Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pystyykö melatoniinin avulla korjaaman unirytmiä jos ei saa unta aikaisintaan kuin 3.00 aikaan?

Vierailija
08.06.2022 |

Eli en saa unta kuin 3.00 maissa, vaikka herään joka aamu 8-9 aikoihin. Olen koittanut mennä nukkumaan esim 23.00, uni ei tule. Voiko melatoniinia auttaa tässä jos otan sitä kymmenen aikoihin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisesti.

Sul ei oo eteenpäin kulkevaa rytmiä.

Vierailija
2/7 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahdollisesti.

Sul ei oo eteenpäin kulkevaa rytmiä.

Niin en tiedä miten muuten pystyy korjata tämän

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu henkilöstä. Minua melatoniini auttoi nukahtamisessa, mutta koko yö meni levottomasti ja koko ajan heräilen ja pinnallisella unella. Nyt vähän vahvemmat lääkkeet ja unenlaatu parempi.

Vierailija
4/7 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ongelmasi on se, ettet vaan malta mennä ajoissa nukkumaan, niin silloin melatoniini ei kyllä oikein auta. Minulla ainakaan se ei aiheuttanut varsinaisesti väsymystä ja halua mennä nukkumaan, se vain auttoi unen tulemiseen, kun olin jo sängyssä ja valmiina unille.

Vierailija
5/7 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukutko päiväunia? Jos nukut, jätä ne välistä.

Vierailija
6/7 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ongelmasi on se, ettet vaan malta mennä ajoissa nukkumaan, niin silloin melatoniini ei kyllä oikein auta. Minulla ainakaan se ei aiheuttanut varsinaisesti väsymystä ja halua mennä nukkumaan, se vain auttoi unen tulemiseen, kun olin jo sängyssä ja valmiina unille.

Se ei oo ongelma, vaan se etten saa unta "normaaliin aikaan" eli 23-00.00.00 akoihin. Vaan nukahdan vasta joskus 3.00. Olen moneen kertaan koittanut mennä sänkyyn 23.00 mutta en vaan saa nukahdettua mitenkään. Kun jotenkin iltaa kohden "piristyn" vaikka olisin herännyt seitsemältä aamulta. Ja en nuku edes päivä unia.

Vierailija
7/7 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nukutko päiväunia? Jos nukut, jätä ne välistä.

En nuku