Miksi et muuta Kontulaan?
Kommentit (37)
En tarvitse nyt asuntoa. Voisin muuten ihan hyvin muuttaa sinne. Eräs ystäväni asui siellä kymmenen vuotta. Hän asui tosi ihanassa ja rauhallisessa taloyhtiössä. Olin monta kertaa siellä pihassa grillaamassa, eikä siellä näkynyt koskaan ketään muuta. Taisi olla jotain eläkeläisiä koko talo täynnä.
Miksi muuttaisin? Me asumme tässä vieressä, Mellunmäessä. Muutama sijoitusasunto lähitienoilla, mutta ei Kontulassa.
Meiltä on 380 km Kontulan metrikselle. Tulisi liian pitkä matka töihin ja harrastuksiin. Mutta kun asuin Helsingissä, haettiin Kontulasta Saton kämppää. Ei saatu, saatiin Puotilasta. Se oli aivan ihana paikka asua.
Olen akateeminen ja arvostan fiksua, tupakoimatonta naapurustoa. Kontulassa se jäisi haaveeksi.
Pysyn mieluummin kantakaupungissa. Kontula sopii demareille ja etnisille vähemmistöille.
Oon lähäri. Läski ja lyhyttukkainen lesbo. Juoppo, sossun elätti. Tatuoitu, röökaava ruma eukko. Asun Kontulassa. Tätähän ap haki?
siellä ei oo vapaata kämppää. ei ollu ainakaan viimeks kun katoin
Asunut täällä lähemmäs 2 vuotta ja mulla on 72 merkittyä häiriötä niiltä ajoilta, kun olen kotona ollut. Noin puolet näistä hiljaisena aikana (klo 22-07). Onneksi pääsen pois täältä vielä tämän vuoden puolella. Rakit räyskyttää neljältä aamulla, naapurit tappelee, liian myöhäisiä bileitä, huutoa ja kiukuttelua pihalla, rööki haisee rappukäytävissä, juoppo huutanut lapsille ja myöhään illalla tai yöllä kuulunut jotain huutoa Kontulankaaren ympärillä. Muutamia mainitakseni.
Kontula on maailman paras menomesta! Taattua laatua, nimittäin Venla ja Paris ovat! Kontulan Kebab myös on parhaimmistoa, siitä ei pizza enää parane! Kontula on siisti! Kontula on cool! Kontula on aivan mahtava! Kaikki muuttakaa Kontulaan, maanpäälliseen paratiisiin!
Muutin mieluummin Malagaan, kepeämmät kelit täällä.
Miksi se ei ole Kontu vaan KontuLA? Kontion ja nallen kotikontu?
Kontulassa asuu hobitit, enkä ole hobitti.
Voisin muuttaa, mutta uusiin omakotitaloihin
Ei kiitos Helsinkiin ikinä jos vain pystyn välttämään.
Öö. Värikästä . Ennemmin ulkomaille.