Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten paljon ihmiset oikein kittaa kahvia, kun sen hinnan noususta valitetaan kokoajan?

Vierailija
09.06.2022 |

Juotteko useamman kupin päivässä vai kittaatteko sitä kokoajan niin, että viikossa on paketti tyhjä?

Meillä ei kukaan muu juo kahvia kuin mä ja mä en juo kuin kupillisen iltapäivällä. Mun käytössä kahvipaketti kestää ikuisuuden, joten mun kahvin käyttöön hintojen nousu ei ainakaan vaikuta mitenkään. Vaikka paketti maksaisi sen 6 euroa.

Vaikka kyllä mäkin sen ajan vielä muistan, kun paketin sai pari euroa halvemmalla.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juon kupin päivässä ja ostan aina pikakahvipurkin. Semmoinen lasisessa purkissa oleva Rainbow pikakahvi ei maksa kovin paljoa ja kestää mulla pitkään.

Olen tehnyt niistä lasipurkeista maustepurkkeja. Juuri täydellisen korkuisia maustekaapin hyllylle. 

Vierailija
22/44 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos käytät jotakin tuotetta harvoin tai vähän, niin sen hinta saa nousta mielestäsi vaikka 300%? Käyttämäni kahvilaadun hinta on noussut yli 20% kerralla ja mahtaako jäädä tähän. Harkitsen käytön lopettamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu aloitus. "Juon tosi vähän kahvia, hinnannousu ei minua haittaa, miten se voi haitata muita?"

Jos perheessä on vaikka 2 aikuista ja 2 teiniä jotka kukin juovat 2 kuppia kahvia päivässä, siitä tulee jo 8 kuppia.

Vierailija
24/44 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muka juo kahvia yhden kupin päivässä?? 8 menee ja paketti kestää viikon.

Vierailija
25/44 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka muka juo kahvia yhden kupin päivässä?? 8 menee ja paketti kestää viikon.

No,hinta on tasaantunut jo eikä enää nouse.

Vierailija
26/44 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse juon 4 tai 5 kuppia kahvia päivässä :) Se taitaa olla juuri terveellisen juonnin rajoissa.

Vierailija
27/44 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sota-ajan muistoja. Kun kahvia ei saanut. Ja oikea kahvi oli luxusta. Tämä ajattelu on periytynyt...

Se oli viimeisenä säännöstelyssä vuoteen 1954.Ensimmäinen kahvilaiva sodan jälkeen oli kansanjuhla.

Vierailija
28/44 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän ihmetyttää miksi pikakahvin hinta ei ole noussut senttiäkään sinä aikana kun suodatinkahvin hinta on noussut.

Halpaa Robusta-lajiketta ilmeisesti.

Vierailija
29/44 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metsästän alesta. 2 pakkaa 8e. Ja ihan hyvää kahvia 2.99 paketti ale hinnoilla. Sellaset 10 pakettia on kaapissa.

Kulta katriina ja costa rica.

Jos asuisi kaupan vieressä tuo kannattaisi,autolla ei kannata.

Vierailija
30/44 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Metsästän alesta. 2 pakkaa 8e. Ja ihan hyvää kahvia 2.99 paketti ale hinnoilla. Sellaset 10 pakettia on kaapissa.

Kulta katriina ja costa rica.

Jos asuisi kaupan vieressä tuo kannattaisi,autolla ei kannata.

Fillarilla kun sotkee menemään niin ei maksa mitään. Ei kannata autoilla, jos ei ole siihen varaa. 

Vierailija
31/44 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sota-ajan muistoja. Kun kahvia ei saanut. Ja oikea kahvi oli luxusta. Tämä ajattelu on periytynyt...

" Sota-aikaahan" tässä elellään,  turha soittaa suuta. Minua inhottaa,  kun korona verukkeena otettiin mielettömästi velkaa. Sitten alettiin sotimaan ja Suomi tunkee Ukrainaan rahaa ja taas velkaa.

