Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Is: bloggaaja Julia, 35, oli rauhassa vaunulenkillä, kunnes kuuli tuntemattoman naisen suusta erikoisen kommentin

Vierailija
09.06.2022 |

Joku 50-vuotias nainen tuli ja sanoi, että sinä olet jo toinen äiti jonka näen tänään, joka katsoo puhelintansa samalla, kun kärrää lastansa. Että sinulla on kuule aika kallis lasti siinä.

Sanoin hänelle suoraan, että haista kuule v****, älä puutu mun asioihin. Ja hän tulee vielä sit samaan kauppaan mihin mä oon menossa ja jatkaa sitä käpättämistä, tilittää Thurén.

https://www.is.fi/viihde/art-2000008874169.html

🤯

Kommentit (1271)

Vierailija
41/1271 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin olisin sanonut sille vanhalle kääkälle, että pidäpäs kuule huoli ihan omista asioistasi kanttura.

Vierailija
42/1271 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien arvosteluhaluisten kannattaisi lukea muutakin kuin tuo is:n juttu aiheesta, esimerkiksi kyseisen ihmisen itsensä tekemä päivitys aiheesta.

Siinä kerrotaan, mitä hän oikeasti sanoi naiselle. Is:n jutussa sanotaan, että hän olisi haistatellut v*tut naiselle, mikä on vale jos vertaa sitä siihen miten kyseinen ihminen on itse tarinan kertonut.

Kaikki sympatiani tälle ihmiselle. Jotkut vaan eivät osaa pitää sitä suutaan kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/1271 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Julian ihan pakko olla noin itseään täynnä?

Vierailija
44/1271 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien arvosteluhaluisten kannattaisi lukea muutakin kuin tuo is:n juttu aiheesta, esimerkiksi kyseisen ihmisen itsensä tekemä päivitys aiheesta.

Siinä kerrotaan, mitä hän oikeasti sanoi naiselle. Is:n jutussa sanotaan, että hän olisi haistatellut v*tut naiselle, mikä on vale jos vertaa sitä siihen miten kyseinen ihminen on itse tarinan kertonut.

Kaikki sympatiani tälle ihmiselle. Jotkut vaan eivät osaa pitää sitä suutaan kiinni.

Instagramin tarinoissa hän nimenomaan kertoo haistatelleensa.

Vierailija
45/1271 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilkaisin juttua ja en huomannut Julian ymmärtäneen, mistä oli kyse. Oli kyse vauvan turvallisuudesta. Vaunua kuuluu työntää ja pitää kiinni molemmilla käsillä, koska jos tulee äkillinen tuulenpuuska ja pitää kiinni vain yhdellä kädellä, vaunut kaatuvat.

Tuo on nykyään yleistä etenkin pääkaupunkiseudulla, että vanhemmalla on koko ajan puhelin toisessa kädessä. Se kertoo hyvin arvoista. Ei oo mun syy, jos tuuli kaataa vaunut ja vauvaan sattuu, koska onhan mulla oikeus pitää puhelinta kädessä. Helsingissä on usein puuskittaista tuulta meren läheisyyden vuoksi. Mutta puhelin on tärkeämpi kuin terve vauva.

Vierailija
46/1271 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis Juliahan nimenomaan itse siinä ig-stoorissaan kertoi haistattaneensa ne v**tut?

Vierailija
47/1271 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sitä voi nätimminkin vastata. Ehkäpä vastaantulija tarkoitti hyvää ja halusi jutella. En loukkaantuisi vastaavasta. Voisin vaikka sanoa, että lapsi nukkuu juuri ja nyt on hyvä hetki tässä katsoa puhelinta tms. Vaikka kysyä, onko sulla lapsia? Parempi mieli kaikilla. Ei ole aina pakko uhriutua.

Et varmaan ole tavannut tuommoista syyttelijä-paasaaja-mammaa? Niistä ei tahdo päästä eroon millään, jos vastaat ystävällisesti niin ne alkaa haukkua kaikki muut äidit vastuuttomiksi ja paasaa paasaamistaan miten nykynuoret sitätätäjatuota. Ja jos vastaat tylysti niin ne vetää herneet nokkaan ja alkaa paasata miten p*ska vanhempi olet. Testattu on. Paras vaan olla välittämättä, et voi toimia oikein.

Vierailija
48/1271 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.

Vierailija
49/1271 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita pätijämummoja kyllä löytyy. Niille pitää uskaltaa sanoa vähän ilkeästi, niin ehkä lopettavat tuntemattomille vidduilun.

Vierailija
50/1271 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentit joissa piilee totuuden siemen, saa ihmiset suuttumaan herkimmin.

Lapsi parka, äitiään ei voi valita.

Täällä suututaan aika paljon kommenteista missä teini-ikäisiä sanotaan naisiksi. Tarkoittaako siis että se on totta kun siitä suututaan?

Vierailija
51/1271 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha noille nettihulluille on mennä mitään sanomaan. Eivät ole enää normaalien ihmisten kirjoissa, joten voi tulla vaikka puukosta....

