Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia minun puhelimen laturi on liian kuuma kuin lataan puhelia ja joskus ei?

Vierailija
08.06.2022 |

Se kuka osaa vastata niin on päälikkö.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele liian kuuma.

Vierailija
2/8 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelin on kaapattu ja se louhii bitcoineja kun puhelin on laturissa ja yhteys auki konnien palvelimeen. Kuumeneehan se kun prossu pyörii 100% teholla ja samaan aikaan ladataan.

Hommaa tehdään latauksen aikana siksi, että louhinta söisi muuten akun tyhjäksi hetkessä ja huomaisit asian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määrittele liian kuuma.

En osaa määritellä. Miettiskelin sitä ennen kuin lähetin viestin mutta ei ihminen ainakaan ole noin nuuga minun aloituksesta ellei ole vihaaja.

Vierailija
4/8 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Androidit ovat paskoja.

Vierailija
5/8 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhelin on kaapattu ja se louhii bitcoineja kun puhelin on laturissa ja yhteys auki konnien palvelimeen. Kuumeneehan se kun prossu pyörii 100% teholla ja samaan aikaan ladataan.

Hommaa tehdään latauksen aikana siksi, että louhinta söisi muuten akun tyhjäksi hetkessä ja huomaisit asian.

Niin ja miksi sitä pitää tehdä?

Minulla on epäilyksiä keitä ne voi olla helposti. Ehkä silloin kun en havaitse tälläistä niin voisin koodata vihaajien nimet jollain konstilla tuomioon.

Vierailija
6/8 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Androidit ovat paskoja.

Ehkä elämässä ei ole kyse siitä mitä tässäkin ketjussa vihataan.

Vierailija
7/8 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja miksi sitä pitää tehdä?

Minulla on epäilyksiä keitä ne voi olla helposti. Ehkä silloin kun en havaitse tälläistä niin voisin koodata vihaajien nimet jollain konstilla tuomioon.

Katos kun sähkön hinta on niin kova, että ei niillä ole varaa, jos joutuisivat ite maksamaan sähkölaskut. Hommasta tulee tuottavaa kun he saavat kolikot ja sinä laskut.

Vierailija
8/8 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, onko verkossa liikkeellä kuumaa vai viileää/kylmää sähköä. Kuumaa sähköä tulee esimerkiksi ydinvoimalasta ja kivihiilestä sekä turpeen- ja jätteenpoltosta, mutta kylmää sähköä sitten tuulivoimasta ja vesivoimasta. On meinaan järkyttävän kylmää vettä Norjan vesivoimaloissa käytössä! Suoraan jäätikön sulamisvesiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi