"Nainen saa aina, myös parisuhteen"
Nauratti, kun luin tätä palstaa ja joku mies oli kirjoittanut parisuhdekeskusteluun seuraavan kommentin:
"Nainen, vaikka olisi kuinka ruma, saa aina. Myös parisuhteen. Ei ehkä sen kanssa kenen kanssa haluaa, mutta aina löytyy joku mies, joka myös haluaa"
Ööh, miksi kukaan nainen haluaisi parisuhteeseen jonkun kanssa, jota ei oikeasti halua? Tai seksiä joltain, jota ei oikeasti halua? Miksi miehet ovat niin katkeria naisille, eikö he ymmärrä, että seksi tai parisuhde ei anna naiselle mitään sellaisen ihmisen kanssa, jota nainen ei todellakaan oikeasti halua?
En ymmärrä noita miesten harhaluuloja naisista :D
Kommentit (2529)
Myönnän kyllä sen etten itsekkään mikään komistus ole millään mittareilla, ehkä alempaa keskitasoa ja henkisiltä ominaisuuksilta aikamoinen autisti mutta ei mun silti tarvi naisista pitää jos hekään ei pidä minusta. Olen lyhyehkö ehkä melko ruma mies useimpien naisten mielestä mutta eipä sitä voi omaa naamaansa tai kehon pituutta valita. Olen sentään normaalipainoinen mutta ehkä mussa ei sitten ole juuri mitään hyviä ominaisuuksia jotka kompensoisi muita puutteita. No rahalla ehkä että siitä sitten vaan kylille huutelemaan?
Pähkähullu ketju. Koko jupakka koskee pohjimmiltaan sitä, että jotkut miehet eivät saa sellaista naista, jonka haluaisivat, ja ovat siitä vihaisia.
Millä tavalla tämä saamisongelma käytännössä ratkaistaisiin?
Vierailija kirjoitti:
Pähkähullu ketju. Koko jupakka koskee pohjimmiltaan sitä, että jotkut miehet eivät saa sellaista naista, jonka haluaisivat, ja ovat siitä vihaisia.
Acceptance therapy
Melkein sata sivua jo tätä hassuttelua.
Vierailija kirjoitti:
Miesten ulkonäön kehittämisellä: kuntosali, rasvan vähentäminen kehosta, hiustensiirto (jos hiukset vähänkään harvenemassa), stylisti auttamaan pukeutumisen kanssa... Geneettiset asiat ovat sitten se miesten murheen kryyni ja naiset ovat yhä kovempien vaatimusten kanssa näissä geneettisissä asioissa, kuten pituus ja kasvojen piirteet.
Atm33v kirjoitti:
Aloittajalle sellainen kommentti vaan että onhan monet miehetkin sellaisen naisen kanssa joita eivät oikeasti halua, ihan vaan sen takia että kunhan nyt edes joltain saa seksiä, reilua tai ei. Tuntuu että itsellä on turha haaveilla edes niistä rumista tai lihavista naisista vaikka olen nähnyt kauniita naisia jopa itseäni rumemmilla ja lihavilla miehillä (anteeksi nyt vaan). Mut eihän sitä kenellekkään kelpaa kun on sosiaalisesti näin vammainen kuin olen. No ainakin voin puhua ihan suoraan ja sanoa mitä mieltä asioista olen kun ei tarvitse miellyttää ketään.
Heh, meillä aina sanottu suoraan, mitä mieltä kukin on. Ei oo tarvinnut kenenkään ketään mielistellä. Onni on siis ihminen, jolle sopii, että emme ole ihan samanmielisiä😊. Toivoisin, että jokainen sellaisen tapaisi. Mielistely on typerää, eikä tuo kestävää parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Acceptance therapy
Kerro tarkemmin. Kenelle ja millä varoilla tällaista kustannettaisiin? Kuka ja mikä tällaisesta päättäisi ja millä perusteilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koskee väitetysti sellaisia miehiä.
Samalla kuitenkin yleisestiin että kaikki miehet ovat tuollaisia sairaita paskoja.
Tuota saamisongelmaa ei tarvitse ratkaista. Ei ole mitään saamisongelmaa. Jos se on ongelma jollekin yksittäiselle miehelle, siitä ei tarvitse tehdä miesvihaketjua tälle palstalle jossa arvoisat ikineidit ruotivat miehiä sioiksi.
Ei ruotinut. Aika vääristynyt tulkinta. Voip olla joku oikeasti kiukkuinen nainen, mut suurin osa vänkäs asioista, näkemyksistä j mielipiteistä. Ei miehistä.
.[/quote]
Heh, meillä aina sanottu suoraan, mitä mieltä kukin on. Ei oo tarvinnut kenenkään ketään mielistellä. Onni on siis ihminen, jolle sopii, että emme ole ihan samanmielisiä😊. Toivoisin, että jokainen sellaisen tapaisi. Mielistely on typerää, eikä tuo kestävää parisuhdetta.[/quote]
Itse olen aina elänyt siinä käsityksessä että useimmat miehet mielistelee naisia saadakseen seksiä tai parisuhteen. Tai sitten olen niin autisti etten ymmärrä näistä asioista mitään (no tuskin sentään.) Itselle tuo mielistely tai teennäisyys on erittäin vaikeaa ellei mahdotonta koska mulla on aspergerin syndrooma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samalla kuitenkin yleisestiin että kaikki miehet ovat tuollaisia sairaita paskoja.
Tuota saamisongelmaa ei tarvitse ratkaista. Ei ole mitään saamisongelmaa. Jos se on ongelma jollekin yksittäiselle miehelle, siitä ei tarvitse tehdä miesvihaketjua tälle palstalle jossa arvoisat ikineidit ruotivat miehiä sioiksi.
Ei ruotinut. Aika vääristynyt tulkinta. Voip olla joku oikeasti kiukkuinen nainen, mut suurin osa vänkäs asioista, näkemyksistä j mielipiteistä. Ei miehistä.
Aloitus jossa miehet haukuttiin on saanut yli 600 tykkäystä. Ei siinä ole paljoa tulkittavaa, pidettiikö mielipiteestä että miehet ovat sairaita paskoja, vai eikö pidetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten ulkonäön kehittämisellä: kuntosali, rasvan vähentäminen kehosta, hiustensiirto (jos hiukset vähänkään harvenemassa), stylisti auttamaan pukeutumisen kanssa... Geneettiset asiat ovat sitten se miesten murheen kryyni ja naiset ovat yhä kovempien vaatimusten kanssa näissä geneettisissä asioissa, kuten pituus ja kasvojen piirteet.[/quote
Kuis ois empaattinen, välittävä ihminen? Ennen sanottiin: mies ihastuu naisen ulkonäköön, nainen miehen ääneen. Ei sit kai päde enää. Menny vaikeeks. Tulotasot , markkina-arvo, tasot ym.ym. Oon aina ollut matematiikassa huono, niin ei toi markkinatalouskaan aukea. Ja talousliberalismi on pelottavaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Acceptance therapy
Kerro tarkemmin. Kenelle ja millä varoilla tällaista kustannettaisiin? Kuka ja mikä tällaisesta päättäisi ja millä perusteilla?
Jokaiselle voi lähettää linkin sähköiseen self-help kirjaan. Vaikka voihan tietenkin ilman kirjojakin ajatella ja pohtia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitus jossa miehet haukuttiin on saanut yli 600 tykkäystä. Ei siinä ole paljoa tulkittavaa, pidettiikö mielipiteestä että miehet ovat sairaita paskoja, vai eikö pidetty.
Kerro vielä omin sanoin, mikä siinä sinua niin loukkaa, että haluat jankuttaa väärinymmärrystäsi? Vai osuiko omaan nilkkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Acceptance therapy
Jokaiselle voi lähettää linkin sähköiseen self-help kirjaan. Vaikka voihan tietenkin ilman kirjojakin ajatella ja pohtia.
Kuka tai mikä ottaisi tällaisen järjestääkseen ja miksi? Ja miten valittaisiin ne, joille tällaista toimintaa suunnattaisiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro vielä omin sanoin, mikä siinä sinua niin loukkaa, että haluat jankuttaa väärinymmärrystäsi? Vai osuiko omaan nilkkaan?
Voit toki valkopestä sitä minkä kehtaat, mutta ei se mikään väärinymmärrys ole.
Atm33v kirjoitti:
.
Heh, meillä aina sanottu suoraan, mitä mieltä kukin on. Ei oo tarvinnut kenenkään ketään mielistellä. Onni on siis ihminen, jolle sopii, että emme ole ihan samanmielisiä😊. Toivoisin, että jokainen sellaisen tapaisi. Mielistely on typerää, eikä tuo kestävää parisuhdetta.
Itse olen aina elänyt siinä käsityksessä että useimmat miehet mielistelee naisia saadakseen seksiä tai parisuhteen. Tai sitten olen niin autisti etten ymmärrä näistä asioista mitään (no tuskin sentään.) Itselle tuo mielistely tai teennäisyys on erittäin vaikeaa ellei mahdotonta koska mulla on aspergerin syndrooma.
Jos näin oikeasti on, se voi olla hyväkin asia, oikeanlaisen ihmisen kanssa. Siis parisuhdetta ajatellen. Itse ihmettelen aina sitä, kun ihmiset ymmärtävät usein hyvätkin asiat niin väärin. Et jos kaiken lisäksi ei olla rehellisiä tai vilpittömiä, kuin suuria väärin ymmärryksiä siitä seuraakaan! Eihän rehellisyys ole yhtä kuin loukkaus.
Kun meille tuli tyttöystävän kanssa tauko suhteeseen, en saanut kertaakaan, kun tyttöystävä oli reilun kuukauden aikana ollut yli kymmenen miehen kanssa. Oli karvasta kalkkia katsoa baarissa, kun hän flirttailee isokokoisten mustien miesten kanssa ja lähtee jatkoille.
Koulutuseroja voi kompensoida myös miehen parempi palkka. Hyvätuloinen, vähemmän koulutettu mies voi olla korkeastikoulutetulle naiselle sopiva valinta.
Mitä Elina Mäenpää tarkoittaa tuolla? Kompensoida mitä? Mitä koulutuserolla on merkitystä, on vain rakkaus. Ei siinä pitäisi koulutusta kompensoida, rahalla.
Onhan se niin läpinäkyvää että tämä palsta on enimmäkseen joku naisten miesvihakerho vähän kuten joku Suomi24 Sinkut palsta jossa ilman naista jääneet vihaiset miehet mollaa naisia kilpaa. Tai en tiedä mollaako siellä enää kukaan ketään kun en ole jaksanut sielläkään käydä enää aikoihin. Eipä ne ongelmat netissä huutelemalla ratkea, pitäisi olla pokkaa mennä sanomaan samat asiat päin naamaa ihan oikeassa elämässä silläkin uhalla että saattaa saada vaikka nyrkistä.
Mikä meni pieleen?
Mitä nainen muka saa miehestä?
-N46