Hyviin työpaikkoihin ei pääse edes haastatteluun asti ja huonoihin pääsisi töihin, mitä tekisit?
Olen nyt jonkun aikaa kahlaillut työmarkkinoita ja laitellut hakemuksia. Jonkin sortin suuntainen arvio omalta kohdaltani on se, että hyviin paikkoihin en saa haastattelukutsua, keskinkertaisiin tulee kutsu ja huonoihin työpaikkoihin lyhyt haastattelu ja työ on sinun, otatko vastaan. Mitä tässä pitäisi tehdä, kun tiedän että huonossa paikassa en pysty yksinkertaisesti olemaan. Olen ennenkin lähtenyt pois sellaisista paikoista. Turhauttaa..
Kommentit (5)
otat sen huonon, palkka juoksee ja on aikaa jatkaa hakemista. Hölmöintä on cv:ssä 3-4v aukko kun on odotettu sitä oikeaa työpaikkaa = tiputtu työelämän rutiinin ulkopuolelle
Sama pätee naisten kanssa treffailuun.
7/10 naisten kanssa ei pääse ikinä edes treffeille
6/10 naisten kanssa treffeille pääsyyn voi mennä kuukausia mutta pakit tulee 1-6.treffien jälkeen varmuudella
5/10 naisten kanssa treffeille pääsy on helppoa ja he näyttävät vihreää valoa myös treffeillä mutta he ovat ulkoisesti liian epäviehättäviä joten et tee heidän mielenkiinnolla mitään
Vierailija kirjoitti:
Sama pätee naisten kanssa treffailuun.
7/10 naisten kanssa ei pääse ikinä edes treffeille
6/10 naisten kanssa treffeille pääsyyn voi mennä kuukausia mutta pakit tulee 1-6.treffien jälkeen varmuudella
5/10 naisten kanssa treffeille pääsy on helppoa ja he näyttävät vihreää valoa myös treffeillä mutta he ovat ulkoisesti liian epäviehättäviä joten et tee heidän mielenkiinnolla mitään
Totta varmaan tämäkin. Ap
Vierailija kirjoitti:
otat sen huonon, palkka juoksee ja on aikaa jatkaa hakemista. Hölmöintä on cv:ssä 3-4v aukko kun on odotettu sitä oikeaa työpaikkaa = tiputtu työelämän rutiinin ulkopuolelle
Olen siis tälläkin hetkellä huonossa paikassa, ja haluan vaihtaa. Aiemmin läksin tyhjän päälle huonosta paikasta, nyt en enää uskalla. Ap
Olen hoitoalalla ja sama kokemus. Hyviin en pääse, näihin kaikkien kiertämiin ö- luokan paikkoihin pääsisi vaikka heti.