Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikkakiusaaminen - mitä kaikkea pskaa olet joutunut kokemaan? Mikä on ollut törkeintä mitä sinulle on sanottu/tehty?

Vierailija
08.06.2022 |

Itselläni tulee mieleen tällainen tilanne.
Olin menossa vessaan vaihtamaan sidettä. Yhtäkkiä työkaveri hyökkää eteeni ja sanoo ET VTTU MENE MINNEKKÄÄN.

Säikähdin ja mietin mitä tekisin. Annoin hänen kosketella minua, koska en uskaltanut paeta. Ahdisti ja olen käynyt tämän takia terapiassa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri valehteli koko tiimille että olin muka tappanut itseni ja kaikki tyhminä uskoivat tätä Pinokkiota. Hän sai jostain selville vuokraisäntäni puhelinnumeron vaikka en ollut koskaan kertonut kenellekään hänen nimeään. Vuokraisäntä sattui olemaan lomalla Ranskassa joten hän antoi naapurini numeron. Olin itseasiassa vain nukkunut pommiin. Toinen työkaverini ajoi autolla 60km asunnolleen ja hän ja naapuri hakkasivat villinä oveani, olin vähintäänkin järkyttynyt koska olin alasti ja juuri menossa suihkuun. Tästä on 4 vuotta aikaa eikä suhteeni naapuriini eikä vuokraisäntään ole vieläkään ennallaan.

Vierailija
2/5 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koin väkivaltaa usein. Siis ihan fyysistä, toimistossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koin väkivaltaa usein. Siis ihan fyysistä, toimistossa.

Olen niin pahoillani puolestasi.

Vierailija
4/5 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisin tapa oli kritisoida epäsuorasti avokonttorissa kovaan ääneen niin että varmasti kuulee.

Vierailija
5/5 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisenä Leipomo yrittäjänä menin raksalle töihin. Siellä tein kaiken nopeammin ja paremmin kuin muut. Sain kaikki vihat niskaani ja lopetin siihen kun maalasin tumakista parveke linjaa 8 kerrosta ja tumakin kiinnitys seinästä oli irrotettu sillä tarkoituksella että tumakki kaatuisi kun menisin sillä ylös. Tätä koitettiin peitellä sillä että luultiin että juuri tämä tumakki olisi ollut siirto vuorossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän