Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lähestyä naista lenkkipolulla?

Vierailija
08.06.2022 |

Tulee monesti vastaan ja olen huomannut miten hän ujosti joskus hymyillyt ja sitten nopeasti katsonut poispäin nolostuneena. En ole viitsinyt pysäyttää kun hänellä on aina kuulokkeet päässä. Epäilen hänen kuitenkin toivovan minun lähestyvän häntä. Nainen on minua ehkä hieman nuorempi mutta täysi-ikäinen.

M30

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen asia mitä nainen toivoo lenkkipolulla, salilla tai missä tahansa keskittyessään harrastukseensa on että tuntematon mies tulee häiritsemään. Tämäkin nainen käänsi katseensa pois sinusta. Kuinka selvästi se pitää näyttää, ettei ole kiinnostunut? Jokainen kiinnostunut nainen kyllä uskaltaa ottaa pitkän katsekontaktin. Ellei sellaista tule, ÄLÄ LÄHESTY!

Vierailija
42/48 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamppaa ja sen jälkeen tarjoa auttava kättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro hänelle että hän on nätti, jos hän vastaa positiivisesti win win jos vastausta ei kuulu jatka matkaa. Itse lenkkeilen paljon ja silloin tällöin joku mies ilmestyy pahat mielessä, yksi ihmetteli miksen halunnut panna siltä istumalta vaikka hän vain seurasi minua 300m tuosta noin vaan ja hölkkäilin susirumat lenkkeilyvaatteet päällä kuunnellen lääkärin sanelemaa kuuntelukirjaa.

Vierailija
44/48 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnitä sen huomio viuhuvalla helikopterilla  (säävaraus) ja johdata pöheikköön lähemmän tuttavuuden tekemistä varten.

Kaikissa naisissa asuu pieni linnanneito joka kiihottuu ihan hirveästi kalsareista suussa ja nippusiteista ranteissa, ne antavat ritarilliselle miehelle tilaisuuden ottaa kontrolli haltuunsa. Vähän kuin levittäisit viitan kuralammikon päälle.

Vierailija
45/48 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota joku tavara mukaan, esimerkiksi hiuspompula, koputat häntä olkapäähän ja kysyt "anteeksi, putosiko tämä sinulta" ja sitten yrität jatkaa juttelua.

Hiuspompuloita on ollut silloin kun sinä olet viimeksi onnistunut iskemään naisen, eli 80-luvulla.

Vierailija
46/48 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin juokset naisen kiinni ja halaat tainnoksiin.

Vierailija
47/48 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Anna muiden lenkkeillä rauhassa.

Vierailija
48/48 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse pari kilsaa aivan perässä äänekkäästi puhisten ja pärskähdellen. Sitten kun nainen väsähtää, siirry edelle ja jää venyttelemään pyllistellen. Esitä säpsähtäväsi ja vitsaile kuinka luulit naisen kourivan pakaroitasi. Sitten pelimiehenä ehdotat, että siirtyisitte kourimaan pakaroita autoosi. Röh Röh Röh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi