Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten lähestyä naista lenkkipolulla?

Vierailija
08.06.2022 |

Tulee monesti vastaan ja olen huomannut miten hän ujosti joskus hymyillyt ja sitten nopeasti katsonut poispäin nolostuneena. En ole viitsinyt pysäyttää kun hänellä on aina kuulokkeet päässä. Epäilen hänen kuitenkin toivovan minun lähestyvän häntä. Nainen on minua ehkä hieman nuorempi mutta täysi-ikäinen.

M30

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen asia mitä nainen toivoo lenkkipolulla, salilla tai missä tahansa keskittyessään harrastukseensa on että tuntematon mies tulee häiritsemään. Tämäkin nainen käänsi katseensa pois sinusta. Kuinka selvästi se pitää näyttää, ettei ole kiinnostunut? Jokainen kiinnostunut nainen kyllä uskaltaa ottaa pitkän katsekontaktin. Ellei sellaista tule, ÄLÄ LÄHESTY!

Vierailija
42/61 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamppaa ja sen jälkeen tarjoa auttava kättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro hänelle että hän on nätti, jos hän vastaa positiivisesti win win jos vastausta ei kuulu jatka matkaa. Itse lenkkeilen paljon ja silloin tällöin joku mies ilmestyy pahat mielessä, yksi ihmetteli miksen halunnut panna siltä istumalta vaikka hän vain seurasi minua 300m tuosta noin vaan ja hölkkäilin susirumat lenkkeilyvaatteet päällä kuunnellen lääkärin sanelemaa kuuntelukirjaa.

Vierailija
44/61 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnitä sen huomio viuhuvalla helikopterilla  (säävaraus) ja johdata pöheikköön lähemmän tuttavuuden tekemistä varten.

Kaikissa naisissa asuu pieni linnanneito joka kiihottuu ihan hirveästi kalsareista suussa ja nippusiteista ranteissa, ne antavat ritarilliselle miehelle tilaisuuden ottaa kontrolli haltuunsa. Vähän kuin levittäisit viitan kuralammikon päälle.

Vierailija
45/61 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota joku tavara mukaan, esimerkiksi hiuspompula, koputat häntä olkapäähän ja kysyt "anteeksi, putosiko tämä sinulta" ja sitten yrität jatkaa juttelua.

Hiuspompuloita on ollut silloin kun sinä olet viimeksi onnistunut iskemään naisen, eli 80-luvulla.

Vierailija
46/61 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin juokset naisen kiinni ja halaat tainnoksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/61 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Anna muiden lenkkeillä rauhassa.

Vierailija
48/61 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse pari kilsaa aivan perässä äänekkäästi puhisten ja pärskähdellen. Sitten kun nainen väsähtää, siirry edelle ja jää venyttelemään pyllistellen. Esitä säpsähtäväsi ja vitsaile kuinka luulit naisen kourivan pakaroitasi. Sitten pelimiehenä ehdotat, että siirtyisitte kourimaan pakaroita autoosi. Röh Röh Röh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/61 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menee aina ohi ja kuulokkeet pysyvät päässä niin ei vihjaa että haluaisi kommunikoida - siis jos naisilla nämä hommat otettaisiin järjen kautta.

Vierailija
50/61 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kurjaa mutta suomen kulttuurissa ollaan ystävällisiä ja tervehditään kuin hymyillään ohimennen tai kuin Thaimaassa on pakko hymyillä muuten loukkaat heitä ja budhaa .  Se on ihan sama kun ei mitään mutta tarkoittaa että me asutaan samassa maassa .  Pidämme yhtä. Hoidamme itseämme ja maatamme. Ikävää että aloittaja on tullut Suomeen häiritsemään rauhaamme !    ( Saat poliisit kimppuusi jos häiritset ja luultavasti hän on jo kertonut sinusta muille ). 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/61 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota joku tavara mukaan, esimerkiksi hiuspompula, koputat häntä olkapäähän ja kysyt "anteeksi, putosiko tämä sinulta" ja sitten yrität jatkaa juttelua.

Valehtelulla, huijaamisella ja juonimisellahan se kannattaakin aloittaa ihmissuhteet.

Vierailija
52/61 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota tissist kii ja sano, hierotaan lähempää tuttavuutta kosteasti ja lämpimästi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/61 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy käyt sä usein täällä.

Vierailija
54/61 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottavaa jos ap lenkkipolulla tulee vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/61 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Moi. Missä on lähin rantamaisema, näköalapaikka? Onpa kiva kevät nyt. Oletko nähnyt luonnoneläimiä täällä?"

Myöhemmin kun juteltu, kyselty, esitelty itseä. "Vaikutat tosi mukavalta, onko sulla somea tai muuta, haluatko nähdä lähiaikoina uudelleen. Noin nätin naisen kanssa voisin seurustellakin." 

Vierailija
56/61 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Tämän takia en hymyile miehille. Jos neutraalisti hymyilee, joku pälli sen aina tulkitsee kiinnostukseksi. Nykyään olen naama peruslukemilla tai myrtsinä. Saa olla melko hyvin rauhassa. Pahinta on, että olen oikeasti iloinen ja ystävällinen nainen. En vaan jaksa kaikkia uunoja, jotka pyrkii iholle, jos on peruskohtelias. N26

Vierailija
57/61 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä muuta kuin housut alas ja syöksyt kohti kera jämäkän erektion.

Vierailija
58/61 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lenkillä, hikisenä? Ei.

Mitä se lenkkihiki asiaan  kuuluu ? Eikö nainenkin ole hikinen ?

Vierailija
59/61 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaadut naisen lähestyessä ja odotat että hän tulee apuun

Vierailija
60/61 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne lenkillä käyvät naiset hymyilee siksi, kun niillä on oma ihana poikaystävä kotona ja ovat turvallisesti varattuja. Silloin on varaa hymyillä vieraallekin. :)