Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kertoi että häiritsee kun mulla on vain jätkäpuoleisia kavereita

Vierailija
08.06.2022 |

ja ihmettelee naiskamujen puutetta. outoa vai ei? Mies on kovin mustis asiasta.

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jatkaisi tuollaisen miehen kanssa. Mullakin miehiä kavereina. Toivon myös miehellä olevan naisia kavereina.

Hei, sen tietää tasan tarkkaan mitä mies ajattelee kun on naiskavereidensa seurassa, jos ne ovat viehättäviä.

Aikoinaan mies tuli ensimmäistä kertaa tapaamaan jätkäpuoleisia kavereita, niin jätkät innokkaana toivottivat tervetulleeksi ja onnittelivat kuinka onnekas mies on kun on löytänyt mut.

Vierailija
62/76 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kukaan niistä ei elättele ajatuksia suhteesta tai vonkaa sänkyyn? Miten ruma pitää olla, että tuo onnistuu?

Ei kuvittele eikä elättele kun seurustelen. En ole ruma vaan olemme kavereita.

Ei minulla ole vaikuttanut tuohon edes avioliitto ja vonkaavat on olleet alkujaan miehen kavereita lapsuudesta asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kielletään sana "jätkäpuolinen" pliis?

Älä nyt, ap kirjoitti "jätkäpuoleinen" :D

Mitä siitä? Kamut on jätkäpuoleisia eivät naisia eivätkä muunsukupuoleisia.

Vierailija
64/76 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jatkaisi tuollaisen miehen kanssa. Mullakin miehiä kavereina. Toivon myös miehellä olevan naisia kavereina.

Hei, sen tietää tasan tarkkaan mitä mies ajattelee kun on naiskavereidensa seurassa, jos ne ovat viehättäviä.

Aikoinaan mies tuli ensimmäistä kertaa tapaamaan jätkäpuoleisia kavereita, niin jätkät innokkaana toivottivat tervetulleeksi ja onnittelivat kuinka onnekas mies on kun on löytänyt mut.

🤢🤮

Vierailija
65/76 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kukaan niistä ei elättele ajatuksia suhteesta tai vonkaa sänkyyn? Miten ruma pitää olla, että tuo onnistuu?

Ei kuvittele eikä elättele kun seurustelen. En ole ruma vaan olemme kavereita.

Ei minulla ole vaikuttanut tuohon edes avioliitto ja vonkaavat on olleet alkujaan miehen kavereita lapsuudesta asti.

Vain ääliöt vonkaavat mutta jätkäkamut eivät ole vonkaajia ja ollaan niin hyvää pataa oltu vuosikaudet.

Vierailija
66/76 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vähän outoa. Ei tarvii hylätä mieskavereita, mutta voisit yrittää tutustua myös naisiin.

Vierailija
67/76 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se vähän outoa. Ei tarvii hylätä mieskavereita, mutta voisit yrittää tutustua myös naisiin.

Olen tutustunut mutta ei ole muodostunut samanlaista kestävää ja luotettavaa kaveruutta kuin jätkien kanssa. Mieskin ehdotti samaa mutta minkäs teet enkä ala väkisin kaveeraamaan naisten kanssa.

Vierailija
68/76 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tutustunut mutta ei ole muodostunut samanlaista kestävää ja luotettavaa kaveruutta kuin jätkien kanssa. Mieskin ehdotti samaa mutta minkäs teet enkä ala väkisin kaveeraamaan naisten kanssa.

Muiden naisten seurassa olet vain yksi nainen useiden naisten joukossa, et siis mitenkään erikoinen tai erilainen. Kun ympäröit itsesi miehillä, olet erilainen ja erikoinen. Luultavasti olet myös "jätkiesi" puolella muita naisia vastaan. Siksipä he kuvittelevat sinun olevan muita naisia parempi.

Vierailija
69/76 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet poikatyttö,toivottavasti et ole naapurini...ja se jätkien vokottelu saisi loppua millon mikäkin jari kainalossa.

Vierailija
70/76 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuu jonottaa?

Vierailija
71/76 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkainen paska.

Vierailija
72/76 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies löytyi jätkien saunaillasta? :D

Vierailija
73/76 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä ei ole läheisiä naisia kavereina, koska tyttöystävä riittää.

Kaverit ovatkin eri asia kuin tyttöystävä.

Jos on tavannut aiemmin mukavan tyypin jonka kanssa on kaverustunut muttei ruvennut suhteeseen, täytyisi siis sanoa kaveruus irti jos myöhemmin löytää seurustelukumppanin?

Vai pitääkö tyttöystävän riittää myös ainoaksi kaveriksi?

Vierailija
74/76 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän ap:n kanssa samankaltaisessa tilanteessa olleena olen kyllä yrittänyt. En voi mitään sille että suhtautuminen tutustumisyrityksiini on useimmiten joko aika ynseää tai muuten vain torjuvaa.

Ainoa paikka jossa olen onnistunut tutustumaan muihin naisiin on se paikka missä kulloinkin olen opiskellut. 

Nykyään aiemmat mieskaveritkin seurustelevat eikä puhuta enää, joten olen sitten suurimman osan ajasta yksin kun olen kai niin hirveä ihminen etteivät naiset halua tutustua. Paitsi siis ne opiskelukaverit joita joskus tapaan kun ehtivät poikaystäviensä kanssa hengaamiselta.

Vierailija
75/76 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies löytyi jätkien saunaillasta? :D

Ei löytynyt ei me pidetä saunailtoja eikä jätkät pidä niitä ilman mua.

Vierailija
76/76 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤢🤮

Miksi yökkäilet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi