Ikää 48v ja kuukautiset loppui kuin seinään
Kommentit (41)
Oot jo vanha paljon seilannut lautta, hyväksy se että ikääntyessään keho rupeaa sammuttelemaan toimintojaan.
Vierailija kirjoitti:
Selitäpä hiukan tarkemmin, miten kuukautiset loppuvat kuin seinään? Roiskuen vai pamahtaen vai miten?
Siten, että ovat joka kuukausi tulleet säännöllisesti. Nyt ovat pari viikkoa myöhässä.
Vierailija kirjoitti:
Oot jo vanha paljon seilannut lautta, hyväksy se että ikääntyessään keho rupeaa sammuttelemaan toimintojaan.
Ei se mua haittaisi vaikka loppuisivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selitäpä hiukan tarkemmin, miten kuukautiset loppuvat kuin seinään? Roiskuen vai pamahtaen vai miten?
Siten, että ovat joka kuukausi tulleet säännöllisesti. Nyt ovat pari viikkoa myöhässä.
Raskaana? Oliko korona?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raskaana? Oliko korona?
Koronasta on jo aikaa.
Loppuispa mullakin, ikää 49 ja säännölliset on.
Ootko ihan varma ettet ole raskaana? Ja tämä ei ole ilkeilyä, tiedän naisen jolle kävi näin hitusta alle viisikymppisenä. Luuli siis että kyse oli vaihdevuosista, raskaus oli jo pitkällä ennen kuin hoksasi asian.
Vierailija kirjoitti:
Loppuispa mullakin, ikää 49 ja säännölliset on.
Ootko ihan varma ettet ole raskaana? Ja tämä ei ole ilkeilyä, tiedän naisen jolle kävi näin hitusta alle viisikymppisenä. Luuli siis että kyse oli vaihdevuosista, raskaus oli jo pitkällä ennen kuin hoksasi asian.
Ehkäisy on kyllä käytössä mutta varmaan kannattaa raskaustesti varmuuden vuoksi tehdä.
Pari viikkoa voi menkat hyvinkin horjahdella 45+ ikäisellä. Todennäköisesti ei vielä ole menopaussi kyseessä, vaan muistutus siitä, että kone jo vähän yskähtelee.
Luulin että kuukautiset loppu kokonaan. Alkoivat tauon jälkeen 5kk päästä ja vuosin kuin seula 10pv ja hakeuduin päivystykseen. Nyt on menkat tulleet pari kuukautta normaalisti, mutta nyt taas yliajalla. N47
Eiköhän ne juuri epäsäännöllisty ennen kuin loppuvat kokonaan
Mulla rupesi 44v heilumaan sinnetänne ja välillä ei tullu ollenkaan. Täytän 46 ja edelleen epäsäännölliset.
Ja e, ei oo koronan tahi rokotteen syytä, esioireet ne on asialla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuule kaksi viikkoa ei ole mitään. Palataan asiaan kun ne on olleet vuoden pois. Sitten olet vaihdevuosissa.
Täytän perjantaina 58 ja nyt mulla on ekan kerran jääneet kuukautiset tulematta. En ajatellut aloittaa aiheesta omaa ketjua koska on muutakin sisältöä elämässä, kunhan nyt mainitsin vertailun vuoksi.
Saa onnitella, 58 on oikein hyvä ikä.
Minulla oli myös tosi runsaat vuodot, ne viimeiset. Tuo kuvaus 'loppui kuin seinään' siis kuin nenä päähän. Olin kylläkin 57-vuotias silloin. Muutenkin suuri helpotus, että loppuivat! :D
Oon 47. Kuukautiset on muutaman kerran jääneet välistä mutta ilmestyneet sitten taas. Vaihdevuosioireita on myöskin.