Vierailija
52/1271 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ymmärrän kyllä että v*tuttaa tuommoiset id*oottimummelit jotka tulee naputtamaan jostain ihan turhasta, mutta voisi kai sitä itse yrittää edes käytöstavat pitää. Toki ymmärrän jos ei mitään järkevää sanottavaa tule just silloin mieleen ja tulee tiuskaistua, mutta sitä en ymmärrä miksi pitää vielä julkaista oma huono käytös kaikelle kansalle.

Koska tolla saa seuraajalampailta kannustusta ja tsemppausta. Somekuplassa ihmiset ympäröi itsensä jees miehillä ja naisilla, jotka vaan ihastelee ja symppaa kaikkea mitä "sisällöntuottajat" julkaisee, vaikka joskus oikeampi reaktio voisi olla, että tajuatko että käyttäydyt itsekin kuin idiootti. Toki kaikki kriittiset äänet on blokattu ja bannattu jo aikoja sitten, joten kaikki typeräkin käytös saa aina vaan vahvistusta omalta kuplalta.

Vierailija
53/1271 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän näille kävis, kun some lakkautettais kokonaan päiväks tai viikokskin? Varmaan repis hiuksiaan tuon jälkeen.

Sehän on heidän tienisti. En oikeasti käsitä miten nää ihmiset uskaltaa heittäytyä instan varaan.

Vierailija
54/1271 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vilkaisin juttua ja en huomannut Julian ymmärtäneen, mistä oli kyse. Oli kyse vauvan turvallisuudesta. Vaunua kuuluu työntää ja pitää kiinni molemmilla käsillä, koska jos tulee äkillinen tuulenpuuska ja pitää kiinni vain yhdellä kädellä, vaunut kaatuvat.

Tuo on nykyään yleistä etenkin pääkaupunkiseudulla, että vanhemmalla on koko ajan puhelin toisessa kädessä. Se kertoo hyvin arvoista. Ei oo mun syy, jos tuuli kaataa vaunut ja vauvaan sattuu, koska onhan mulla oikeus pitää puhelinta kädessä. Helsingissä on usein puuskittaista tuulta meren läheisyyden vuoksi. Mutta puhelin on tärkeämpi kuin terve vauva.

No höpö höpö nyt. Ei vaunut kaadu mistään tuulenpuuskista jos niistä pitää kiinni. Minä olen lenkkeillyt kolme vuotta päivittäin taluttaen toisella kädellä koiraa taikka isompaa lasta ja toisella työntäen vaunuja ja ei mitään ongelmaa. Taas jotkut mammat vaan haluaa tehdä puhelimen käytöstä isomman ongelman kuin se onkaan. Siis on totta, että jotkut harhailee miten sattuu kun ei saa nenäänsä irti kännykästä, mutta kun sitä kännykkää saatetaan joskus katsoa ihan syystä. Vilkkaassa liikenteessä tosin on parempi kiinnittää huomio liikenteeseen ja vaikka pysähtyä jos on pakko katsoa puhelinta (vaikka lukea sen kaverin viesti jota on menossa tapaamaan tai tsekata bussiaikataulut).

Vierailija
55/1271 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thuren olisi voinut todellakin sanoa, että "Lähetin mummolle terveyhdyksen. Hänelläkään kun ei ole elämää sen enempää kuin meillä kahdellakaan".

Vierailija
56/1271 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa tuo lehtikirjoitus oli vaan läppä. Sellainen kevennys, jota vanhempi polvi ei ymmärrä.

Vierailija
57/1271 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä bloggaajat ja sosiaalisen median influensserit ovat lähestulkoon aina todella narsistisia ihmisiä, jotka huutavat loukkaantumistaan julki aina tällaisissa tilanteissa. Oma käytös ylimielistä paskaa ja muissa aina vika.

Vierailija
58/1271 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti oletetaan että oli somessa. Ihmisillä voi olla ihan tärkeäkin asia meneillään puhelimessa. Eikä se lapsi kuole sinne vaunuun jos äiti katsoo puhelimelta hetken jotain. Mutta äitejä on niin kiva kritisoida ihan kaikesta...

Vierailija
59/1271 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän sitä ihmettelee mitä kummaa siellä puhelimessa on, kun siihen pitää tuijottaa koko ajan. Ei nyt luulis, että normaali tervejärkinen ihminen viitsisi jotain pelejäkään töllöttää tuntikaupalla, jopa kävellessä kadulla.

Vierailija
60/1271 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tästä syystä en pidä kaupan ovea auki vaunuja lykkiville äideille (kun menen ovesta, annan sen heilahtaa kiinni, siitäpä saat, kanttura), en huomioi heitä mitenkään kassalla vaikka miten ääneen ihmettelevät, että huutavan lapsen kanssa olisi hyvä päästä enkä tee elettäkään väistääkseen, että he pääsisivät rattaiden kanssa liikkumaan. Minullakin on oikeus seistä just siinä, missä seison eikä ole mitään velvollisuutta osallistua Julian tai kaltaistensa äitiyteen olemalla ystävällinen.

Ja kun kahvilassa käytävällä on rattaat, niin kävelen niiden ohi niin, että vauva varmasti herää. Kulkureitit on pidettävä vapaina!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi