Saako mies kehua kauniiksi ilman taka-ajatuksia
Usein kun pidän jotakin naista kauniina, tekisi mieli ilahduttaa häntä kehumalla häntä kauniiksi ilman sen kummempia taka-ajatuksia. Se tuntuu kuitenkin vähän hölmöltä vaikka varmasti ilahduttaisi montaa ihmistä. Miten ajattelisit jos tuttu tai tuntematon mies ihan vilpittömästi vain toteaisi että näytät hyvältä, olet kaunis tms?
Kommentit (53)
No kiva se olisi. Tosin jos joku mies sanoisi mua kauniiksi niin miettisin vähän, että miksihän se halusi sanoa niin 😂
Kun kehun pääministerin takapuolta niin en voi välttyä taka-ajatuksilta.
M
Saa sanoa jos on itse myös hyvännäköinen, muussa tapauksessa se on seksuaalista häirintää.
Kyllä mua piristäisi! 😊 Tosin kyllä varmaan kävisi mielessä, onko ihastunut tms., mutta mikäs siinä sitten, vaikka olisikin 😄 Miksi täällä ollaan niin negatiivisia?
N35
Vierailija kirjoitti:
No kiva se olisi. Tosin jos joku mies sanoisi mua kauniiksi niin miettisin vähän, että miksihän se halusi sanoa niin 😂
Hih hih
Riippuu sanojasta. Jos olet kuuma voit tehdä mulle mitä haluat, muussa tapauksessa, pysy kaukana ja hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Saa sanoa jos on itse myös hyvännäköinen, muussa tapauksessa se on seksuaalista häirintää.
Suomessa on niin ankea kulttuuri, että se on juuri näin. Etelämpänä ei ole samaa ankeutta, vaan siellä voi sanoa, ja se ilahduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mua piristäisi! 😊 Tosin kyllä varmaan kävisi mielessä, onko ihastunut tms., mutta mikäs siinä sitten, vaikka olisikin 😄 Miksi täällä ollaan niin negatiivisia?
N35
Hih hih
Toisen ulkonäön kommentointi pyytämättä on huonoa käytöstä.
Minulle sanoi viimeksi seitsemänkymppinen ukko, että olen kaunis. Olen nelikymppinen. Ajattelin, että olisi voinut jättää sanomatta.
Pitäisin kehuista. En ymmärrä kuka ei pitäisi. Ihan sama kuka kehuu kunhan se on vilpitöntä. Koskaan ennole iskuyrityksiäkään kainostellut. Kaikilla on siihen oikeus kun sen tekee asiallisesti.
Siitähän saattaa jopa seurata jotain vaikka ei olisi tarkoituskaan.
Kun olin 15 kiloa painavampi (nyt normaali painon ylärajalla), mies sanoi, että olen seksikäs noin lihavaksi. Jotenkin hän onnistui sanomaan sen niin, etten loukkaantunut.
Sehän olis valehtelua jos itselle mies niin sanoisi.. joten parempi kun ei puhu typeriä
Vierailija kirjoitti:
Kun kehun pääministerin takapuolta niin en voi välttyä taka-ajatuksilta.
M
Olet varmaan ajatellu tätä asiaa molemmin puolin...?
Taidat olla aika pervo setä.