Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako mies kehua kauniiksi ilman taka-ajatuksia

Vierailija
09.06.2022 |

Usein kun pidän jotakin naista kauniina, tekisi mieli ilahduttaa häntä kehumalla häntä kauniiksi ilman sen kummempia taka-ajatuksia. Se tuntuu kuitenkin vähän hölmöltä vaikka varmasti ilahduttaisi montaa ihmistä. Miten ajattelisit jos tuttu tai tuntematon mies ihan vilpittömästi vain toteaisi että näytät hyvältä, olet kaunis tms?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniiksi kehuminen ois kivaa. Mut esim seksikkääksi kehuminen ei. En myöskään tykkäisi mistään "ihanat muodot" "herkkupylly" kommenteista.

Kaunis on kauniisti sanottu. 😊

Vierailija
42/53 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tämä on jotenkin henkisesti sairas kansa ja viallinen yhteiskunta kun ystävällismieliset kehut otetaan veetuiluna, vaikka muualla maailmassa se on hyvää käytöstä!

Muistathan, että tällä palstalla kirjoittajat edustavat vain tiettyä osaa suomalaisista ihmisistä. Usein niitä tavalla tai toisella provosoivia.

Myös maailmalla on hyvää käytöstä olla kommentoimatta mitä sattuu ventovieraille. Kohtelias ja ystävällinen voi olla kenelle tahansa. Ne "hei sinä kaunis nainen!" -huutelijat ovat sielläkin epätoivottuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä just yks päivä joku mies sanoi mulle ohimennessään kaupungilla, että hyvää päivää kaunis nainen hämmennyin ihan, enkä osannu sanoa mitään siinä 😂😂 päällimmäisenä siitä jäi kyllä hyvä mieli ja piristi, kun hän sanoi sen niin kohteliaasti 😄

Vierailija
44/53 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä just yks päivä joku mies sanoi mulle ohimennessään kaupungilla, että hyvää päivää kaunis nainen hämmennyin ihan, enkä osannu sanoa mitään siinä 😂😂 päällimmäisenä siitä jäi kyllä hyvä mieli ja piristi, kun hän sanoi sen niin kohteliaasti 😄

Miksei täällä toimi lainausmerkit. Kun laittaa, niin silti ne jää pois, kun julkasee kommentin

Vierailija
45/53 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit sanoa kauniiksi? Mitä jos joku nainen ei esim. halua olla kaunis tai että yleensäkään hänen ulkonäköä kommentoitaisiin`?

Vierailija
46/53 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ulkonäköä pitää kehua kun ihminen ei oo tehnyt mitään sen eteen? 

Vierailija
47/53 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan olla jos on vaikka meikannut ja laittautunut kunnolla

Vierailija
48/53 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan olla jos on vaikka meikannut ja laittautunut kunnolla

Ei kai nyt. Miehet aina sanoo että pitävät luonnollisista naisista.

Vierailija
49/53 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina inhonnut ulkonäköni kommentointia. Oma mies saa sanoa kauniiksi, mutta puolituttujen tai tuntemattomien sanomana se vaivaannuttaa. En pyöri kylillä kerjäämässä kommentteja ulkonäöstäni vaan hoitamassa omia asioitani. Ja ihan perusnätti olen.

N35

Vierailija
50/53 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntematon ei saa pääsääntöisesti kehua kauniiksi/komeaksi. Ei eroa siitä, että haukkuu rumaksi.

Vierailija
51/53 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina inhonnut ulkonäköni kommentointia. Oma mies saa sanoa kauniiksi, mutta puolituttujen tai tuntemattomien sanomana se vaivaannuttaa. En pyöri kylillä kerjäämässä kommentteja ulkonäöstäni vaan hoitamassa omia asioitani. Ja ihan perusnätti olen.

N35

Ei kai kukaan siellä mitään kommentteja kerjääkään. Riippuu siis ihmisestä, loukkaantuuko kommenteista tai ei niitä halua. Kyllähän se vaivaannuttavaakin on joutua silleen yhtäkkiä huomion kohteeksi, mutta kyllä se voi monesta tuntua kivaltakin

Vierailija
52/53 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua mies saa kehua kauniiksi 'taka-ajatuksella'. T. Pekka

Vierailija
53/53 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko sanoa kauniiksi? Palstan mammat osaavat samaistua.

https://freeimage.host/i/hjZNmx