Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masked singer suomi kausi 4

Vierailija
09.06.2022 |

Neljäs kausi alkaa syyskuussa. 12 hahmoa.

Kommentit (5161)

Vierailija
461/5161 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin jäi vahvasti alitajuntaani ekasta jaksosta Örkin vertaus Joonas Nordmaniin.

Siis eikös se ollutkin ihan selvää kiusaamista?

Jos mä oisin Nordman niin aika nöyryytetyksi tuntisin itseni.

Nordman on järjestäny grilli ohjelman, missä pilkataan toisia. Tuskin suuttuu tollasesta.

Vierailija
462/5161 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tuo Päivi juttu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/5161 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tätä ohjelmaa. Joku tyyppi hevosnaamarissa laulaa kappaleen, ja ottaa naamarin pois. Sitten panelistit ovat ihan että en olisi uskonut sinusta tätä

Makuja on monenlaisia. Siks tää ohjelma onkin suunnattu lapsille eikä muille, eihän kukaan täysjärkinen jaksa tälläistä vahdata.

Oletan, että jätätte katsomisen täysin lapsille, te mollaajat ja valittavat?

Muutoin ei mitään järkeä.

Todellakin. Miksi pitää katsoa ja valittaa? Jättäkää katsominen lapsille.👍👍👍

Vierailija
464/5161 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin tuo Päivi juttu?

https://www.vauva.fi/comment/51376907

Vierailija
465/5161 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tuo Päivi juttu?

https://www.vauva.fi/comment/51376907

Kopioi toi.

Vierailija
466/5161 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvii kopioida, toimii kun klikkaa

Vierailija
467/5161 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Örkki voi olla Tuure Boelius, mutta kuinka pitkä hän on nykyään. Banaani ei taida olla Nordman vaikka voi siltä kuulostaakin.

Vierailija
468/5161 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin kolmosen ohjelma on alakoululaisia varten tehty! Kuka aikuinen katsoo tällaista roskaa?

Niin, kuka katsoo? Juuri sinä koska olet kommentoimassa😂

Vierailija
469/5161 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni Tuure Boelius on sanonut ettei ole taikauskoinen kuten ei Örkkikään

Vierailija
470/5161 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt oli tullut vihje Ritarista. Kiiltävä haarniska. Visiirinsä takaa aina valmis puolustamaan kunniaa. Lyöty ritariksi ja päässyt käymään hoveissa.

Visiiristä tulee mieleen ekana jääkiekkoilija. Raipe Helminen on lyöty Bordeaux'n viiniritariksi ja onhan hänelle kunniaakin tullut ja aina ollut valmis puolustamaan Suomen kunniaa maajoukkueessa. Vaikka ehkä en ekana ajattelisi Raipen lähtevän mukaan tähän, arvaan silti vihjeiden perusteella häntä.

Vois olla myös Jalosen Jukka, sai jonkun ritarikunnan kunniamerkin keväällä myös.

Vierailija
471/5161 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Banaanilla on jotenkin tosi sympaattinen ääni. (Ja samalla häiritsevän tuttu!) Kuulostaa kuin hän hymyilisi laulaessaan.

Vierailija
472/5161 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarvikuono on Köpi Kallio. Vihje viidestä maratonista paljasti jo (= YleX naurumaraton)

Vierailija
473/5161 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Köpi Kallio on ihan selvästi Sarvikuono. Siili on Tuija Pehkonen. Ainoo mitä en oo ihan vielä hokassut( omasta mielestäni) on se kruunupää ja silkkisukka Sammakko. Missi tulee ekana mieleen, mutta jos se on mies... Sami Sykkö?

Vierailija
474/5161 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hodari on vesala

Vierailija
475/5161 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäistä kertaa ekassa masked singer jaksossa sain nimiä hahmoille.. ja mulla on aika varma fiilis näistä. Tosin mikään ei ole varmaa mutta juuri nyt tuntuu oikeilta.

Party animal on chachi, jukka hildenin vaimo. Örkki on Elias Kaskinen äänessä samoja vivahteita mitä kuuli kun elias osallistui tähdet tähdet ohjelmasn. Ja vartalon liikkeet eliasmaisia. Banaani on joko Janne Ahonen tai Hannu Manninen vihjeet sopii osin Hannuun osin Janneen ja ääni kuulosti alussa Jannelta ja sitten Hannulta. ja Timantti on Virpi Kätkä tuli vain sellainen fiilis kun lauloi. Kaappikellon arvasin oikein koska ääni oli selvästi Kapen. Ainoa josta en saanut mitään kiinni on Fikkari.

Näiden toista esiintymistä odotan nyt.. tuleeko vahvempi fiilis näistä vai meneekö kaikki uusiksi. Mutta yhdestä hahmosta olen aika varma..

Vierailija
476/5161 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siel on taas maikkarin tyypit maskien alla.Ihme jos Salkkareista ei ole ketään.Aina on ollut. Ei kovin kiinnostava ohjelma. Tuomarit on melko pihalla ainakin aluksi.Ainoa joka jotainymmärtää eikä laita ihan pelleilyksi on Cristoffer.

Vierailija
477/5161 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Strandberg puhu miten laaja skaala tyyppejä ja kaikkien aikojen kausi. Ekassa jaksosta paljastu Kape Aihinen joka on maikkarin kasvo. Taas katsojien aliarvoimista.

Vierailija
478/5161 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäistä kertaa ekassa masked singer jaksossa sain nimiä hahmoille.. ja mulla on aika varma fiilis näistä. Tosin mikään ei ole varmaa mutta juuri nyt tuntuu oikeilta.

Party animal on chachi, jukka hildenin vaimo. Örkki on Elias Kaskinen äänessä samoja vivahteita mitä kuuli kun elias osallistui tähdet tähdet ohjelmasn. Ja vartalon liikkeet eliasmaisia. Banaani on joko Janne Ahonen tai Hannu Manninen vihjeet sopii osin Hannuun osin Janneen ja ääni kuulosti alussa Jannelta ja sitten Hannulta. ja Timantti on Virpi Kätkä tuli vain sellainen fiilis kun lauloi. Kaappikellon arvasin oikein koska ääni oli selvästi Kapen. Ainoa josta en saanut mitään kiinni on Fikkari.

Näiden toista esiintymistä odotan nyt.. tuleeko vahvempi fiilis näistä vai meneekö kaikki uusiksi. Mutta yhdestä hahmosta olen aika varma..

Timantti ei ole Virpi Kätkä. Virpillä on kaunis ja kirkas ääni. En usko että pystyisi muokkaamaan ääntään noin paljon vaikka ammattilainen onkin. Vihjeet ei täsmää, eikä ruumiinrakenne.

Vierailija
479/5161 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hannu Manninen on noin 190 cm pitkä, ei voi olla banaani. Timantti ei kuulosta yhtään Virpiltä ja enemmän Timantin alavartalo muistuttaa Kirsi Almia kuin Virpiä. Chachista olen samaa mieltä. Fikkaria epäilen tällä hetkellä Niina Lahtiseksi.

Vierailija
480/5161 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Banaanilla on jotenkin tosi sympaattinen ääni. (Ja samalla häiritsevän tuttu!) Kuulostaa kuin hän hymyilisi laulaessaan.

Banaani on Kimi Räikkönen.🥰

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi