Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei tee enää kotitöitä.

Annica
09.06.2022 |

En ymmärrä, että miksi mies ei enää tekemään lainkaan kotitöitä. Ennnen hän niitä teki, mutta silloin hän teki aina kaiken väärin ja minä sain aina olla korjaamassa hänen jälkiään ja komentaa häntä, että miten ne kuuluu tehdä. Muutama viikko sitten hän sanoi, että jos minulle ei kelpaa mikään, että mitä hän tekee, niin hän ei niitä enää tee. Että minä saan tehdä ne tästä lähtien itse, jos kerran tiedän parhaiten, että miten ne kuuluu tehdä. Mikä häntä vaivaa? Nyt hän ei suostu tekemään niitä, vaikka huudan hänelle, että kyllä hänen pitää niitä tehdä, uhkailen, itken ja karjun.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenne on saavuttanut nirvanan!

Vierailija
2/9 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä keksit uhkailla?

- Jos et nyt tiskaa, niin mä tiskaan paremmin!!

- Jos et imuroi, niin mä uhkaan imuroida paremmin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selvästi miehen tekemä aloitus.

-M

Vierailija
4/9 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetääkö edes peppuun enää?

Vierailija
5/9 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

7/5. Ihan vaan hyvin yliampuvasta tyhmyyden korostamisesta.

Vierailija
6/9 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Menee siinä jnkn aikaa ennen kuin nainen löytää roolinsa. Olet jo löytämäisilläsi, kohta onnistut kun jätät miehesi rauhaan.

Vierailija
7/9 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin, miksi mies ei enää halua tehdä kotitöitä. Tuo aloittaja itse kertoi syyn.

Vierailija
8/9 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on kotidiktaattori päättänyt että on vain yksi tapa toimi ja se on hänen tapa eikä mitään muuta tapaa hyväksytä. Jos ei toisen tekemä kelpaa niin sitten pitää tehdä itse että saa juuri semmoisen kuin haluaa

Vierailija
9/9 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko provo? Pakottaminen ei toimi. Jos sanoitsit että olisi kiva jos auttaisit kotitöissä. Sinun pitää myös oppia sietämään niitä toisen erilaisia työtapoja. Pikku hiljaa voi ohjailla tekemään sillä tavalla kuin haluat. Et voi kerralla kaataa kaikkia vaatimuksia miehen päälle.

Toista autetaan rakkauden takia, pakolla tapetaan rakkaus.

Minä en imuroi meillä, koska vaimo imuroi heti perään, vaikka huolellisesti olisin imuroinut nurkat, matot, maton alta, kalusteiden alta, lattialistojen päällä. Koin oman imuroisemiset ihan turhaksi, kun vaimo imuroi kuitenkin seuraavana päivänä varmuuden vuoksi. Teen toki paljon muita kotitöitä, mutta tuo minun imuroimattomuus johtuu vain vaimon käytöksestä ja että ei arvosta minun imuroimisiani.

Joskus jätin hyvän naisen sen takia, että ei osannut leikata leipää. Hänet oli vaikea nähdä lasteni äitinä. Jos toisessa on liikaa ärsyttäviä ominaisuuksia, eroa. Pidemmässä suhteessa ei muutu paremmaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan