Mikä katosi suhteestanne?
Mitä asia oli läsnä suhteenne alkuvuosina, mutta ei ole enää?
Kommentit (49)
Rahahuolet. Oltiin opiskelijoita 15 vuotta sitten. Nyt hyvillä ansioilla. Muuten onkin yhtä ihanaa kuin alussakin ellei jopa parempaa.
Yhteinen kemia ja siihen se loppu.Kun ei enää kemiaa,turha jatkaa.
Toisen äärellä värähtelytaika, lässähti arkiseksi toisen sietämiseksi ja joku muuri kasvoi väliin siihen mikä ennen oli aukinaista spontaania.
Se, kuinka mies toistelee koko ajan rakastavansa ja muistuttaa, kuinka ihana olen.
Nukkuminen yhdessä,nyt omissa huoneissa
Ei ole koko suhdetta enää koska alkuvuosien kumppanuus, läheisyys, yhdessä viihtyminen ja nauraminen, kaikki se kiva katosi. Rakkautta nyt ei kyllä ollutkaan mutta oli mukava olla yhdessä ja kiva tehdä asioita.
Se kaikki katosi. Mies alkoi syyttää että tein hänestä seksiin kyvyttömän, kai sitten oli liikaa haluta normaali toimiva seksielämä. Hän kun ihan alun jälkeen olisi mieluummin tyytynyt siihen että sitä ei olisi ollut ollenkaan.
Kun otin asian esille huusi minulle että en minä mikään Casanova ole. Lakkasi kokonaan koskemasta minuun ja muuttui vähitellen hyvin kylmäksi ja etäiseksi. Ennen käytiin yhdessä lenkillä, tehtiin asioita yhdessä mutta hän muuttui hyvin torjuvaksi eikä halunnut olla seurassani. Kuitenkin kun eron otin puheeksi ei ymmärtänyt - tai ainakin niin väitti - miksi haluan erota kun "kaikki on ihan hyvin".
Hänelle ehkä sitten olikin hyvin kun kosketusta ei enää ollut ollenkaan, oltiin kuin kämppiksiä.
Ja sen voin sanoa puhtaalla omaalatunnolla että mahdollisuuksia hänelle annoin, jaksoin elää näin jopa mutaman vuoden.
Kun aloimme olla yhdessä hän oli 27 ja minä 28, nuoria siis vielä oltiin. Tämä kylmeneminen alkoi selvästi näkyä tuossa kolmenkympin paikkeilla. Tiedän hänen vaikean kotitaustansa ja traumansa sieltä, ehkä se siitä sitten juontui. En kuitenkaan voinut olla kenenkään terapeutti, en jaksanut.
Eron jälkeen hän oli todella katkera ja kiersi haukkumassa minua yhteisille tutuille. Yksi uskoikin kaiken ja meiltä meni välit. Myöhemmin hän muutti asumaan erään toista kymmentä vuotta vanhemman naisen kanssa asumaan, ja oli sanonut että kämppiksiä ovat, ei mitään muuta. Minulle ihan sama ja hyvä jos hän sai elämäänsä sen mitä kaipasi, kämppäkaverin.
Vierailija kirjoitti:
Seksi, läheisyyys, fyysinen kosketus, leikkimielisyys. Kiihkeys ja intohimo. Lempinimien käyttö, keskustelut.
No nyt nyt 😳 Onhan hän entinen kumppani?
Sukulaisten puuttuminen suhteeseemme
Harkittujen lahjojen ostelu syntymäpäivinä
Aika monta surullista vastausta :(
Vierailija kirjoitti:
Yhteinen kemia ja siihen se loppu.Kun ei enää kemiaa,turha jatkaa.
Mut hei ei se riitä
et on mukavaa
sen täytyy olla paljon parempaa
Siinä täytyy olla rakkautta
siinä täytyy olla unelmii
mannapuuroa ja mansikkaa
juuri oikeenlaista kemiaa
sen täytyy joskus satuttaa
sen täytyy voida naurattaa
ei siitä muuten mitään tuliskaan
ilman oikeenlaista kemiaa
Keskustelut ja seksi. Ja yhdessä asioiden tekeminen.