Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset niistää ravintolapöydässä servettiin?

Vierailija
08.06.2022 |

Ravintoloissa käydessä vieressä pöydässä joku niistää servettiin. Eikö ravintolaetiketti ole tullut tutuksi?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole koskaan edes kiinnittänyt huomiota naapuripöytiin, keskityn omaan seurueeseeni. Jos joku niistää, se on ok, tai jos jonkun räkä valuu lautaselle kun ei uskalla niistää, sekin on ok.

Vierailija
22/29 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa, että eilenkin työpaikkaruokalassa ällötti kun eräs lääkäri niisti nenänsä ruokapöydässä. Oikein sellainen limainen pitkä niisto, jossa limaa tulee selkäytimestä asti.

Itse menen aina vessaan niistämään. Sen jälkeen myös pestään kädet!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kuivat limakalvot (nenässä) ja se tarkoittaa sitä, että kun syön, niin hetken päästä alkaa nenä vuotaa ja yskittää, kun limaneritys lisääntyy (tälle on hieno lääketieteellinen termikin, se korva--nenä-kurkkutautien spesialisti kertoi sen, mutta meni ohi). Jos jokaisen niiston ja yskäisyn kävisin sitten niistämässä/yskimässä vessassa, niin 10min ruokailun aloittamisen jälkeen olisikin vain siellä vessassa, enkä voisi enää syödä lainkaan.

No, ei se mitään. Viimeisen 2,5v aikana olen käynyt "ulkona syömässä" eli ravintolassa noin kolme kertaa, ja yksissä häissä, jotka oli järjestetty juhlatilassa, ei ravintolassa.

Mutta hihaanko mun pitäisi niistää?

Vierailija
24/29 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kuivat limakalvot (nenässä) ja se tarkoittaa sitä, että kun syön, niin hetken päästä alkaa nenä vuotaa ja yskittää, kun limaneritys lisääntyy (tälle on hieno lääketieteellinen termikin, se korva--nenä-kurkkutautien spesialisti kertoi sen, mutta meni ohi). Jos jokaisen niiston ja yskäisyn kävisin sitten niistämässä/yskimässä vessassa, niin 10min ruokailun aloittamisen jälkeen olisikin vain siellä vessassa, enkä voisi enää syödä lainkaan.

No, ei se mitään. Viimeisen 2,5v aikana olen käynyt "ulkona syömässä" eli ravintolassa noin kolme kertaa, ja yksissä häissä, jotka oli järjestetty juhlatilassa, ei ravintolassa.

On ihmisiä jotka eivät ymmärrä että kaikki eivät ole samanlaisia, että joillakin on terveydellisiä syitä miksi pitää niistää. He ovat näitä minäminä ihmisiä, kaikki muu elämä ympärillä pitää sujua juuri kuten he haluavat, tai muuten pahoitetaan mieli.

Vierailija
25/29 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ihmisiä jotka eivät ymmärrä että kaikki eivät ole samanlaisia, että joillakin on terveydellisiä syitä miksi pitää niistää. He ovat näitä minäminä ihmisiä, kaikki muu elämä ympärillä pitää sujua juuri kuten he haluavat, tai muuten pahoitetaan mieli.

Tämä. Ymmärtämättömiä vai vain ilkeitä?

Vierailija
26/29 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat vähän juntteja.

Vierailija
27/29 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä h**tin etiketti. Pitäisikö rään antaa vaan valua.

No se helvetin etiketti, että ei ruveta niistämään siinä pöydässä jossa mut ruokailevat.  Vessat on sitä varten. Siellä on myös sitä paperia. Olen ollut vuosia töissä ravintolassa ja ihmetellyt tätä ihan samaa. Ihmiset niistää töräyttää ja vielä avaavat sen paperin sen jälkeen katsoakseen, että mitäköhän sieltä tuli. Se servetti ei siis ole se ongelma vaan se pöydässä niistäminen. Se on ällöttävää ja epäkohteliasta muita kohtaan.

Ravintolassa alkaa usein nenä vuotamaan, johtuneeko joistakin mausteista tai pölyisestä ravintolasta. Kyllä pöydässä on pakko niistää, eihän kukaan lähde ravaamaan vessaan monta kertaa ruuan aikana.

Minulla ne alkaa vuotamaan kirkasta vesimäistä räkää ihan lämpötilan vaihtelun vuoksi eli riittä kun sýö jotain kuumaa tai kylmää. Ja se ei kyllä pysy nenässä sinne vessaan juostessa, vaan tippuu matkalle. Muillekin pöydässä istujoille on mukavampaa, että pyyhkäisen sen nenäni sen sijaan, että se pisara tippuu lautaselle tai pöydälle.

Vierailija
28/29 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosinainen töräyttää pöytäliinaan.

Vierailija
29/29 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän niistämisestä (jopa Suomessa). Voi sitä vaivihkaa pyyhkiä nenänseutua, mutta jos haluaa niistää sellaisen räkäisen epävireisen kovaäänisen "TRÖÖT"-niiston, niin sen paikka on wc-tiloissa ja lopuksi vielä käsienpesu ja käsidesiä päälle. Ja niitä tuotoksia ei ole soveliasta arvioida muiden nähden julkisissa tiloissa. Fakta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän