Masked singer suomi kausi 4
Kommentit (5161)
Vierailija kirjoitti:
Robin ja padel
https://www.seiska.fi/kotimaa/robinilta-harvinainen-avautuminen-yksi-in…
Örkki on aivan liian lyhyt Robiniksi.
Eikö nuo etsivät vieläkään tajuu....
Banaani kuulosti nyt vähän vähemmän Ahoselta. Hyvin veti taas! :) Huippu!
Olen varma vain yhdestä asiasta, banaani ei ole Antti Holma, joksi väitin:D Ei ole myöskään Harri Syrjänen saati Kimi Räikkönen:D
Vierailija kirjoitti:
Olen varma vain yhdestä asiasta, banaani ei ole Antti Holma, joksi väitin:D Ei ole myöskään Harri Syrjänen saati Kimi Räikkönen:D
Ahonen on kuulostanut itseltään alusta saakka.
Banaani on Janne Ahonen! Aivan huippu! :)
Vierailija kirjoitti:
Tietoo ja yllätytte kirjoitti:
Örkki on Sauli Koskinen. Sanokaa mun sanoneen. Viihtyy metsässä ja voittanut 3 palkintoa
Ja Adam Lambert nyt oli täysin selvä vihje
Se poliittinen vai mikä onkaan vihje missä Örkki on puhujapöntön äärellä ei päde Sauliin.
No onhan Sauli joskus muutama vuosi sitten osallistunut johonkin EU-juttuun, puhuikin siellä jotain yms. En muista enää sen tarkemmin. Mutta en kyllä kuitenkaan usko, että olisi Sauli, eikös tuo Örkki ole huomattavasti pidemmän oloinen? Hyvin tuo Örkki laulaa. Samaten myös Banaani.
Voisiko Örkki on Aku Hirviniemi. Hän on tosi taitava muokkaamaan ääntään. Vihjeet kyllä täsmäisivät.
Vierailija kirjoitti:
Kaikille Janne Ahosen epäilijöille:
233,5 m ennätyshyppy.
Kyllä Janne oli aikamoinen seppä noissa hyppyhommissa aikoinaan. Eikä huonosti laulakaan.
Terveisin Naispelko29
Janne Ahonen eli banaani. Miten 233,5 liittyy Räikköseen, janneen kyllä, hyppäsi ennätyksen noilla luvuilla. Ei kuulostanut vähääkään Kimiltä.
Nykäsen kans karaokes laulaneena tää Janne vetää paljon paremmin kuin me Matin kanssa.
Ääni paljasti jo paljon, mutta tuo makuupussi-vihje loputkin. Örkki on Cheek!
Jos bansku tuo sukset sit vasta etsivät tajuis
Vierailija kirjoitti:
Voisiko Örkki on Aku Hirviniemi. Hän on tosi taitava muokkaamaan ääntään. Vihjeet kyllä täsmäisivät.
Tätä olen itsekin ehdottanut. Se limavana vihje (kin) täsmäisi, moni ei akusta pidä.
Kaikille Janne Ahosen epäilijöille: