Miss Suomi 2022 - kuka/ketkä on/ovat oma/t suosikkisi?
No nyt ovat semifinalistit valitut. Kyllä osaakin olla nättejä tyttöjä.
Minun ehdottomat suosikkini ovat
Adelaide
Sandra
Henrika
Emilia (ihan Anne Pohtamon poskipäät)
Sukunimet jäivät tästä pois vaan ei haitanne mitään.
Aivan ylitse kaikkien ihana tuo Adelaide, olisipa saanut itse tuollaiset ulkoiset avut. Vaan olisiko sitä sitten onnellisempi? Ken tietää.
Kommentit (57)
Petra on niin luonnonkaunis. Minun suosikki. Oon nähny hänen kuviaan, kun on ollut Rintalan mallina. Aivan upeita kuvia.
Missä kommentit miss universumista? Niitä on aina vino pino, ettei pärjää Universumeissa.
Miss Universumiahan tässä haetaan?
Eikö haettu? Kommenttikentässä on aina Miss Suomi kisan kohdalla paljon henkilöitä, joiden mielestä haetaan Miss Universumia.
Järkyttävä ohjelma tuo matkalla miss suomeksi. Mainostetaan lainan ottamista toisensa perään. Hyi. Eikö muualta saatu yhteistyökumppaneita
Miss Suomi finaali Alfa tv klo 21 tänään!
Vierailija kirjoitti:
Nyt on oikeasti kaunis nainen missikisoissa. Adelaide siis. Pakko voittaa. Voisi menestyä myös maailmalla.
Minullakin on kiinteämmät reidet.
Vierailija kirjoitti:
Adelaiden liian pitkä nenä häiritsee. Ja lyhyt nenän ja ylähuulen väli.Ja tulee mieleen muinoin valittu missi Seija Paakkola.
Suurimmalla osalla jopa yli 15 cm korkkarit. Ei ole kiellettyä, mutta pistää silmään. Ovat kuin hutsujen kengät. Pohjan korkeus 5cm ja päälle koron korkeus. Eli lyhytjalkaisia tyttöjä.
Kyllä, uikkarikuvat paljasjalkaisena näyttivät karummalta.
Ja ärsyttää kaikki tuo, kun kaikkien pitää esittää niin hyveellistä ja syleillä maailmaa.
Nana on mielestäni sellainen, joka voisi tulla huomatuksi kansainvälisestikin. Ulkonäköä toki paranneltu kirurgin pöydällä, mutta niin on muidenkin maiden voittajilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Adelaiden liian pitkä nenä häiritsee. Ja lyhyt nenän ja ylähuulen väli.Ja tulee mieleen muinoin valittu missi Seija Paakkola.
Suurimmalla osalla jopa yli 15 cm korkkarit. Ei ole kiellettyä, mutta pistää silmään. Ovat kuin hutsujen kengät. Pohjan korkeus 5cm ja päälle koron korkeus. Eli lyhytjalkaisia tyttöjä.Kyllä, uikkarikuvat paljasjalkaisena näyttivät karummalta.
Ja ärsyttää kaikki tuo, kun kaikkien pitää esittää niin hyveellistä ja syleillä maailmaa.
Ainahan näistä haastatteluista tulee vähän epäaito kuva, mutta mielestäni on kuitenkin hienoa että hyväntekeväisyys on otettu tällä kertaa niin vahvasti mukaan. Se pitää kisan relevanttina, jos saadaan esikuvia tärkeille asioille. Muuten konsepti tuntuu jo vähän vanhentuneelta ja turhalta
Muutamien kasvot ei ole mielestäni ihan missitasoa (vaikka nättejä naisia ovatkin) mutta kropat oli kyllä upeita kaikilla! Voisin ottaa niistä itselleni minkä vaan
Kauniita naisia omalla tavallaan kaikki.
Tuomarina pitäisi olla sellaisia jotka oikeasti ymmärtävät jotain kansainvälisistä kauneuskilpailuista, koska niininhän tässä tähdätään. Toki some on tärkeä tänä päivänä niin siinä mielessä ehkä ymmärrän Uinon mukanaolon, mutta esim. Pippa Laukka?!
Hienoa, että Petra on yliopiston käynyt. Edustaa hienosti Suomea ja hänellä on ammatti odottamassa kotona.
Sheila on ainoa, joka muhun iskee.