Jenni Alexandrova kehuskelee uudella asunnollaan ja omaisuudellaan
Kuulemma pystynyt antamaan hyvät puitteet lapselleen. Entä vaihtuvat isäpuoliehdokkaat?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä venäläinen tämä Jenni?
Samaa mietin. Ehkä saanut rahaa Putinilta piilotettavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Toi bulgarista rantatuliaisen, meni naimisiin, erosi mutta piti nimen. Joku Könönen on oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Joku Raahelainen se on. Sen exä vaan oli joku Bulgarialainen tms jolta tulee tuo sukunimi.
En ymmärrä näitä. Joillakin kai on pakko olla joku, josta helppoa erota ja taas löytää uusi. Eihän tuo minulta pois. Mietin vaan, että mistä niitä "sopivia" miehiä aina tulee vastaan
Jotenkin tyrkyn vaikutelman antaa itsestään.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä näitä. Joillakin kai on pakko olla joku, josta helppoa erota ja taas löytää uusi. Eihän tuo minulta pois. Mietin vaan, että mistä niitä "sopivia" miehiä aina tulee vastaan
No suurinta osaa miehistä on niin kovin helppoa viedä fyysisillä ominaisuuksilla. Itsekin olen tästä maksanut kovat oppirahat nuorempana, nyt onneksi jo hälytyskellot soivat tarpeen vaatiessa.
Toivottavasti lapsi ei ole perinyt äitinsä jättipäätä.
Jenni on ihana. Kantsii vähän miettiä mitä ihmisistä nettiin kirjoittelee.
ps. mielelläni olisin Jenni, mutta valitettavasti en ole :(
Kerkiäähän se tosin rahansa menettää, kun sen nyxän kanssa aikoo perustaa pitserian. Leikkii jotain Olga Temosta.
Vierailija kirjoitti:
Itse oli antanut tästä aiheesta lehteen haastattelun.
Hauskoja kommentteja. :D En itsekään oikein pidä Jennistä, teennäisen ja tyrkyn vaikutelman antaa. Ihan toista maata on esim. Janni Hussi, joka vaikuttaa avoimelta, suoraselkäiseltä ja tasapainoiselta.
Vierailija kirjoitti:
Hauskoja kommentteja. :D En itsekään oikein pidä Jennistä, teennäisen ja tyrkyn vaikutelman antaa. Ihan toista maata on esim. Janni Hussi, joka vaikuttaa avoimelta, suoraselkäiseltä ja tasapainoiselta.
Jenniä kuunnellessa radiossa ei voi kuin miettiä kuinka paljon nainen voi rakastaakaan itseään...
Jennillä on huikee huumorintaju, ette vaan tajua hyvän päälle.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Musta taas olisi creepyä, jos joku kirjoittaisi nettiin haluavansa olla minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siitähän maksetaankin jotain. Paitsi ketä kiinnostaa? Entä mitä ihanaa hänessä on?
Vierailija kirjoitti:
Jennillä on huikee huumorintaju, ette vaan tajua hyvän päälle.
Tunnetko henk.koht. vai miten ilmennyt tämä piirre? Ellei siellä ole Jenni itse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siitähän maksetaankin jotain. Paitsi ketä kiinnostaa? Entä mitä ihanaa hänessä on?
Terve Jenni. Miksi sä sen pitserian perustat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku Raahelainen se on. Sen exä vaan oli joku Bulgarialainen tms jolta tulee tuo sukunimi.
Kummallista, että pidetään eron jälkeen exän sukunimi, keksisi vaikka ihan oman uuden nimen jos ei Könniäinen enää kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummallista, että pidetään eron jälkeen exän sukunimi, keksisi vaikka ihan oman uuden nimen jos ei Könniäinen enää kelpaa.
Oisko vaikka lapsella sama sukunimi, niin mukavaa olla samanniminen lapsensa kanssa?