Päättäjät halusivat Natoon  ja alettiin aivan kuin sotaan valmistautumaan, lisää velkaa. Minua kyrsii suunnattomasti, että kaikki hinnat hilataan kaiken tämän hulluuden varjolla pilviin. Kyllä minä vielä kahvin jaksan ostaa, tiedän että jonkuhan tämä hulluus on maksettava tavalla tai toisella.

Vierailija
32/44 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari pannullista kahvia kuluu kotona kahdella hengellä.

Vierailija
33/44 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

" Sota-aikaahan" tässä elellään,  turha soittaa suuta. Minua inhottaa,  kun korona verukkeena otettiin mielettömästi velkaa. Sitten alettiin sotimaan ja Suomi tunkee Ukrainaan rahaa ja taas velkaa.

Päättäjät halusivat Natoon  ja alettiin aivan kuin sotaan valmistautumaan, lisää velkaa. Minua kyrsii suunnattomasti, että kaikki hinnat hilataan kaiken tämän hulluuden varjolla pilviin. Kyllä minä vielä kahvin jaksan ostaa, tiedän että jonkuhan tämä hulluus on maksettava tavalla tai toisella.

Parempi valmistautua sotaan. Tuskinpa se kahvi olisi halvempaa jos oltaisiin osa ryssälandiaa.

Vierailija
34/44 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi valmistautua sotaan. Tuskinpa se kahvi olisi halvempaa jos oltaisiin osa ryssälandiaa.

Kuinka lienee Ukrainassa, onko edes papua jäljellä.

Vierailija
35/44 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän nuo kofeiiniriippuvaiset eivät käytä kofeiinipillereitä. Ne ovat varsin edullisia ja niitä olisi helppo ottaa missä vaan vieroitusoireiden iskiessä.

Vierailija
36/44 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmillaan meni pannullinen päivässä. Nykyään olen kuivilla.

Vierailija
37/44 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurien lukujen sokeutta.

Suomalaiset ovat totaalisen sokeita sille että ihan tavallisen pientalon lämmityslasku nousee tonneja vuodessa ja henkilöauton pakolliset ajot jotka ovat välttämättömiä Suomessa asuvalle työssäkäyvälle maksavat vähimmilläänkin satoja euroja lisää.

Sen sijaan taivastellaan sitä että kahvipaketti joita sumpin suurkuluttajallakin kuluu pari kuukaudessa maksaa pari euroa enemmän.

Vierailija
38/44 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin litran kahvia juon joka päivä, mutta en tietenkään ole koskaan tarkasti laskenut. Ei kahvi vielä niin kallista ole, että asiaa pitäisi sen kummemmin miettiä. Jos paketti maksaa 40–50 euroa, täytyy harkita jotain.

Vierailija
39/44 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän ihmetyttää miksi pikakahvin hinta ei ole noussut senttiäkään sinä aikana kun suodatinkahvin hinta on noussut.

Halpaa Robusta-lajiketta ilmeisesti.

Usean testauksen jälkeen päädyin Kulta Katriinaan. On se tainnut jonkun makutestinkin voittaa.

Vierailija
40/44 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurien lukujen sokeutta.

Suomalaiset ovat totaalisen sokeita sille että ihan tavallisen pientalon lämmityslasku nousee tonneja vuodessa ja henkilöauton pakolliset ajot jotka ovat välttämättömiä Suomessa asuvalle työssäkäyvälle maksavat vähimmilläänkin satoja euroja lisää.

Sen sijaan taivastellaan sitä että kahvipaketti joita sumpin suurkuluttajallakin kuluu pari kuukaudessa maksaa pari euroa enemmän.

Media keuhkoaa kahvikupposen kanssa, etteivät ihmiset huomaa todellisuutta, siis sitä mitä Suomessa juuri tapahtuu. Meidän nuoriso ei edes juo kahvia, enkä ole yhtään mummoa nähnyt Eduskuntatalon edessä makaavan kahvin hinnankorotuksen vuoksi. Enkä ole nähnyt yhdenkään poliisin kantavan mummoa maijaan, mummoa jonka kahvihammasta kolottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän