Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kertoi että häiritsee kun mulla on vain jätkäpuoleisia kavereita

Vierailija
08.06.2022 |

ja ihmettelee naiskamujen puutetta. outoa vai ei? Mies on kovin mustis asiasta.

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se vähän erikoista. Tuollainen nainen elää miesten huomiosta ja hän kokee, että yhdeltä ei saa ikinä tarpeeksi. Jos illanviettoon tulee yllättävästi muita naisia, niin nainen musertuu, koska miesten huomio jakautuu tasaisemmin.

Missä mielikuvitusmaailmassa elät? Jätkät on kavereita eikä kukaan meistä hae huomiota toisilta.

Vierailija
42/76 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 31-vuotias nainen ja suurin osa ystävistäni on miehiä. Olen miesvoittoisessa työssä, ja harrastuksistakin on enemmän miehiä kuin naisia. Minun miestäni se ei haittaa, ja hän on myös ystävystynyt minun ystävieni kanssa.

Onko sinussa mitään naisellista jäljellä?

Joo tissit ja pillu :D

Olet todella karski jätkä.

Onko rankkaa kun et voi määritellä minun naisellisuutta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jatkaisi tuollaisen miehen kanssa. Mullakin miehiä kavereina. Toivon myös miehellä olevan naisia kavereina.

Hei, sen tietää tasan tarkkaan mitä mies ajattelee kun on naiskavereidensa seurassa, jos ne ovat viehättäviä.

Vierailija
44/76 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se erikoista. Ettei tule omaa sukupuolta olevien kanssa ystäväksi. Janoat ilmeisesti miehiltä huomiota kuitenkin.

Vierailija
45/76 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se erikoista. Ettei tule omaa sukupuolta olevien kanssa ystäväksi. Janoat ilmeisesti miehiltä huomiota kuitenkin.

Sairasta ajatella noin vai haetko huomiota kaikilta kavereiltasi. Olen parisuhteessa enkä ole koskaan hakenut huomiota mistään tai mitenkään.

Vierailija
46/76 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kielletään sana "jätkäpuolinen" pliis?

Älä nyt, ap kirjoitti "jätkäpuoleinen" :D

Vierailija
47/76 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JÄTKÄPUOLEISIA

😂

Oletko 16-vuotias? Pois aikuisten palstalta, hus!

Nuorin kaverini on 30 ja kaikki muut ovat yli 30-vuotiaita. Olen ainoa nainen koko porukassa.

Saanko arvata: olet sellainen hyvä jätkä itsekin etkä tule naisten kanssa toimeen, koska naiset puhui vain meikeistä, sisustuksesta ja vauvoista, joista itse etole kiinnostunut? Arvatenkin jätköpuoleisten kamujen kanssa voit heittää sellaista rentoa läppää, mitä naiset, me tyhmät kanat, ei koskaan voida tajuta.

Vierailija
48/76 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika rankkaa tekstiä täällä. Mitä jos lähipiirissä on enemmän miehiä kuin naisia? Pitääkö minun naisena etsiä jostain naispuolisia ystäviä koska niin vaan kuuluu tehdä? :D

Vierailija
49/76 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JÄTKÄPUOLEISIA

😂

Nuorin kaverini on 30 ja kaikki muut ovat yli 30-vuotiaita. Olen ainoa nainen koko porukassa.

Saanko arvata: olet sellainen hyvä jätkä itsekin etkä tule naisten kanssa toimeen, koska naiset puhui vain meikeistä, sisustuksesta ja vauvoista, joista itse etole kiinnostunut? Arvatenkin jätköpuoleisten kamujen kanssa voit heittää sellaista rentoa läppää, mitä naiset, me tyhmät kanat, ei koskaan voida tajuta.

Väärin. En valikoi kavereita, mutta kamuni nyt ovat jätkiä. En ajattele ketään tyhmänä kanana, ei myöskään mies eikä jätkät. Meillä on oma sisäpiiri, jossa vietämme yhdessä aikaa, pelaamme, harrastamme liikuntaa, juttelemme, juhlimme jne ja mies on ollut mukana, mutta ei aina halua tulla. En ole jätkämäinen nainen, vaan todella luonnollinen ja naisellinen. En käytä ronskia kieltä ja tämä oli yksi syy miksi mies rakastui minuun, ja olen kiinnostunut meikeistä, sisustuksesta ja lapsista. Puhun näistä myös jätkien kanssa aina välillä jos heillä nousee esiin kysymyksiä.

Vierailija
50/76 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulet kotiin reva ja hiukset mällissä ja katsot, mitä sanoo jätkäpuoleisista kavereistasi. Pikkumainen jätkäpuoleinen mies sulla, jos vetäisi pultit.

Ei ole tarvetta moiselle typeryydelle, ei nyt eikä koskaan.

Vierailija
51/76 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toisilla ongelmat.

Olisipa edes se yksi kaveri, oli sitten mies, nainen tai muu sukupuoli.

Vierailija
52/76 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla nainen lähti kävelemään kun naispuoliset kaverini viikonloppuisin pyysivät minua baariin tai lähettelivät känniviestejä öisin. Kavereita ne vaan oli.

Jätkäkamut on vissiin loistavaa seuraa kun en ole koskaan saanut yhtäkään vonkaus- tai känniviestiä missään muodossa.

Vierailija
53/76 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dokaat frendien kans? Välillä moraali höltyy ja kettu vaan "livhtaa" koloon?

Vierailija
54/76 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää kysymys mikä sinussa on vikana, kun sulla ei ole yhtään naista ystävänä? Minulla on kumpiakin. Naisena herää myös epäilys, että oletko käärme.

Vierailija
55/76 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä sanon että jokaikinen parisuhteeni on kaatunut siihen kun nainen on alkanut näitä miespuolisia kavereitaan panemaan. Ei mitään väliä vaikka kuinka kirkon ihmisiä olisi, aina sama lopputulos. Ennemmin tai myöhemmin.

No huhhuh. Minulla on 1 mies läheinen ystävä. Ollut 11v. Eikä tulis mieleen...

Vierailija
56/76 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JÄTKÄPUOLEISIA

😂

Väärin. En valikoi kavereita, mutta kamuni nyt ovat jätkiä. En ajattele ketään tyhmänä kanana, ei myöskään mies eikä jätkät. Meillä on oma sisäpiiri, jossa vietämme yhdessä aikaa, pelaamme, harrastamme liikuntaa, juttelemme, juhlimme jne ja mies on ollut mukana, mutta ei aina halua tulla. En ole jätkämäinen nainen, vaan todella luonnollinen ja naisellinen. En käytä ronskia kieltä ja tämä oli yksi syy miksi mies rakastui minuun, ja olen kiinnostunut meikeistä, sisustuksesta ja lapsista. Puhun näistä myös jätkien kanssa aina välillä jos heillä nousee esiin kysymyksiä.

Onhan tuo outoa. Minulla on naisena kokemusta sinun laisestasi naisesta, jolla on vain"jätkäkavereita". Manipuloi kaikkia ympärillään. Miehet vaan ovat yleensä niin sokeita tälle manipuloinnille, mutta toiset naiset sen yleensä jossain vaiheessa huomaavat. Siksipä hänellä ei ole muita kuin "jätkäkavereita". Miehesi on oikeassa.

Vierailija
57/76 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä maasta olet kotoisin, ap, kun kirjoitat noin oudosti?

Mikä on "jätkäpuoleinen"?

Tuleeko siis miehesi häiritsemään, kun tapaat kavereitasi?

Vierailija
58/76 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heivaa jätkä puoleiset kamut. Hanki miespuolisia!

Kaikki kaverini ovat miehiä ja mies on mustis.

Mikä on "mustis"? Tarkoitatko romania vai muslimia? Miehesikö siis on jostain sellaisesta kulttuurista, jossa ei ole sopivaa että nainen viettää aikaa muiden miesten kanssa?

Vierailija
59/76 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dokaat frendien kans? Välillä moraali höltyy ja kettu vaan "livhtaa" koloon?

Kukaan ei ole dokailija vaan teemme yhdessä ruokaa ja maistelemme viinejä. Kukaan meistä, ei mies eikä jätkistä ole ollut koskaan humalassa.

Vierailija
60/76 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heivaa jätkä puoleiset kamut. Hanki miespuolisia!

Kaikki kaverini ovat miehiä ja mies on mustis.

Mikä on "mustis"? Tarkoitatko romania vai muslimia? Miehesikö siis on jostain sellaisesta kulttuurista, jossa ei ole sopivaa että nainen viettää aikaa muiden miesten kanssa?

Mustasukkainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi