Saako mies kehua kauniiksi ilman taka-ajatuksia
Usein kun pidän jotakin naista kauniina, tekisi mieli ilahduttaa häntä kehumalla häntä kauniiksi ilman sen kummempia taka-ajatuksia. Se tuntuu kuitenkin vähän hölmöltä vaikka varmasti ilahduttaisi montaa ihmistä. Miten ajattelisit jos tuttu tai tuntematon mies ihan vilpittömästi vain toteaisi että näytät hyvältä, olet kaunis tms?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tämä on jotenkin henkisesti sairas kansa ja viallinen yhteiskunta kun ystävällismieliset kehut otetaan veetuiluna, vaikka muualla maailmassa se on hyvää käytöstä!
Muistathan, että tällä palstalla kirjoittajat edustavat vain tiettyä osaa suomalaisista ihmisistä. Usein niitä tavalla tai toisella provosoivia.
Myös maailmalla on hyvää käytöstä olla kommentoimatta mitä sattuu ventovieraille. Kohtelias ja ystävällinen voi olla kenelle tahansa. Ne "hei sinä kaunis nainen!" -huutelijat ovat sielläkin epätoivottuja.
Tässä just yks päivä joku mies sanoi mulle ohimennessään kaupungilla, että hyvää päivää kaunis nainen hämmennyin ihan, enkä osannu sanoa mitään siinä 😂😂 päällimmäisenä siitä jäi kyllä hyvä mieli ja piristi, kun hän sanoi sen niin kohteliaasti 😄
Vierailija kirjoitti:
Tässä just yks päivä joku mies sanoi mulle ohimennessään kaupungilla, että hyvää päivää kaunis nainen hämmennyin ihan, enkä osannu sanoa mitään siinä 😂😂 päällimmäisenä siitä jäi kyllä hyvä mieli ja piristi, kun hän sanoi sen niin kohteliaasti 😄
Miksei täällä toimi lainausmerkit. Kun laittaa, niin silti ne jää pois, kun julkasee kommentin
Miten voit sanoa kauniiksi? Mitä jos joku nainen ei esim. halua olla kaunis tai että yleensäkään hänen ulkonäköä kommentoitaisiin`?
Miksi ulkonäköä pitää kehua kun ihminen ei oo tehnyt mitään sen eteen?
Vierailija kirjoitti:
Voihan olla jos on vaikka meikannut ja laittautunut kunnolla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan olla jos on vaikka meikannut ja laittautunut kunnolla
Ei kai nyt. Miehet aina sanoo että pitävät luonnollisista naisista.
Olen aina inhonnut ulkonäköni kommentointia. Oma mies saa sanoa kauniiksi, mutta puolituttujen tai tuntemattomien sanomana se vaivaannuttaa. En pyöri kylillä kerjäämässä kommentteja ulkonäöstäni vaan hoitamassa omia asioitani. Ja ihan perusnätti olen.
N35
Tuntematon ei saa pääsääntöisesti kehua kauniiksi/komeaksi. Ei eroa siitä, että haukkuu rumaksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina inhonnut ulkonäköni kommentointia. Oma mies saa sanoa kauniiksi, mutta puolituttujen tai tuntemattomien sanomana se vaivaannuttaa. En pyöri kylillä kerjäämässä kommentteja ulkonäöstäni vaan hoitamassa omia asioitani. Ja ihan perusnätti olen.
N35
Ei kai kukaan siellä mitään kommentteja kerjääkään. Riippuu siis ihmisestä, loukkaantuuko kommenteista tai ei niitä halua. Kyllähän se vaivaannuttavaakin on joutua silleen yhtäkkiä huomion kohteeksi, mutta kyllä se voi monesta tuntua kivaltakin
Minua mies saa kehua kauniiksi 'taka-ajatuksella'. T. Pekka
Voiko sanoa kauniiksi? Palstan mammat osaavat samaistua.
Kauniiksi kehuminen ois kivaa. Mut esim seksikkääksi kehuminen ei. En myöskään tykkäisi mistään "ihanat muodot" "herkkupylly" kommenteista.
Kaunis on kauniisti sanottu. 😊