Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kertoo, jos Facebookin kaveriehdotuksissa näkyy toisinaan poliisi tai jotain epäilyttävää alamaailman porukkaa?

Vierailija
08.06.2022 |

Pitäisikö mun olla yhteydessä poliisiin? Mikä voisi selittää sen, että kaveriehdotuksissa on jotain alamaailman porukkaa? En tunne ketään moottoripyöräjengiläisiä, olen nuhteeton ja vähät läheisenikin ovat nuhteettomia.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah. Mulla on siellä Danny ja Sedu Koskinen.

Vierailija
2/16 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo ovat paljon harmittomampia tapauksia. Poliiseista ja kriminellin oloisista jännämiehistä tulee vähän pelokkaammat vibat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ongelmaa.En ole insta en F.B.

Vierailija
4/16 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama, joku paikallinen sotilaspoliisi ja hänen on-off poliisinaisystävänsä tuppasi aina ruutuun, poistin Facebookin ja elämä jatkuu.

Vierailija
5/16 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo ovat paljon harmittomampia tapauksia. Poliiseista ja kriminellin oloisista jännämiehistä tulee vähän pelokkaammat vibat.

Eipä niitä tarvi kaveriksi pyytää, eikä varmaan kannata.

Vierailija
6/16 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ongelmaa.En ole insta en F.B.

Mua on pelottanut jo muutenkin useamman vuoden ajan. Olen ihmetellyt noita "ihmisiä, joita saatat tuntea" -listoja jo pidempään. En uskalla luottaa juurikaan enää muihin kuin tiettyihin läheisiini. Paras kaverinikin sai joitain raivareita ja niiden vallassa alkoi uhkailla ja solvata minua. Sinänsä on aika turvaton olo siis.

Vierailija
7/16 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli sama, joku paikallinen sotilaspoliisi ja hänen on-off poliisinaisystävänsä tuppasi aina ruutuun, poistin Facebookin ja elämä jatkuu.

Ok, mulla ei ole edes sukulaisissa tai tuttavissakaan kumpaakaan porukkaa. Ovat ihan tavallisia kunniallisia keskivertokansalaisia kaikki. En myöskään käy missään tapahtumissakaan. Siinä mielessä outoa.

Vierailija
8/16 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todennäköisesti sulla on sama nimi kuin jollain rikollisella. Face nimittäin ehdottaa kavereiksi niitä, jotka ovat etsineet ja katselleet sun profiilia. Ja ennen kuin joku alkaa vänkäämään että ei se niin ole ja että joku muu yhteys on jne., niin toki ehdottaa kavereiksi myös mainituilla tavoilla, mutta ehdottaa myös niitä, jotka ovat profiiliasi katsoneet. Tämä on tullut todistetuksi monia kertoja.

Vierailija
9/16 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat saattaneet käydä katsomassa profiiliasi. Itse kun viimeksi töissä olin niin pitkään näkyi sen vuokrafirman rekrytoija kaveriehdotuksissa.

Vierailija
10/16 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No todennäköisesti sulla on sama nimi kuin jollain rikollisella. Face nimittäin ehdottaa kavereiksi niitä, jotka ovat etsineet ja katselleet sun profiilia. Ja ennen kuin joku alkaa vänkäämään että ei se niin ole ja että joku muu yhteys on jne., niin toki ehdottaa kavereiksi myös mainituilla tavoilla, mutta ehdottaa myös niitä, jotka ovat profiiliasi katsoneet. Tämä on tullut todistetuksi monia kertoja.

Tästä tuleekin hauska mielikuva, että Danny ja Sedu on katsellut tuppukylässä asuvan nutturapäisen mummon profiilia. Piristi kummasti.

Vierailija
11/16 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottaisiko se kaverin kavereita tai samassa ryhmässä olevia. Inhoan noita kaveriehdotuksia, ekalla kerralla tosissaan luulin että se on sama kuin kaveripyyntö, tyhmä minä luulin että joku haluaa olla kaverini.

Vierailija
12/16 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun joku "kaverisi" pyörii noissa mopopoikakerhoissa ja tekee pikku kepostelua. Kytillä on sun puh. seuraavat kaikkia kontakteja, liittyen ko. henkilön liikkeisiin. Varmaan huume tai väkivalta case. Puhelimesi saattaa olla tarkkailussa.

Vierailija
13/16 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kannattaa olla yhteydessä poliisiin. Jotain hämärää on tekeillä.

Vierailija
14/16 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookin kaveriehdotukset nyt on ihan täyttä sontaa, se ehdottelee summamutikassa vaan kavereiden kavereita vaikkei olisi mitään muuta yhteistä kuin se sama kaveri.

Vierailija
15/16 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti kannattaa olla yhteydessä poliisiin. Jotain hämärää on tekeillä.

Poliisi varmaan itse ottaa yhteyttä tarpeen tullen.

Vierailija
16/16 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no nuo on vähän samaa kastia kai.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi