Kahvipussin voi laittaa 0,5litran tuopin suuhun ja kataa tulikuumaa vettä
Näppärä oivallus kun minulla ei ole kahvinkeitinä. Kahvinsuodatinpussin reunat voi kostuttaa kiinni tuopin suun ulkoreunoista.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu miten Kulta Katriina Pikakahvin hinta ei ole noussut senttiäkään vaikka muuten kahvin hinta on noussut.
Miksi pika"kahvin" ja varsinkaan Kulta Katriinan hinnan pitäisi riippua kahvipapujen hinnasta?
Mihin luulet nuohoojien vievän piipusta rassatut noet "hävitettäväksi".
Ja kauppojen tavarahyllyillä on muovisia suodatinsuppiloita joihin voi laittaa suodatinpussin. Niin suodatan mökillä kahvin suoraan mukiin tai termariin.
Maksaa muutaman euron.
Minä olen laittanut sen suppiloon ja kaatanut sitä kautta.
Vierailija kirjoitti:
kattilakahvi. jokaisen sippi- ihmisen tuttu. kaataa vaan laskeutuneen kahvin varoen ja purut jää kattilan pohjalle. ja tämähän on käytännössä sama kuin pannukahvi.
Tai presso. Kaupassahan on kupin ja siitä isompia pressokannuja. Pannaan porot pohjalle, sitten kuuma vesi, pannussa on , miksi sitä sanotaan, varrellinen painin jolla porot painetaan pohjalle ja kahvi kaadetaan kuppiin. Oli joskus 9 e kun ostin
Vierailija kirjoitti:
Todellinen lifehack.
Kahvinkeitinhän maksaa ihan 20 halpahallissa ja ajaa asiansa vuosien ajan paremmin kuin tämä sukkahousunlahje-kolmostuoppi-viritys.
No se voi olla jollekin paljon, eikä edes ole välttämätön.
Oletko vähän urpo, kun et tajua, että pari kymppiä voi olla jollekin iso raha?
Ehkä sun kannattais joskus poistua sieltä tynnyristäsi.
Jännä juttu miten Kulta Katriina Pikakahvin hinta ei ole noussut senttiäkään vaikka muuten kahvin hinta on noussut.