Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten kaksimielisesti ymmärrettäviä juttuja

Vierailija
08.06.2022 |

Ajattelin, että onko teille käynyt niin, että lapsi puhuu jotain viatonta, jonka voi ymmärtää pervosti? Peukuttakaa, jos on jotain oudompaa käynyt, mutta meille tapahtui tällainen, kun tytär oli vielä alle kouluikäinen:

Oltiin käymässä perhetuttujen luona, ja tytär meni käymään vessassa. Vessapaperi oli rullasta loppunut, eikä tyttö osannut etsiä lisää. Istuttiin siinä tuttavaperheen kanssa olohuoneessa sohvilla, kun tyttö huutaa hieman kiukkuisella äänellä vessan oven raosta "voisko joku tulla auttamaan, mun pimppi on ihan märkä?" Tuttavaperheen teineillä oli naurussa pidätteleminen, ja minä ja mieheni taidettiin hieman punastua. Tuosta oli kuulemma tullut perheessä lentävä lause pitkäksi aikaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan ala-asteelta yhden oman sattumuksen. Siellä oli vähän ankeaa, yksi huvi oli potkia pyöreitä kiviä semmosta lautataulua vastaan, eli kun itse potkaisi sen niin että se osuita tauluun ja kimposi siitä, seuraavan piti saada taas potkaistua se niin, että osui tauluun. Hyvät kivet laitettiin jemmaan. Sitten välitunnin loppuessa kerran huomasin, että pelikivi oli jäänyt taulun luokse. Huusin "Matti, sun kives on jääny tänne" paikallisella murteella.

Kyseessä oli silti kivi, jonka omisti Matti, eikä kyse ollut ruumiinosasta.

Vierailija
2/3 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan ala-asteelta yhden oman sattumuksen. Siellä oli vähän ankeaa, yksi huvi oli potkia pyöreitä kiviä semmosta lautataulua vastaan, eli kun itse potkaisi sen niin että se osuita tauluun ja kimposi siitä, seuraavan piti saada taas potkaistua se niin, että osui tauluun. Hyvät kivet laitettiin jemmaan. Sitten välitunnin loppuessa kerran huomasin, että pelikivi oli jäänyt taulun luokse. Huusin "Matti, sun kives on jääny tänne" paikallisella murteella.

Kyseessä oli silti kivi, jonka omisti Matti, eikä kyse ollut ruumiinosasta.

Huh, olipa hyvä että tarkensit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää, näitä on hauska lukea! ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme