Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei halua kanssani naimisiin

Vierailija
08.06.2022 |

Minulla menee nykyisen mieheni kanssa hyvin, mutta yksi asia minua suhteessa hiertää. Hän ei nimittäin missään nimessä halua naimisiin kanssani. Hän on joskus todennut, että häntä ei naimisiin meno ylipäätään juurikaan kiinnosta, että hän on suhteessa yhtä vakavalla mielellä oli hän naimisissa tai ei.
Lisäksi hän on sanonut, että hän päätti jo kauan sitten, että jos joskus menee naimisiin, niin se tapahtuu vain kerran hänen sekä morsiamen elämässä. Että se on jo periaatteellinen kysymys, että jos naimisiin mennään, niin siellä alttarilla ei ravata montaa kertaa aina uudestaan rakkautta vannomassa, oli sitten kyseessä hän itse tai morsian. Minä olen itse ollut kerran aiemmin naimisissa.
En sitten tiedä, että olenko liian jyrkkä kun kuitenkin muutoin menee ihan hyvin, mutta silti asia kaihertaa mieltä.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö,höpö......

Vierailija
2/61 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan harmaa,ei paista aurinko.

Vierailija
4/61 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion tehdä tänään siskonmakkarakeiton.

On mun suosikki ruoka.

Vierailija
5/61 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan ihmistä joka seisoo sanojensa takana.

Vierailija
6/61 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiahan on selvä, sinä olet jo tilaisuutesi käyttänyt. Turha siis vaivata päätä moisella asialla. Eläkään yhdessä onnellisesti elämänne loppuun saakka.

Vierailija
7/61 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain eläkkeen viime keskiviikkona.

Vieläkin on tilillä 1600

Vierailija
8/61 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janne Antin se vaan pölisee telkkarissa.

Vierailija
9/61 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole tosissaan ap kanssa. kun löytyy parempi niin katoaa kuin pieru Saharaan.

Miksi vastaan provolle?

Vierailija
10/61 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuosta voi vetää johtopäätökset. Jos siis naimisiin haluat.

Vierailija
11/61 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän semmoinen olo tuosta tulee, että ap on eronneena naisena ns kakkosvaihtoehto. Mies olisi halunnut (haluaisi edelleen?) morsiamen joka ei olisi ollut naimisissa.

Vierailija
12/61 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran naimisissa ollut on kuin lämmitetty velli. Käy paremman puutteessa, jos ei mitään muutakaan saatavilla. Game over, babe!

Vierailija
13/61 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitää nyt miettiä, onko tuo sinulle kynnyskysymys suhteen jatkumiselle. Mies on tuonut oman kantansa hyvin selkeästi esille eikä ole ok, että yrittäisit taivutella häntä avioon vastoin hänen tahtoaan.

Vierailija
14/61 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokseenkin naurettava tuo miehen ajatusmalli, ettei voi mennä naimisiin jos jompikumpi ei ole ensikertalainen. Mutta nämä on niin vahvasti tunneasioita, että järkipuheella ei ole mitään tekoa asian kanssa, eikä siihen mielipiteeseen oikein voi vaikuttaa. Se voi muuttua joskus tai sitten ei. Joten mieti nyt vaan miten tärkeää se naimisiin meno sinulle on, voisitteko elää vaan onnellisesti "susiparina" vai hiertääkö asia sinua loppuikäsi?

Vierailija
15/61 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on uus katottuna. Miksi pysyt tuon kanssa?

Vierailija
16/61 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä periaatteesta kun hieman useampi pitäisi kiinni, myös aloittaja, niin kyllä olisi parempi maailma.

Vierailija
17/61 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät nyt mitä mieltä mies on. Jos naimisiinmeno on sinulle tärkeää, joudut etsimään toisen kumppanin. Älä vain pidä yllä toivoa, että mies tulisi toisiin aatoksiin, ei nimittäin tule.

Vierailija
18/61 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella järkevä periaate itse asiassa. Mitäpä siellä alttarilla ravaamaan monta kertaa elämässä. Kait se nyt hävettäisi hääkutsujakin lähettää, että "moro, menen taas naimisiin. Tervetuloa häihini".

Vierailija
19/61 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei halua viedä jo kerran naimisissa ollutta vihille. Olet jo käytetty loppuun. Ymmärrän miestäsi.

Luojan kiitos palstatontuilla ei riitä varat aasialaiseen neitsyt morsiameen.

Sukujen varjelemat neitsyet maksaa maltaita.

Vierailija
20/61 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi pitää sinua ns. huonona naisena, jollaisista hänen äitinsä varoitti. Tietenkään ei myöskään halua palloa jalkaansa, sillä pelkää ettei pääse enää Pattayalle jahtaamaan leidareita.