Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen edelleen Sampopankin asiakas ja ylpeä siitä

Vierailija
18.08.2008 |

Ei aio pankkiani vaihtaa. Nordeasta otin vain tarjotun mastercardin, kun Sampo ei sellaista opintovelkansa maksamatta jättäneelle jostain syystä myöntänyt. Muuten hyvät välit pankin kanssa puolin ja toisin

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kun ilmaiset kuukaudet loppu, vaihtuu pankki

Vierailija
2/2 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit olla jostain tanskalaispankista ylpeä, eihän pankki edes myöntänyt sinulle luottokorttia? Eikös sinun pitäisi enneminkin kehua Nordeaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän