Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten paljon ihmiset oikein kittaa kahvia, kun sen hinnan noususta valitetaan kokoajan?

Vierailija
09.06.2022 |

Juotteko useamman kupin päivässä vai kittaatteko sitä kokoajan niin, että viikossa on paketti tyhjä?

Meillä ei kukaan muu juo kahvia kuin mä ja mä en juo kuin kupillisen iltapäivällä. Mun käytössä kahvipaketti kestää ikuisuuden, joten mun kahvin käyttöön hintojen nousu ei ainakaan vaikuta mitenkään. Vaikka paketti maksaisi sen 6 euroa.

Vaikka kyllä mäkin sen ajan vielä muistan, kun paketin sai pari euroa halvemmalla.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen tätä kahvikeskustelua kyllä. Tänään luin is:n tai menaiset -sivulta kuinka "Outi" ei ole raskinut juoda kahvia enää pitkään aikaan. Samoin ylen sivulla R. Omaheimo tms kirjoitti että on vähentänyt kahvin juontia hinnan takia. Kupillisen hinta on kuitenkin aika alhainen! Jos Juhlamokka maksaa vaikka 6,59 (otettu K-kaupan sivulta tänään)ja paketista saa noin 70 kupillista kahvia, niin kupillisen hinnaksi jää 9 senttiä. Iso mukillinen maksaa siis 18 senttiä. Onko se muka kallista? 

Vierailija
42/44 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen tätä kahvikeskustelua kyllä. Tänään luin is:n tai menaiset -sivulta kuinka "Outi" ei ole raskinut juoda kahvia enää pitkään aikaan. Samoin ylen sivulla R. Omaheimo tms kirjoitti että on vähentänyt kahvin juontia hinnan takia. Kupillisen hinta on kuitenkin aika alhainen! Jos Juhlamokka maksaa vaikka 6,59 (otettu K-kaupan sivulta tänään)ja paketista saa noin 70 kupillista kahvia, niin kupillisen hinnaksi jää 9 senttiä. Iso mukillinen maksaa siis 18 senttiä. Onko se muka kallista? 

No ei todellakaan, tässä kympin maassa on varaa maksaa omat ja muidenkin kaffit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ihmisellä on todella paha tilanne,  jos ei 18 senttiä sijoittaa kahvikupposeen, siitähän tässä on kysymys. Ettei ole varaa ostaa edes kahvia.

Vierailija
44/44 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän perheessä 5 henkeä juo kahvia kolme kertaa päivässä = 3 täyttä pannua päivässä = 30 mitallista kahvia päivässä. Ei ehdi yksi paketti happanemaan kaapissa.

Miten on mahdollista? vai juovatko myös lapset kahvia?

Juokaa mielummin teetä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan