Mies kertoi että häiritsee kun mulla on vain jätkäpuoleisia kavereita
ja ihmettelee naiskamujen puutetta. outoa vai ei? Mies on kovin mustis asiasta.
Kommentit (76)
Olet ns. hyvä jätkä?
Miehesi sietäisi olla tilanteesta iloinen. Todennäköisesti olet luonteeltasi paljon helpompi kuin ne naiset, joilla on vain likkakavereita.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä sanon että jokaikinen parisuhteeni on kaatunut siihen kun nainen on alkanut näitä miespuolisia kavereitaan panemaan. Ei mitään väliä vaikka kuinka kirkon ihmisiä olisi, aina sama lopputulos. Ennemmin tai myöhemmin.
Ei tapahdu koska miehet eivät käänny toisiaan kohden heteromiehinä.
Minulla ei ole koskaan ollut miespuolisia kavereita. Olen kummajainen 😔
Olen 31-vuotias nainen ja suurin osa ystävistäni on miehiä. Olen miesvoittoisessa työssä, ja harrastuksistakin on enemmän miehiä kuin naisia. Minun miestäni se ei haittaa, ja hän on myös ystävystynyt minun ystävieni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olen 31-vuotias nainen ja suurin osa ystävistäni on miehiä. Olen miesvoittoisessa työssä, ja harrastuksistakin on enemmän miehiä kuin naisia. Minun miestäni se ei haittaa, ja hän on myös ystävystynyt minun ystävieni kanssa.
Onko sinussa mitään naisellista jäljellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo tissit ja pillu :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JÄTKÄPUOLEISIA
😂Oletko 16-vuotias? Pois aikuisten palstalta, hus!
Nuorin kaverini on 30 ja kaikki muut ovat yli 30-vuotiaita. Olen ainoa nainen koko porukassa.
No mistä sä nää kaverit tunnet sit? Montako olet pannut?
Joo, ja naisia ei haittaa sitten ollenkaan, kun miehellä on vain nuoria naispuolisia kavereita. Ehei! :)
Suominaiset ovat niin vainoharhaisia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä sanon että jokaikinen parisuhteeni on kaatunut siihen kun nainen on alkanut näitä miespuolisia kavereitaan panemaan. Ei mitään väliä vaikka kuinka kirkon ihmisiä olisi, aina sama lopputulos. Ennemmin tai myöhemmin.
Päivän paras läppä! 😂
Oho, mites se silleen häirittee? En kyllä itekkään kattelisi tollasta 'a'mmää.
Ja kukaan niistä ei elättele ajatuksia suhteesta tai vonkaa sänkyyn? Miten ruma pitää olla, että tuo onnistuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JÄTKÄPUOLEISIA
😂Oletko 16-vuotias? Pois aikuisten palstalta, hus!
Nuorin kaverini on 30 ja kaikki muut ovat yli 30-vuotiaita. Olen ainoa nainen koko porukassa.
No mistä sä nää kaverit tunnet sit? Montako olet pannut?
En yhdenkään kanssa ja peruskouluajoilta asti ollaan oltu tekemisissä. Jätkäpuoleiset kaverit ei ole seurustelukumppaneita vaan ihan kamuja.
Vierailija kirjoitti:
Ja kukaan niistä ei elättele ajatuksia suhteesta tai vonkaa sänkyyn? Miten ruma pitää olla, että tuo onnistuu?
Ei kuvittele eikä elättele kun seurustelen. En ole ruma vaan olemme kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Jätkäpuoleinen 🤦
Mies käytti jätkäpuoleinen sanaa, että on outoa kun kavereina ei ole naisia vaan jätkäpuoleisia miehiä.
Minulla nainen lähti kävelemään kun naispuoliset kaverini viikonloppuisin pyysivät minua baariin tai lähettelivät känniviestejä öisin. Kavereita ne vaan oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivän paras läppä! 😂
Mikään läppä ole vaan tosi ku vesi! Miksi heteromiehistä tulisi yhtäkkiä homoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo tissit ja pillu :D
Olet todella karski jätkä.