Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Is: bloggaaja Julia, 35, oli rauhassa vaunulenkillä, kunnes kuuli tuntemattoman naisen suusta erikoisen kommentin

Vierailija
09.06.2022 |

Joku 50-vuotias nainen tuli ja sanoi, että sinä olet jo toinen äiti jonka näen tänään, joka katsoo puhelintansa samalla, kun kärrää lastansa. Että sinulla on kuule aika kallis lasti siinä.

Sanoin hänelle suoraan, että haista kuule v****, älä puutu mun asioihin. Ja hän tulee vielä sit samaan kauppaan mihin mä oon menossa ja jatkaa sitä käpättämistä, tilittää Thurén.

https://www.is.fi/viihde/art-2000008874169.html

🤯

Kommentit (1271)

Vierailija
21/1271 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua todella surettaa katsella, kun rattaissa istuva lapsi yrittää sanoa jotain äidille/isälle, osoittelee näkemiään aisoita ja kaipaa selvästi huomiota, niin siinä vaan aikuinen työntelee rattaita nenä kiinni kännykässä eikä huomioi lasta millään tavalla.  

Miehelleni kävi niin, että rattaita työntävä nainen oli tömäyttänyt ne rattaat päin meidän autoa, kun ei kännykältään joutanut vilkaisemaan ympäristöään. Kaikeksi onneksi auto ei ollut liikkessä vaan oli juuri käynnistetty ja lähdössä liikenteeseen.

Vierailija
22/1271 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olisi hyvä olla tarkkana liikenteessä ettei työnnä vaunuja autotielle/suojatielle katsomatta eteen ja sivuille ensin. Sama parkkipaikoilla, jotkut ajaa aika kovaa ja jos joku tulee vaunujen kanssa autojen takaa niin ei autoilija saata huomata ajoissa niitä. Siksi on itse hyvä olla valppaana!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/1271 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä, kun äiti tai isä vaan kävelee eteenpäin katse kännykässä. Lapsi kipittää perässä ja saa pärjätä omillaan.

Vierailija
24/1271 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Juliahan ois itse osoittanut parempaa mallia reagoimalla toisella ihan tavalla tohon mummelin säksättämiseen. Tais vaan ärsyttää, kun ihan aiheesta sanottiin.

Melkein samanikäisiä mummeleita molemmat. 🤣🤣

Vierailija
25/1271 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somessa on se hyvä puoli, että välillä ihmisen todellinen luonne tulee esiin.

Vierailija
26/1271 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

– Siinä hän nukkuu ja minä dataan, in your face valittaja kanttura! lataa Thurén.

- Haista kuule v****, älä puutu mun asioihin.

Herttaisen oloisia nää "nuoret äidit". Henkisesti taitaa olla nuori. 

Vierailija
27/1271 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli hölmöä tuolta viiskymppiseltä naiselta mennä kommentoimaan, mutta enemmän myötähäpeää herättää 35-vuotiaan Thurenin käytös eli haistattelu ja toisen naisen haukkuminen mm. kantturaksi somessa. Ja kuinka yllättävää, kyseessä on Ylen toimittaja, joka tehnyt dokkarisarjan verkkovihasta 😂. Ei taida itsellään olla ihan netiketti kunnossa.

Eikun verkkovihaa on vain se palaute, mikä kohdistuu Ylen toimittajiin ja muuhun hyvemmistöön, kun taas heillä on mielestään oikeus solvata, haukkua, maalittaa ja uhkailla muita miten haluavat.

Vierailija
28/1271 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kauhistus. Opeta tässä nyt sitten lapsille hyviä käytöstapoja ja toisten kohtaamista, kun aikuisetkaan ei tämän vertaa osaa. -Kukkahattuluokanope 30v

Vierailija
29/1271 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää esimerkkiä välittää omalle lapselleen.

Vierailija
30/1271 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

50v nainen sanoi ääneen mitä me monet somekuplan ulkopuolella elävät ajattelemme, mutta hänellä ei tahdikuus riittänyt olla puuttumatta. Päivittäin Helsingin julkisissa näkyy äitejä vaunujen kanssa uppoutuneena puhelimeensa ja mumisemassa joo aha vastauksia ympäristöä havainnoiville, tai muuten juttelevaisille taaperoille luomatta edes katsekontaktia. Mutta Thurenin videon mukaan, tämä viesti on varmaan myös sitä öyhöttämistä.

Olen itse 31v vela, ja olen jotenkin aikaisemmin ajatellut, että jäänkö jotenkin täydellisesti aikuistumatta kun en hanki lapsia - tiedätte varmaan sen puheen, että vasta lasten myötä todella aikuistuu ym. Mutta näitä juttuja lukemalla ja ympärilleen katsomalla huomaa, että se aikuistuminen on jostain ihan muusta kiinni. Miksi 35v pitää saada ja haluta elää kuin kaksikymppisenä.

Vierailija
31/1271 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jossain määrin uskon että kiusaajat on kiusaajia just siksi että muilla ihmisillä on käytöstapoja, joita ne pingottaa vielä näille kiusaajillekin. Sitten kiusaaja oppii luulemaan että hänellä on valta ja oikeus sanoa mitä hyvänsä. Hyvä että joku ihan odottamatta joskus tokaisee tällaiselle että haista sinä mamma pitkä ****. Ei ehkä tavaksi pidä ottaa, suositukseksi kaikille nettiin tai muutakaan. 

Mutta hyvä on muistuttaa, joskus kovemmin, että niin se metsä mahdollisesti vastaa ja joskus myös kovempaa. Että joskus voisi miettiä itse hetken ennen kuin avaa suunsa.

Vierailija
32/1271 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylyjä vanhuksia ja juoppoja kyllä löytyy. On minullekin sanottu vaikka mitä. Ei kannata ottaa niin itseensä.

Vierailija
33/1271 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ymmärrän kyllä että v*tuttaa tuommoiset id*oottimummelit jotka tulee naputtamaan jostain ihan turhasta, mutta voisi kai sitä itse yrittää edes käytöstavat pitää. Toki ymmärrän jos ei mitään järkevää sanottavaa tule just silloin mieleen ja tulee tiuskaistua, mutta sitä en ymmärrä miksi pitää vielä julkaista oma huono käytös kaikelle kansalle.

Vierailija
34/1271 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun päsmäri sai vähän palautetta. En pidä kyseisestä bloggaajasta mutta vielä vähemmän tuollaisista päsmäreistä. Jos kyseessä olisi ollut mies, kukaan ei olisi uskaltanut edes pihahtaa. Naisia kaikki luulevat voivansa neuvoa.

Vierailija
35/1271 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa nyt joku tänne se linkki hänen avauksestaan. Kiinnostaa nähä, kuinka moni häntä nyt tsemppaa ikävän kohtaamisensa ansiosta.

Vierailija
36/1271 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

– Siinä hän nukkuu ja minä dataan, in your face valittaja kanttura! lataa Thurén.

- Haista kuule v****, älä puutu mun asioihin.

Herttaisen oloisia nää "nuoret äidit". Henkisesti taitaa olla nuori. 

kuvitelkaa millaisia nuoria tuollaisella kasvatuksella tulee

olisi tosiaan voinut se vieras nainen olla kommentoimatta somettamista, mutta tuhrenin reaktio oli kuin jollain uhmaikäisellä lapsella....

minulla on tapana olla väistämättä noita nenä kiinni kännykässä kulkevia äitejä, oppivat aika nopeasti sitten vilkuilemaankin ainakin eteenpäin

Vierailija
37/1271 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja saman tien datasi koko jutun seuraajilleen. Oikeastaan todisti sen vastaantulijan koko pointin.

Vierailija
38/1271 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sitä voi nätimminkin vastata. Ehkäpä vastaantulija tarkoitti hyvää ja halusi jutella. En loukkaantuisi vastaavasta. Voisin vaikka sanoa, että lapsi nukkuu juuri ja nyt on hyvä hetki tässä katsoa puhelinta tms. Vaikka kysyä, onko sulla lapsia? Parempi mieli kaikilla. Ei ole aina pakko uhriutua.

Koskaan ei kysellä tuntemattomilta lapsiasioita. 

Tutuilta niitä tentataan vielä vähemmän. 

Mitä se sulle kuuluu? Pidä huoli omista asioistasi, vaikka joku muu ei pitäisi. 

Vierailija
39/1271 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somenarkki äityli.

Vierailija
40/1271 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, jossain määrin uskon että kiusaajat on kiusaajia just siksi että muilla ihmisillä on käytöstapoja, joita ne pingottaa vielä näille kiusaajillekin. Sitten kiusaaja oppii luulemaan että hänellä on valta ja oikeus sanoa mitä hyvänsä. Hyvä että joku ihan odottamatta joskus tokaisee tällaiselle että haista sinä mamma pitkä ****. Ei ehkä tavaksi pidä ottaa, suositukseksi kaikille nettiin tai muutakaan. 

Mutta hyvä on muistuttaa, joskus kovemmin, että niin se metsä mahdollisesti vastaa ja joskus myös kovempaa. Että joskus voisi miettiä itse hetken ennen kuin avaa suunsa.

Aivan samaa mieltä. Ei tuokaan kiusaaja ollut ensi kertaa asialla vaan on 50 vuoden aikana ehtinyt musertaa monta herkempää ihmistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi