Masked singer suomi kausi 4
Kommentit (5161)
Örkki on takuulla laulaja
tulkitsee biisiä ammattimaisesti äänellään ja osaa käyttää vibraa.
verratkaa kaappikelloon jolla molemmat loistivat poissaolollaan.
Vierailija kirjoitti:
Tietoa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Banaani ei ole Janne Ahonen. Hän ei pysty puhumaan saati laulamaan noin nopeasti.
Etkö ymmärrä vihjeitä tai tunnista ääntä??
Ilmeisesti en, koska hiekkaranta, lentokone ja perhosen siivet matkakassissa eivät mielessäni yhdisty mäkihyppääjä Ahoseen, jonka lapset sitä paitsi ovat poikia. Eikä siis Banaanin ääni ja sen käyttökään mielestäni sovi häneen. Mutta yritetään pitää tämä arvuuttelu kivan puolella, eikös joo. Olen tosi ilahtunut ja yllättynyt, jos Janne paljastuukin tuon puvun alta!
Itselle tuli Banaanin äänestä ja liikkeistä mieleen yhdistetyn Hannu Manninen.
fhjyukl kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietoa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Banaani ei ole Janne Ahonen. Hän ei pysty puhumaan saati laulamaan noin nopeasti.
Etkö ymmärrä vihjeitä tai tunnista ääntä??
Ilmeisesti en, koska hiekkaranta, lentokone ja perhosen siivet matkakassissa eivät mielessäni yhdisty mäkihyppääjä Ahoseen, jonka lapset sitä paitsi ovat poikia. Eikä siis Banaanin ääni ja sen käyttökään mielestäni sovi häneen. Mutta yritetään pitää tämä arvuuttelu kivan puolella, eikös joo. Olen tosi ilahtunut ja yllättynyt, jos Janne paljastuukin tuon puvun alta!
Itselle tuli Banaanin äänestä ja liikkeistä mieleen yhdistetyn Hannu Manninen.
Banaani näytti saman mittaiselta/hieman lyhyemmältä kuin Ile Uusivuori. Hannu Manninen on Ileä 4-5 senttiä pidempi mies.
Minkä takia studioyleisössä on niin paljon lapsia? Ei ainoastaan tämän ohjelman vaan monen muunkin. Huulenheitto ja muut jutut eivät välttämättä uppoa lapsiin eikä tarvitsekaan. Olkoon studiot varattu aikuisten ohjelmissa ja ns. perheohjelmissakin aikuisille.
Timantti = Heidi Sohlberg
Fikkari = Sara Forsberg
Eihän tämä tai Putous, Posse mikään lastenohjelma oikeasti ole. Suosiolla voisi tehdä näistä k-12-ohjelmia ja yleisönkin ikärajaksi siis se k-12.
Vierailija kirjoitti:
No ei varmasti ole toiseen kertaan mukana.
Vierailija kirjoitti:
Örkki on takuulla laulaja
tulkitsee biisiä ammattimaisesti äänellään ja osaa käyttää vibraa.
verratkaa kaappikelloon jolla molemmat loistivat poissaolollaan.
En muista oliko se Örkki vai kuka hahmo mutta kuulin tutun Konsta Hietasen äänen.
Mun mielestä timantti on Lola Odysoga. Näkee jo sen paksuista sääristä.
Tämäkin ohjelma on Maria Veitolan aatermaailmaa toteuttava ja San Marinille ilmainen vaalimainos. En katso. Viihde ei saa olla manipuloivaa politikointia.
Totta. Sitten timantti on 99% varmasti Lola Odusoga.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fikkari on Maija Vilkkumaa
- vilkkuvat valot alussa = vilkkumaa
- uusien leikkien luonti voisi olla viittaus levyyn pitkä ihana leikkiMutta eihän Maija osaa laulaa noin hyvin? Luulen että tässä johdetaan harhaan tarkoituksella.
Maija osaa laulaa muutoinkin kuin vain sillä tyypillisellä äänellään.
En oo siis tuo joka veikkasi Vikkumaata.
veitola yrittää olla niin erikoinen niin erikoinen - tavallinen toimittaja vaan kuite - ei ne asut istu sille pätkääkään
Odusogalla on R-vika. Miten Timantti lausui R:n?
Vierailija kirjoitti:
Fikkari = Sara Forsberg
Fikkari on lyhyempi kuin Ile Uusivuori, ja Sara Forsberg on 185 cm pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Onpa kämäset asut. Vielä huonommat kuin aiemmilla kausilla...
Koko idea on muutenkin jo loppuun kaluttu.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä timantti on Lola Odysoga. Näkee jo sen paksuista sääristä.
Lolalla on kylläkin huomattava R-vika...
Tuomarit saisi viedä seinää vasten. Eikö oikeasti ole muita, kuin nämä limanuljaskat? Juontajankin voisi viedä samaan riviin.