Miten lähestyä naista lenkkipolulla?
Tulee monesti vastaan ja olen huomannut miten hän ujosti joskus hymyillyt ja sitten nopeasti katsonut poispäin nolostuneena. En ole viitsinyt pysäyttää kun hänellä on aina kuulokkeet päässä. Epäilen hänen kuitenkin toivovan minun lähestyvän häntä. Nainen on minua ehkä hieman nuorempi mutta täysi-ikäinen.
M30
Kommentit (61)
Kamppaa ja sen jälkeen tarjoa auttava kättä.
Kerro hänelle että hän on nätti, jos hän vastaa positiivisesti win win jos vastausta ei kuulu jatka matkaa. Itse lenkkeilen paljon ja silloin tällöin joku mies ilmestyy pahat mielessä, yksi ihmetteli miksen halunnut panna siltä istumalta vaikka hän vain seurasi minua 300m tuosta noin vaan ja hölkkäilin susirumat lenkkeilyvaatteet päällä kuunnellen lääkärin sanelemaa kuuntelukirjaa.
Kiinnitä sen huomio viuhuvalla helikopterilla (säävaraus) ja johdata pöheikköön lähemmän tuttavuuden tekemistä varten.
Kaikissa naisissa asuu pieni linnanneito joka kiihottuu ihan hirveästi kalsareista suussa ja nippusiteista ranteissa, ne antavat ritarilliselle miehelle tilaisuuden ottaa kontrolli haltuunsa. Vähän kuin levittäisit viitan kuralammikon päälle.
Vierailija kirjoitti:
Ota joku tavara mukaan, esimerkiksi hiuspompula, koputat häntä olkapäähän ja kysyt "anteeksi, putosiko tämä sinulta" ja sitten yrität jatkaa juttelua.
Hiuspompuloita on ollut silloin kun sinä olet viimeksi onnistunut iskemään naisen, eli 80-luvulla.
Takaapäin juokset naisen kiinni ja halaat tainnoksiin.
Ei mitenkään. Anna muiden lenkkeillä rauhassa.
Juokse pari kilsaa aivan perässä äänekkäästi puhisten ja pärskähdellen. Sitten kun nainen väsähtää, siirry edelle ja jää venyttelemään pyllistellen. Esitä säpsähtäväsi ja vitsaile kuinka luulit naisen kourivan pakaroitasi. Sitten pelimiehenä ehdotat, että siirtyisitte kourimaan pakaroita autoosi. Röh Röh Röh.
Jos menee aina ohi ja kuulokkeet pysyvät päässä niin ei vihjaa että haluaisi kommunikoida - siis jos naisilla nämä hommat otettaisiin järjen kautta.
Tosi kurjaa mutta suomen kulttuurissa ollaan ystävällisiä ja tervehditään kuin hymyillään ohimennen tai kuin Thaimaassa on pakko hymyillä muuten loukkaat heitä ja budhaa . Se on ihan sama kun ei mitään mutta tarkoittaa että me asutaan samassa maassa . Pidämme yhtä. Hoidamme itseämme ja maatamme. Ikävää että aloittaja on tullut Suomeen häiritsemään rauhaamme ! ( Saat poliisit kimppuusi jos häiritset ja luultavasti hän on jo kertonut sinusta muille ).
Vierailija kirjoitti:
Ota joku tavara mukaan, esimerkiksi hiuspompula, koputat häntä olkapäähän ja kysyt "anteeksi, putosiko tämä sinulta" ja sitten yrität jatkaa juttelua.
Valehtelulla, huijaamisella ja juonimisellahan se kannattaakin aloittaa ihmissuhteet.
Ota tissist kii ja sano, hierotaan lähempää tuttavuutta kosteasti ja lämpimästi.
Pelottavaa jos ap lenkkipolulla tulee vastaan.
"Moi. Missä on lähin rantamaisema, näköalapaikka? Onpa kiva kevät nyt. Oletko nähnyt luonnoneläimiä täällä?"
Myöhemmin kun juteltu, kyselty, esitelty itseä. "Vaikutat tosi mukavalta, onko sulla somea tai muuta, haluatko nähdä lähiaikoina uudelleen. Noin nätin naisen kanssa voisin seurustellakin."
Joo. Tämän takia en hymyile miehille. Jos neutraalisti hymyilee, joku pälli sen aina tulkitsee kiinnostukseksi. Nykyään olen naama peruslukemilla tai myrtsinä. Saa olla melko hyvin rauhassa. Pahinta on, että olen oikeasti iloinen ja ystävällinen nainen. En vaan jaksa kaikkia uunoja, jotka pyrkii iholle, jos on peruskohtelias. N26
Eipä muuta kuin housut alas ja syöksyt kohti kera jämäkän erektion.
Vierailija kirjoitti:
Lenkillä, hikisenä? Ei.
Mitä se lenkkihiki asiaan kuuluu ? Eikö nainenkin ole hikinen ?
Kaadut naisen lähestyessä ja odotat että hän tulee apuun
No ne lenkillä käyvät naiset hymyilee siksi, kun niillä on oma ihana poikaystävä kotona ja ovat turvallisesti varattuja. Silloin on varaa hymyillä vieraallekin. :)
Viimeinen asia mitä nainen toivoo lenkkipolulla, salilla tai missä tahansa keskittyessään harrastukseensa on että tuntematon mies tulee häiritsemään. Tämäkin nainen käänsi katseensa pois sinusta. Kuinka selvästi se pitää näyttää, ettei ole kiinnostunut? Jokainen kiinnostunut nainen kyllä uskaltaa ottaa pitkän katsekontaktin. Ellei sellaista tule, ÄLÄ LÄHESTY!