Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka abortoisitte vammaisen lapsen. Oletteko ajatelleet

Vierailija
14.10.2006 |

että hänen lisäksi voisitte saada myös terveen lapsen? Ja muille lapsille vammainen sisarus voisi olla hyvinkin kasvattava kokemus?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni kolmasosa kehitysvammoista on seurausta vammautumisista, eivätkä ne siis ole synnynnäisiä.

Vierailija
2/7 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en terveitä, enkä varsinkaan sairaita. 2 vammaista lasta on perheessämme ja se riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

On ajateltu. Ja miltä tuntuu vammai...


Lievästi ja keskivaikesti kehitysvammainen ihminen aikuistuu ihan siinä missä ns. normaalitkin ihmiset. He kokevat sen surun omalla tavallaan, aivan kuten terveetkin ihmiset.

Vaikeasti ja syvästi kehitysvammaisten keskimääräinen elinikä on yleensä lyhyempi kuin terveitten. Kuten toisaalta myös monien lievempienkin kehitysvammaoireyhtymien kohdalla on kyse.

Vierailija
4/7 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi vaan abortoida ne joista osataan varhaisilla viikoilla sanoa. Jää sitten paremmin resursseja hoitaa niitä vammaisia joita joka tapauksessa syntyy.

Vierailija
5/7 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kärsimään ollakseni jollekin sisarukselle kasvattava kokemus.

Vierailija
6/7 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


että hänen lisäksi voisitte saada myös terveen lapsen? Ja muille lapsille vammainen sisarus voisi olla hyvinkin kasvattava kokemus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


että hänen lisäksi voisitte saada myös terveen lapsen? Ja muille lapsille vammainen sisarus voisi olla hyvinkin kasvattava kokemus?

Otetaanpa esimerkiksi minä: kolmen pienen lapsen yh, jolla on ehkäisy lääkkeellisistä syistä. Lankean ihanaan mieheen ja yden yön juttuun. Kierukka pettää ja myöhemmin selviää, että lapsi onkin vammainen. Mitäpä luulet, mitä tekisin? " Kasvattaisin" jo olemassaolevia lapsia vai abortoisin? Abortoisin. Vammainen on aivan yhtä arvokas, kuin tervekin, mutta miksi ihmeessä haluaisin tähän vielä erityislapsen, kun ei aina meinaa paukut riittää näiden terveidenkään kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän