon tunnistettavuudesta. Itse tunnistin lauluäänestä, vihjeet ei sanoneet minulle mitään. Minkäs hän äänelleen voi.
Ei pidä ottaa mukaan tähän, jos ei osaa muuttaa ääntään niin, että sitä ei tunnista ensimmäisestä sävelestä lähtien. Myös Sammakon eleet olivat aivan liian tunnistettavasti Sykkömäisiä.
Siili on Sara Sieppi, on kertonut olevansa jouluihminen.
Oikeesti onko näin helppo? Mitä järkeä?