Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä tarkoittaa "Tia sä oot liikaa"

Vierailija
08.06.2022 |

liikaa mitä ?
Läsnä / tässä sängyssä / muu?
Voitteko auttaa, kun en vaan ymmärrä. https://www.is.fi/viihde/art-2000008866718.html

Kommentit (262)

Vierailija
261/262 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein kesken seksin... Eli ilmeisesti useamman miehen suusta?

Sanoisin paskapuheeksi, markkinoidaan itseään antamalla ymmärtää että joku tuollainen "ylistys" ärsyttäisi.

vrt: arsyttää kun minulle miehenä aina sanotaan että mulla on niin paksu muna että se saa paikat venymään ihanasti. Tulee kauheet suorituspaineet siitä.

Et tiedä suorituspaineista mitään ellet ole kuullut naisen kysyvän onko se jo sisässä sen jälkeen kun olet jo työntynyt palleja myöten hänen sisäänsä.

Vierailija
262/262 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä sitä että miksei vaan voida myöntää että twerkkaus, tankotanssi ja muut vastaavat on ihan aihkuisviihteestä lähteneitä ilmiöitä. Mitä hävettävää siinä on? Hirmu kilarit vedetään heti jos joku alkaa vetää yhtäkuin merkkejä aikuisviihteen välille.

Samoin kuin into "posliiniin", suus*ksiin ja peppus*ksiin. Aikuisviihteestä ovat nuokin pääosin lähteneet.

Ei muuten ole posliini, oraalitsektsi eikä pehvapeksi saaneet vaikuitteita aikuisviihteestä. Vaan se on niin päin, että aikuisviihde on saanut vaikutteet tosielämästä. Me olemme ihmisiä, jotka olemme sekstanneet jo ainakin 800 000 vuotta kaikin mahdollisin keinoin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi