Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies hyppäsi järveen ja hukkui. Nyt sekin on poliisien vika.

Vierailija
09.06.2022 |

Olisiko poliisienkin pitänyt hukuttautua mukana?

https://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/a/ea2eca1e-ce16-4f53-a9fc-0c108925…

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Videon arkaluonteisuuden takia, se ei ole kokonaan nähtävillä."

Mikä se ei ole nähtävillä?

Vierailija
2/49 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä jenkeistä, mutta meillä täällä Suomessa on velvollisuus auttaa jos joku on hädässä. Onhan tuo nyt ihan pimeää settiä, että toinen huutaa apua ja muut seuraavat vierestä. Oli sitten hypännyt itse pulaan tai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hukkuminen. Ihmisten kuolemaan johtavia tilanteita ei julkaista lehdissä uhrien kunnioittamisen vuoksi.

Vierailija
4/49 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä jenkeistä, mutta meillä täällä Suomessa on velvollisuus auttaa jos joku on hädässä. Onhan tuo nyt ihan pimeää settiä, että toinen huutaa apua ja muut seuraavat vierestä. Oli sitten hypännyt itse pulaan tai ei.

No jos se ukko hukkui juuri sen vuoksi, että oli hypännyt sinne, niin olisihan se typerää hypätä itse perässä.

Vierailija
5/49 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hukkuminen. Ihmisten kuolemaan johtavia tilanteita ei julkaista lehdissä uhrien kunnioittamisen vuoksi.

Tuossa kyllä viitataan videoon, ei hukkumiseen.

Vierailija
6/49 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on surkeaa kun ei ole edes perus pelastustaitoja poliiseilla. Ihan älytön tapaus.

Vierailija
7/49 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipahan varsinainen Darwin A. -suoritus.

Vierailija
8/49 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos se ukko hukkui juuri sen vuoksi, että oli hypännyt sinne, niin olisihan se typerää hypätä itse perässä.

Ei se hyppyyn kuollut. Todellakin olisi pitänyt mennä perässä.

Vierailija
9/49 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
10/49 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen oli varmaan syynsä ettei järvessä saanut uida. Ei poliisi voi kadullakaan "sukeltaa" ketään turvaan jos kansalainen on päättänyt kävellä ajoradalla. Tai joku on päättänyt suorittaa "lentonäytöksen".

Ei se virkavaltakaan ihmeisiin pysty.

Vierailija
11/49 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008288416.html

Kyllä meidänkin naiset osaavat 💪

Tästä on myös video jossain netin syövereissä.

Vierailija
12/49 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo-o kirjoitti:

Siihen oli varmaan syynsä ettei järvessä saanut uida. Ei poliisi voi kadullakaan "sukeltaa" ketään turvaan jos kansalainen on päättänyt kävellä ajoradalla. Tai joku on päättänyt suorittaa "lentonäytöksen".

Ei se virkavaltakaan ihmeisiin pysty.

Tämä. Siinä järvessä voi olla vaikka jotain vesimokkasiinikäärmeitä haitaksi asti, ja poliisia ei työturvallisuuden takia paljon kiinnosta mennä auttamaan sekakäyttäjää (?), joka ehdoin tahdoin hyppää veteen.

Vierailija
13/49 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan aivot omistava ihminen ei hyppää narkomaanin perässä järveen. Sehän vetää sinut mukanaan sinne järven pohjaan.

Vierailija
14/49 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole typerää pelastaa hädässä olevan henki. 

Vierailija
15/49 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voisin tähän sanoa, että vaikka olen uimataitoinen ihminen, niin en hyppäisi perään. Paniikissa huitova hukkuva ihminen hukuttaisi todennäköisesti minutkin, enkä voi jättää lapsia ilman äitiä. Ainoastaan lapsia lähtisin pelastamaan, myös muiden kuin omia.

Vierailija
16/49 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan aivot omistava ihminen ei hyppää narkomaanin perässä järveen. Sehän vetää sinut mukanaan sinne järven pohjaan.

No oisko sille ukkelille voinut heittää vaikka hinausköyden tai pelastusrenkaan?

Vierailija
17/49 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä voisin tähän sanoa, että vaikka olen uimataitoinen ihminen, niin en hyppäisi perään. Paniikissa huitova hukkuva ihminen hukuttaisi todennäköisesti minutkin, enkä voi jättää lapsia ilman äitiä. Ainoastaan lapsia lähtisin pelastamaan, myös muiden kuin omia.

Totta, vesipelastus vedestä käsin on aina riski. Hukkuva ihminen tarraa kiinni mihin tahansa kuin viimeiseen oljenkorteen. Siksi pelastettavaa lähestytään aina takaapäin ja huudetaan ohjeita pitää katse rannassa.

Vierailija
18/49 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No oisko sille ukkelille voinut heittää vaikka hinausköyden tai pelastusrenkaan?

Ois voinu heittää vaikka kumiveneen, mutta sellaista ei voi heittää mitä ei ole.

Vierailija
19/49 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän ei välttämättä uskonut sitä. Sen verran erikoista touhua.

Ja jos olisi ollut riski oman hengen menettämiseen, en minäkään olisi hypännyt.

Vierailija
20/49 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ois voinu heittää vaikka kumiveneen, mutta sellaista ei voi heittää mitä ei ole.

No eiköhän poliisien autosta jotain narua olisi löytynyt. Ja luultavasti jostain ranta-alueelta myös pelastusrengas tai -pötkö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi