mitä tarkoittaa "Tia sä oot liikaa"
liikaa mitä ?
Läsnä / tässä sängyssä / muu?
Voitteko auttaa, kun en vaan ymmärrä. https://www.is.fi/viihde/art-2000008866718.html
Kommentit (264)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se on niin överi joka tavalla, että miehille tulee ahdistus ja myötähäpeä. Sellanen ns. räväkkä, mitä suurin osa miehistä inhoaa.
Ehkä liikaa spagaateja, kärrynpyöriä sun muita maneereja seksihommien seassa, nätisti sanottuna oot liikaa. Rumasti sanottuna rentoudu hemmetissä.
.
On mullakin ollut eräs mies, jota tapailin ja oli kunnon rynkyttäjäapina. Kaikki ei vaan tykkää samanlaisesta meiningistä.
Mä en tajua miks tää perse on nyt niin ihmeellinen monella on paljon isompi nätimpi mikskä nyt ikinä haluaako sanoa mut hän nyt vaan menee "uutisiin" tämän takia ja sitä tämmösiä ihme juttuja. Mihin tää maailma on menossa en halua oikeesti olla enään olemassa. Tietääks ketään joka omistas asetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa tästä itsellänikin kokemusta. Seksuaalisesti aktiivinen nätti nainen on monelle miehelle vaikea pala. Pelottava suorastaan.
Olen itse tavannut useita nättejä mimmejä, jotka jostain syystä olettaa että seksi on urheilua ja kanipanoa sadassa asennossa. Jos tähän vielä lisätään korvan pureminen niin, että pelkää palasen irtoamista, alkaa ainakin multa halut mennä ja kohtelias tapa tästä ilmoittaa on, että sussa on vähän liikaa mulle.., 😁
Selänraapija ollut kyllä ikävin 🤦
Tinze on kerännyt kaikki colaollit ja kriittisellä hetkellä kuullut hanurin takaa "Sori, liian hapokasta. Ei pysty."
Vierailija kirjoitti:
Jos liian märkä se on kuin nussisi muovipussia jossa on vettä.
Nysä ei saa mitään tuntumaa, livahtaa kolosta koko ajan, sama kuin työntäisi pillin pullon suuhun.
Mietin samaa kirjoitti:
Itellä tuli mieleen että tällä ihmisellä on hurja meininki sängyssä. Ei rauhoitu eikä keskity. Riehuu, tunkee sormiaan joka aukkoon, rynkkää, heiluu ja pumppaa menemään. Ken tietää totuuden, ei varmaan kukaan muu kuin ne jotka ovat paikalla olleet. Itsekehu haisee?
Nää sänkytaidoillaan rehvastelijat on yleensä mielestään seksin ylipapittaria. Oikeasti hengästyvät vain siitä suorittamisen tärkeydestä enemmän, kuin itse tunteesta. Ja kyllä, tuollaisten amatsonien alla pienestä kikulistaan alemmuutta tunteva ei saa lerppaansa nousukiitoon lainkaan. Kun ei ne saa ihan tavallisen, seksuaalisuutensa kanssa sinut olevan avoinmielisen naisenkaan alla.
Kyllä mä luulen, että tuo T on vaan monien mielestä ihan liikaa. Mutta hänen kannattaa varmaan hakeutua vastaavaan seuraan, niin pääsee yli traumoistaan.
Usein kesken seksin... Eli ilmeisesti useamman miehen suusta?
Sanoisin paskapuheeksi, markkinoidaan itseään antamalla ymmärtää että joku tuollainen "ylistys" ärsyttäisi.
vrt: arsyttää kun minulle miehenä aina sanotaan että mulla on niin paksu muna että se saa paikat venymään ihanasti. Tulee kauheet suorituspaineet siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos liian märkä se on kuin nussisi muovipussia jossa on vettä.
Nysä ei saa mitään tuntumaa, livahtaa kolosta koko ajan, sama kuin työntäisi pillin pullon suuhun.
Osa naisista on vain sellaisia että se tuntuu pilliltä vaikka fistaisi kahdella kädellä,
Joku teinien sanontahan tuo vissiin on. Ei tuollaista kieltä aikuiset ihmiset käytä. Paitsi ehkä tällaisten Tintsejen kaltaiset keskenkavuiseksi jääneet veteraanipissisikset.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin paskapuheeksi, markkinoidaan itseään antamalla ymmärtää että joku tuollainen "ylistys" ärsyttäisi.
vrt: arsyttää kun minulle miehenä aina sanotaan että mulla on niin paksu muna että se saa paikat venymään ihanasti. Tulee kauheet suorituspaineet siitä.
Kuinka paksu?
Vierailija kirjoitti:
On mullakin ollut eräs mies, jota tapailin ja oli kunnon rynkyttäjäapina. Kaikki ei vaan tykkää samanlaisesta meiningistä.
Voisit linkata sen rynkyttäjän Tinzelle, niin säästytään tältä valitukselta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paksu?
Liian.
Ehkä näkivät kuvan ilman meikkiä?
En ymmärrä, mitä tuo tarkoittaa, miksi tuo olisi loukkaus tai miksi tämä uutinen on tehty. Ilmeisesti mainostamaan saman medialafkan podcastia?
Jaa mä kuvittelin että kun se kolmen kimpasta haaveili kahden miehen kanssa, niin miehet sanois sen naisen olevan liikaa siinä porukassa ja mielummin jatkaisivat ihan kahdestaan, heh.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi sitten miehelle asiasta sanoa vaan pitää kestää rynkytystä aikansa ja tulla myöhemmin vauva-palstalle valittamaan
Olen itse tavannut useita nättejä mimmejä, jotka jostain syystä olettaa että seksi on urheilua ja kanipanoa sadassa asennossa. Jos tähän vielä lisätään korvan pureminen niin, että pelkää palasen irtoamista, alkaa ainakin multa halut mennä ja kohtelias tapa tästä ilmoittaa on, että sussa on vähän liikaa mulle.., 😁