Rakastatteko puolisoanne?
Vai onko vain seksi moottorina? Miten pitkät liitot..
Kommentit (34)
En. Seksi on silti hyvää, mutta jos ei olisi lapsia, niin olisin jo yhdessä toisen naisen kanssa. Yhdessä oltu 25v ja minusta kiinnostuneita naisia löytyy aika paljon. Pakko kuitenkin pysyä yhdessä lasten takia.
Rakastan ja lujaa ja hulluna yhä vaan. Ihana rakastaja ihana isä ihan vaan ihana. Onneksi hänkin rakastaa hulluna minua yhä vaan.
Lapset jo yli 30 molemmat, joten ollaankaksistaan.
Vierailija kirjoitti:
En. Seksi on silti hyvää, mutta jos ei olisi lapsia, niin olisin jo yhdessä toisen naisen kanssa. Yhdessä oltu 25v ja minusta kiinnostuneita naisia löytyy aika paljon. Pakko kuitenkin pysyä yhdessä lasten takia.
Miksi et rakasta? Eikö lapset jo ole aikuisia tuon ikäisessä suhteessa?
Vierailija kirjoitti:
En rakasta. Hän ei ole ollut hyvä aviomies.
Miksi ei ole ollut hyvä aviomies? Ja miksi olet vielä hänen kanssaan?
Ikävä kyllä en ja toivon että nyt vireille laitetun eron jälkeen löydän vielä puolison jota saan rakastaa ja saan vastarakkautta
Vierailija kirjoitti:
Vähän sama homma, tai sanoisin etten tiedä rakastanko. Eli varmaan en. Mies on muuttunut ihan hirveästi naimisiinmenon jälkeen: on ilkeä, valehtelee, salajuopottelee eikä halua seksiä enää ollenkaan. Hän tuntuu ihan eri ihmiseltä nykyään. Minusta tuntuu että ulospääsyä ei ole kuin oman käden kautta.
N32
Toisinaan ja välillä en. Nalkutus ja valitus on tässä vuosien varrella syönyt rakkauden aika vähiin. Pari viimeisintä vuotta vielä enemmän. Välillä on erektiovaikeuksia kun ei ole enää intohimoa häntä kohtaan. Olen jo aikaisemmin havainnut, että hänen puoleltaan olen pudonnut prioriteettilistan häntäpäähän. Seksiä nyt vielä on mutta se on sellaista tyhjennysseksiä lähinnä rouvan puolelta eli hän antaa ja odottaa/toivoo, että laukean mahdollisimman nopeasti.
Vaimo pitää rumana ja tyhmänä, onkin sanonur useasti suoraan, etten kelpaisi kenellekään ja että häpeää. Tämmöistä tämä on. Itse välitän hänestä kovasti.
Juu rakastan. Vaikka välillä vituttaa koko ihminen🤭
Ja hienoa kun meidän suhteessa kaikki tunteet on sallittu ja seksi kin sujuu ja hellyyttä löytyy. Jos toinen tekee ulkona hommia toinen sitten sisällä. Ja se huumori on parasta...
Rakastan vaikka hvetin vaihtelevaa molemmin puolin. Seksi ja yhdessä tekemknen vähentynyt dramaattisesti. Lähinnä kulissi perheen takia.
En tiedä, mies ei enään halua seksiä. Kaikki muu tärkeömpää: työ, töllön toljotus, nukkuu ja valvoo yöt eri huoneessa, lihava, syö mitä sattuu, juo alkoa liikaa, valehtelee, salailee. Ei puhu, ei halua löheisyyttä, ei mitään yhteistä.
On muuttunut aivan eri ihmiseksi, jonka kanssa menin naimisiin. Eroa ehkä paras, ei tällaista jaksa.
Rakastan hulluna. Eilen oli hääpäivä..mones mones ja mones. Yksi juttu kangertaa, muuten olis täydellistä. Mutta aina on jotain!
Alkuun en kyllä rehellisesti sanottuna rakastanut vaan seksi oli se motivaatio, jälkeenpäin olen jotenkin oppinut rakastamaan enkä hänestä enää luopuisi ihan vähällä.
Jotenkin tuntuu että hänellä myös meni aika samalla tavalla vaikka oishan se kiva sanoa että oli rakkautta ensisilmäyksellä jne.